Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Tough cookie skrev (Akkurat nå):

Liten sjanse for at hun ender opp med andenebb og spraytan. 

vi får se

• Liker 2
Skrevet
velociraptor skrev (På 31.7.2025 den 13.43):

Det er vel bare fordi hun er så heldig med utseende sitt fra naturen…

Jeg synes det er trist at hun har blitt en tannlaus influenser. Jeg likte sinna-blogger-Linnea fra back in the day

Jeg synes at også de kjendisene som har fikset på alt mulig var heldige med utseende fra naturen. Bare så synd de ikke så/ser det selv.

• Liker 10
Skrevet
velociraptor skrev (På 31.7.2025 den 13.43):

Det er vel bare fordi hun er så heldig med utseende sitt fra naturen…

Jeg synes det er trist at hun har blitt en tannlaus influenser. Jeg likte sinna-blogger-Linnea fra back in the day

Jeg syns det er fint at hun ikke er en sinnablogger lenger, hun hadde det åpenbart ikke bra med seg selv på den tiden. Nå ser vi en versjon som jobber med seg selv og går inn for å få et bedre liv. 

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet
Queen19 skrev (24 minutter siden):

Jeg syns det er fint at hun ikke er en sinnablogger lenger, hun hadde det åpenbart ikke bra med seg selv på den tiden. Nå ser vi en versjon som jobber med seg selv og går inn for å få et bedre liv. 

Det står du fritt til å tolke det til ja

Skrevet
velociraptor skrev (8 minutter siden):

Det står du fritt til å tolke det til ja

Eg er jo ikke tolkning, det er sant. Hun er ikke like «sinna» lenger. 

• Liker 5
Skrevet
Klink skrev (3 minutter siden):

Eg er jo ikke tolkning, det er sant. Hun er ikke like «sinna» lenger. 

Det er tolkning at det er fordi hun «jobber med seg selv og går inn for å då et bedre liv». Personlig synes jeg en sinnabloggeren har mye mer sjarm og integritet enn en influenser med akrylnegler som bøtter nedpå med brus og er smiske-venn med de andre influenserne

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
velociraptor skrev (2 minutter siden):

Det er tolkning at det er fordi hun «jobber med seg selv og går inn for å då et bedre liv». Personlig synes jeg en sinnabloggeren har mye mer sjarm og integritet enn en influenser med akrylnegler som bøtter nedpå med brus og er smiske-venn med de andre influenserne

Det er ikke tolkning hun har jo laget serier, podcaster om det. At hun jobber med seg selv og har det bedre nå, 

• Liker 8
Skrevet
Klink skrev (1 time siden):

Det er ikke tolkning hun har jo laget serier, podcaster om det. At hun jobber med seg selv og har det bedre nå, 

der hun sier det.

Skrevet

Jeg enig i at Linnea som sinnablogger virket temmelig forstyrret og ikke frisk hva psyken angår. Det var ganger jeg tenkte at dette føles feil å være vitne til. Selv om jeg er blodfan nå, har det vært flere ganger jeg har vært oppgitt og tenkt at Linnea bare er negativt og må alltid må si i mot, særlig etter hun ble mer kjent og uttalte seg i media. Jeg har veldig sansen for henne nå, men det er også flere ting ved sinnabloggeren Linnea jeg savner, hun kunne være temmelig skarp og morsom. Hun er kanskje litt mer mellow nå.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
Sammy! skrev (2 timer siden):

Jeg enig i at Linnea som sinnablogger virket temmelig forstyrret og ikke frisk hva psyken angår. Det var ganger jeg tenkte at dette føles feil å være vitne til. Selv om jeg er blodfan nå, har det vært flere ganger jeg har vært oppgitt og tenkt at Linnea bare er negativt og må alltid må si i mot, særlig etter hun ble mer kjent og uttalte seg i media. Jeg har veldig sansen for henne nå, men det er også flere ting ved sinnabloggeren Linnea jeg savner, hun kunne være temmelig skarp og morsom. Hun er kanskje litt mer mellow nå.

For å være helt ærlig så likte jeg mye mer sinnabloggeren enn den hun har blitt nå, for nå er hun mer lik de andre.

Jeg likte jo ikke at psyken hennes var dårligere når hun var sinnablogger, men hun var mer kritisk til ting og slang med leppa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...