Cookie123 Skrevet 13. juli #1001 Del Skrevet 13. juli VetAlt skrev (10 minutter siden): Brus uten sukker smaker rart. Må ha med sukker! Det syntes jeg også... Helt til jeg fikk diabetes, og måtte gå over til sukkerfri brus. Nå synes jeg brus MED sukker smaker rart. 😉 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet 14. juli #1002 Del Skrevet 14. juli Har vokst opp i et diabeteshushold og drakk derfor sjeldent sukkerbrus som barn. Nå klarer jeg ikke søtsmaken på sukkerbrus og sukkersaft lengre. Er vel litt hva man er vant til, kan jo vøre det at linnea ble vant til den sukkerfrie smaken da hun hadde det som værst med spiseforstyrrelsen og depresjon og derfor ikke klarer smaken av sukkebrus. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
duskelapp Skrevet 14. juli #1003 Del Skrevet 14. juli Det med sukkerfritt er nok vanen Jeg er vokst opp med kun light og ekstra lett - Så hater smaken av av de vanlige produktene 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarah93 Skrevet 14. juli #1004 Del Skrevet 14. juli Jeg drikker også bare sukkerfri brus, det jeg synes er spesielt er det ekstreme opphenget i det. I spiseforstyrrede perioder blir jeg (og mange andre) besatt av Pepsi Max, fordi det fungerer litt som en erstatning for mat. Men jeg vet jo ikke hvordan det er i Linneas tilfelle, det er bare sånn jeg oppfatter det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 14. juli #1005 Del Skrevet 14. juli Margit777 skrev (På 14.7.2024 den 0.15): Vet ikke om noen som drikker brus med sukker i dag som jeg kjenner, ekkelt sukkerbelegg Jeg drikker med sukker eller eventuelt noe annet enn brus. Jeg klarer ikke smaken av kunstig søtning. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DianaV Skrevet 15. juli #1006 Del Skrevet 15. juli Ok, da har vi fastslått at noen liker sukkerfri brus og noen liker brus med sukker... Og Linnea kan tydeligvis ikke anmelde sukkerfri brus siden hun har vært åpen om spiseforstyrrelser. Latterlig. 17 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 15. juli #1007 Del Skrevet 15. juli DianaV skrev (1 time siden): Ok, da har vi fastslått at noen liker sukkerfri brus og noen liker brus med sukker... Og Linnea kan tydeligvis ikke anmelde sukkerfri brus siden hun har vært åpen om spiseforstyrrelser. Latterlig. Velkommen til kvinneguiden👏🏻😂 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarah93 Skrevet 15. juli #1008 Del Skrevet 15. juli DianaV skrev (2 timer siden): Ok, da har vi fastslått at noen liker sukkerfri brus og noen liker brus med sukker... Og Linnea kan tydeligvis ikke anmelde sukkerfri brus siden hun har vært åpen om spiseforstyrrelser. Latterlig. Joda, hun kan selvfølgelig det. Jeg fikk noen assosiasjoner, som mange andre ikke får, og som jeg derfor burde holdt meg for god til å dele. Jeg synes hun er et bra motstykke til mange hjernedøde influensere, selv om jeg personlig ikke er så interessert i alt innholdet. Dette med spiseforstyrrelser og hva man oppfatter som spiseforstyrret adferd/ triggere er veldig individuelt. Og kan gjøre at noen av og til reagerer på noe det ikke er så mye grunn til å reagere på. I dette tilfellet meg, kanskje. Beklager det! Det jeg OGSÅ skrev, som jeg står ved, er at jeg synes det er veldig positivt at hun nå skriver og snakker mindre om spiseforstyrrelser. Tenker det er sunt å skifte fokus etter hvert. Da skal ikke jeg dra fokuset tilbake. Tar meg en Pepsi Max og holder fred 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 29. juli #1009 Del Skrevet 29. juli Noen som husker hva søstra heter? mer spesifikt linket Linnea til en dagbok søstra hadde gitt ut nylig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stolsokk Skrevet 29. juli #1010 Del Skrevet 29. juli Neutral90 skrev (50 minutter siden): Noen som husker hva søstra heter? mer spesifikt linket Linnea til en dagbok søstra hadde gitt ut nylig https://mindfulheartjournals.com/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 29. juli #1011 Del Skrevet 29. juli Neutral90 skrev (57 minutter siden): Noen som husker hva søstra heter? mer spesifikt linket Linnea til en dagbok søstra hadde gitt ut nylig Lise Ripnes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 29. juli #1012 Del Skrevet 29. juli stolsokk skrev (52 minutter siden): https://mindfulheartjournals.com/ Thank ju Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 2. oktober #1013 Del Skrevet 2. oktober Så moro å følge Linnea og Emil på tur i Japan, reisebrevene hennes er gull! 👏 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 2. oktober #1014 Del Skrevet 2. oktober Enig😄🤓 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 2. oktober #1015 Del Skrevet 2. oktober Jeg også digger reisebloggen. Men på en annen side er det ikke mye fokus på mat og drikke? Cola fra Norge og «mønster» som Hellstrøm sa. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 2. oktober #1016 Del Skrevet 2. oktober Klink skrev (1 minutt siden): Jeg også digger reisebloggen. Men på en annen side er det ikke mye fokus på mat og drikke? Cola fra Norge og «mønster» som Hellstrøm sa. Enig, og veldig mye fokus på ting som ikke blir spist eller som hun ikke «tør» spise. Feks de gangene de har bestilt mat på restaurant som linnea ikke likte, eneste vi ser at hun «erstatter» det med er småting fra 7/11 som på ingen måte kompenserer for et helt måltid, mye fokus på at hun har gått med samme pose potetgull i veska i en uke, proteinbarer, «dette spiste Emil» etc. Grunnen til at jeg stusser er at det virker veldig rigid og jeg kan ikke skjønne at hun tror det er interessant for folk flest - hun som er så streng på andre ting ref kommentarene hennes om at «skravla går» osv 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 2. oktober #1017 Del Skrevet 2. oktober (endret) AntiBullshit skrev (27 minutter siden): Enig, og veldig mye fokus på ting som ikke blir spist eller som hun ikke «tør» spise. Feks de gangene de har bestilt mat på restaurant som linnea ikke likte, eneste vi ser at hun «erstatter» det med er småting fra 7/11 som på ingen måte kompenserer for et helt måltid, mye fokus på at hun har gått med samme pose potetgull i veska i en uke, proteinbarer, «dette spiste Emil» etc. Grunnen til at jeg stusser er at det virker veldig rigid og jeg kan ikke skjønne at hun tror det er interessant for folk flest - hun som er så streng på andre ting ref kommentarene hennes om at «skravla går» osv Hun er vel åpen om at hun aldri blir helt kvitt spiseforstyrrelsen og hva hun spiser er hennes valg, men hun er en påvirker hun som alle andre i bransjen. I tillegg hever hun stemmen når noen kommenterer på andres kropp og slikt, men dette hun driver med her ville vært mer skadelig for meg for 20 år siden. Hun var faktisk en av få som påvirket meg da jeg var ungdom og det var ikke på en positiv måte. Er hun bevisst på dette tro? (Nei jeg har aldri hatt en spiseforstyrrelse, men hun var i mine øyne en kul jente som syntes livet var noe dritt og for meg ble det tøft å ha det jævlig/være deprimert) Endret 2. oktober av Klink 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruR Skrevet 2. oktober #1018 Del Skrevet 2. oktober Er bloggen nede for øyeblikket ? Var inne der nå men får ikke opp noen innlegg? Mulig det bare er meg og en feil på min side altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 2. oktober #1019 Del Skrevet 2. oktober FruR skrev (31 minutter siden): Er bloggen nede for øyeblikket ? Var inne der nå men får ikke opp noen innlegg? Mulig det bare er meg og en feil på min side altså. "Reisebloggen" er på IG story. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 2. oktober #1020 Del Skrevet 2. oktober (endret) Jeg syntes egentlig det motsatte jeg, at hun virker til å være bevisst på å smake på og prøve nye ting, synes hun maler et troverdig bilde av en som ikke er heeelt 100% fri fra en SF, men som virkelig gjør det hun kan for å leve med det uten at det får ødelegge. Jeg hadde reagert mye mer om maten hun levde på var agurk og epler ...! Her viser hun flere lokale og rare ting hun spiser, velger fra menyen som den er, og ja, noen ganger går det ikke 100% bra - kanskje faller ikke maten i smak eller noe annet - men da er det jo bare positivt at en faktisk tar ansvar og skaffer seg alternativ mat heller enn å gå sulten. Og - at Emil spiser mer og oftere er kanskje ikke så rart? Jeg opplever ofte det selv, at min samboer kan spise dobbel mengde kjøtt som det jeg gjør, eller at han vil ha en iskrem til mens jeg er fornøyd, det trenger ikke alltids kobles til en SF. Edit:: tilføyelse. Synes heller ikke det er for mye mat i fokus. På ferie, særlig når en er i en så annerledes kultur enn den danner vandt til, er mat en stor del av opplevelsen og mange timer brukes jo på restaurant i løpet av feriedagene. Det er mer enn bare spising, det er opplevelser og sosialt, og tid for å snakke om det en har sett og opplevd osv. Synes hun viser en ganske normal mengde mat-innhold. Personlig vil jeg heller se bilde av tre ulike matretter enn ørten bilder av en bro eller museum . Synes reiseblogg en viser mye variert, kultur, sosialt, natur, sightseeing Endret 2. oktober av Lill3My 16 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå