Klink Skrevet 4. mai #1121 Skrevet 4. mai Grüner skrev (7 timer siden): Basic bitch er jo å gjøre/være som alle andre, ordinary. Hun prøver jo å bli extraordinary Alle andre driver vel stort sett med det samme? 7
JennieB Skrevet 1. juni #1122 Skrevet 1. juni Andre som liker den nye podcasten? Jeg må innrømme at jeg hadde mange fordommer, trodde det kom til å bli veldig selvhjelpsbok-aktig. Men de episodene jeg har hørt har vært gode fagpersoner som har fått snakke om det de kan og har reflektert mye om. Synes Linnea stiller gode spørsmål. Har ikke fulgt med på energidrikk-episodene siden jeg ikke drikker koffein selv. Har hørt den om stress med Henrik, Børsting-Jackobsen og om mat med Jorunn Sungot-Borgen. 9
Mediocre Skrevet 1. juni #1123 Skrevet 1. juni Jeg har hørt koffein-episodene, den om mat og den om stress. Veldig gode synes jeg! Helt vilt at hun drakk 1,5 liter monster om morgenen, forstår ikke at det frister, men sånn er det vel når man er avhengig. 4
parmanoia Skrevet 1. juni #1124 Skrevet 1. juni Ja, je ghar hørt et par. Synes hun gjør det veldig bra! 2
Ninaen Skrevet 1. juni #1125 Skrevet 1. juni Mediocre skrev (22 minutter siden): Jeg har hørt koffein-episodene, den om mat og den om stress. Veldig gode synes jeg! Helt vilt at hun drakk 1,5 liter monster om morgenen, forstår ikke at det frister, men sånn er det vel når man er avhengig. (Tidligere) spiseforstyrra har gjerne andre ekstreme vaner også. Hun var vel oppe i 30 suketter i teen (jeg var kun oppe i 10😂). Ofte høyt inntak av Pepsi Max eller tilsvarende, og da snakker vi 3-6 liter (generelt, ikke LM, vet ikke hvor hun har vært der) per dag. Energidrikk er i samme gata. Tyggis og dropsforbruk kan også være ekstremt 7
J.. Skrevet 1. juni #1127 Skrevet 1. juni Klink skrev (5 minutter siden): Hvor hører dere podcasten Nrk appen. 2
Grüner Skrevet 22. juni #1128 Skrevet 22. juni Mediocre skrev (På 1.6.2025 den 12.11): Jeg har hørt koffein-episodene, den om mat og den om stress. Veldig gode synes jeg! Helt vilt at hun drakk 1,5 liter monster om morgenen, forstår ikke at det frister, men sånn er det vel når man er avhengig. Likevel klaget hun over søvnvansker 🤦♀️. 5
Grüner Skrevet 22. juni #1129 Skrevet 22. juni Ninaen skrev (På 1.6.2025 den 12.35): (Tidligere) spiseforstyrra har gjerne andre ekstreme vaner også. Hun var vel oppe i 30 suketter i teen (jeg var kun oppe i 10😂). Ofte høyt inntak av Pepsi Max eller tilsvarende, og da snakker vi 3-6 liter (generelt, ikke LM, vet ikke hvor hun har vært der) per dag. Energidrikk er i samme gata. Tyggis og dropsforbruk kan også være ekstremt Hun spiste jo nesten ingenting og var livredd kalorier så hun levde basically på kunstig sukker, vann og koffein. 2
Mediocre Skrevet 23. juni #1130 Skrevet 23. juni Grüner skrev (21 timer siden): Likevel klaget hun over søvnvansker 🤦♀️. Tror ikke hun klaget over søvnvansker da, søvnen hennes ble bedre etter at hun sluttet å drikke koffein etter et visst klokkeslett. Mener hun har sagt at hun står opp grytidlig for å rekke å drikke Monster tidlig nok for at det ikke skal påvirke søvnen. Men hun sa vel også i podcasten at hun opplever mindre "angst" og tankekjør ifht sovingen, hun er ikke så redd for å ikke få sove lenger. 4
Mediocre Skrevet 23. juni #1131 Skrevet 23. juni Grüner skrev (21 timer siden): Hun spiste jo nesten ingenting og var livredd kalorier så hun levde basically på kunstig sukker, vann og koffein. Stemmer, husker Pmax og gule epler- perioden fra bloggen 😅 3
Grüner Skrevet 23. juni #1132 Skrevet 23. juni Mediocre skrev (2 timer siden): Tror ikke hun klaget over søvnvansker da, søvnen hennes ble bedre etter at hun sluttet å drikke koffein etter et visst klokkeslett. Mener hun har sagt at hun står opp grytidlig for å rekke å drikke Monster tidlig nok for at det ikke skal påvirke søvnen. Men hun sa vel også i podcasten at hun opplever mindre "angst" og tankekjør ifht sovingen, hun er ikke så redd for å ikke få sove lenger. Hun slet jo med søvnvansker og hadde jo eget program om det. Men det er ikke så rart at hun ikke fikk sove når hun drakk så mye energidrikk og til alle døgnets tider. Det sier seg jo selv. 3
Grüner Skrevet 23. juni #1133 Skrevet 23. juni Mediocre skrev (2 timer siden): Tror ikke hun klaget over søvnvansker da, søvnen hennes ble bedre etter at hun sluttet å drikke koffein etter et visst klokkeslett. Mener hun har sagt at hun står opp grytidlig for å rekke å drikke Monster tidlig nok for at det ikke skal påvirke søvnen. Men hun sa vel også i podcasten at hun opplever mindre "angst" og tankekjør ifht sovingen, hun er ikke så redd for å ikke få sove lenger. Hun slet jo med søvnvansker og hadde jo eget program om det. Men det er ikke så rart at hun ikke fikk sove når hun drakk så mye energidrikk og til alle døgnets tider. Det sier seg jo selv. 2
pop up bruker Skrevet 18. juli #1134 Skrevet 18. juli Dette syns jeg var trist å lese https://www.seher.no/kjendis/roper-ukjente-detaljer-om-tidligere-forhold/83349079 Trodde de hadde et godt forhold, men ut fra hva som står her høres det ikke trygt og godt ut akkurat. Jeg har ikke hørt episoden. Bare lest hva se og hør skriver. 2 1
Frøkenfryden Skrevet 18. juli #1135 Skrevet 18. juli pop up bruker skrev (4 minutter siden): Dette syns jeg var trist å lese https://www.seher.no/kjendis/roper-ukjente-detaljer-om-tidligere-forhold/83349079 Trodde de hadde et godt forhold, men ut fra hva som står her høres det ikke trygt og godt ut akkurat. Jeg har ikke hørt episoden. Bare lest hva se og hør skriver. Har skjønt det litt før mellom linjene, når hun har snakket om hvor annerledes det var med Emil. Enig, leit å høre hvor tøft det var. 7 2
Sivensvans Skrevet 18. juli #1136 Skrevet 18. juli pop up bruker skrev (4 minutter siden): Dette syns jeg var trist å lese https://www.seher.no/kjendis/roper-ukjente-detaljer-om-tidligere-forhold/83349079 Trodde de hadde et godt forhold, men ut fra hva som står her høres det ikke trygt og godt ut akkurat. Jeg har ikke hørt episoden. Bare lest hva se og hør skriver. Enig, dette var nok ikke så godt forhold å være i. Men, jeg lurer litt på hva som gjør at hun sier noe om dette nå? Hun er jo relativt nygift, og det kan vel ikke være så gøy for ektemannen at kona betror verden hvor tungt forrige brudd var....? Han vet sikkert alt om det, for de virker ha et veldig åpent og nært forhold - men, lell, skjønner ikke behovet for å fortelle noe om det. Kanskje det kommer klarere frem i podcasten? 2 2
FruR Skrevet 18. juli #1137 Skrevet 18. juli (endret) Sivensvans skrev (8 minutter siden): Enig, dette var nok ikke så godt forhold å være i. Men, jeg lurer litt på hva som gjør at hun sier noe om dette nå? Hun er jo relativt nygift, og det kan vel ikke være så gøy for ektemannen at kona betror verden hvor tungt forrige brudd var....? Han vet sikkert alt om det, for de virker ha et veldig åpent og nært forhold - men, lell, skjønner ikke behovet for å fortelle noe om det. Kanskje det kommer klarere frem i podcasten? Jeg sliter faktisk med å skjønne hvorfor det skulle være et problem for Emil? Hadde hun fortalt om den fantastiske tiden med eksen forstår jeg at det hadde vært vondt men hun gjør jo det motsatte. Endret 18. juli av FruR 10 2
Sivensvans Skrevet 18. juli #1138 Skrevet 18. juli (endret) FruR skrev (6 minutter siden): Jeg sliter faktisk med å skjønne hvorfor det skulle være et problem for Emil? Hadde hun fortalt om den fantastiske tiden med eksen forstår jeg at det hadde vært vondt men hun gjør jo det motsatte. Aha, ja da kommer det sikker mer frem i podcasten da - jeg leste bare saken i Se og Hør, om "blytung kjærlighetssorg", at hun var helt fortapt i ham, at bruddet nesten tok knekken på henne, at hun trodde hun skulle dø etc etc. Endret 18. juli av Sivensvans 1
JennieB Skrevet 18. juli #1139 Skrevet 18. juli Sivensvans skrev (3 minutter siden): Aha, ja da kommer det sikker mer frem i podcasten da - jeg leste bare saken i Se og Hør, om "blytung kjærlighetssorg", at hun var helt fortapt i ham, at bruddet nesten tok knekken på henne, at hun trodde hun skulle dø etc etc. Det stemmer ikke med det hun faktisk sier i episoden. Anbefaler å lytte før man mener for mye. Det hørtes ut som et veldig ødeleggende forhold. 5
Sivensvans Skrevet 18. juli #1140 Skrevet 18. juli JennieB skrev (3 minutter siden): Det stemmer ikke med det hun faktisk sier i episoden. Anbefaler å lytte før man mener for mye. Det hørtes ut som et veldig ødeleggende forhold. Ja, her leste jeg bare "overskriftene" dessverre, så beklager det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå