Gå til innhold

Hvor vanlig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Partneren er passert 70, men har en kraftig ereksjon, særlig hver morgen. Er dette vanlig? 🙈

Anonymkode: 75411...bcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvfølgelig er det vanlig.

Anonymkode: 5fd35...fde

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

70 er det nye 30 hvis en tar være på egen helse.

Tar du snittet av dagens ungdom, setter dem opp mot en aktiv på 70, så vil du se at dagens ungdom enten har det eller ikke har det. Unge i dag er oftere utrente og har betydelig overvekt, lavere testosteron og libido. Så en på 70 kan faktisk ha høyere testosteronnivå enn mange av dagens unge.

Anonymkode: 2d152...747

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig er det vanlig.

Anonymkode: 5fd35...fde

Snakker du av erfaring? 

Anonymkode: 75411...bcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt normalt. For mange vil alder ha negativ effekt på potensen, men noen vil ikke merke forskjell i det hele tatt. Dette er svært individuelt, men normalt. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

70 er det nye 30 hvis en tar være på egen helse.

Tar du snittet av dagens ungdom, setter dem opp mot en aktiv på 70, så vil du se at dagens ungdom enten har det eller ikke har det. Unge i dag er oftere utrente og har betydelig overvekt, lavere testosteron og libido. Så en på 70 kan faktisk ha høyere testosteronnivå enn mange av dagens unge.

Anonymkode: 2d152...747

Svigerfaren min er en sånn mann. Han er ikke 70 men 60. Men han er sprekere enn sønnene sine som er i sin beste alder. Et langt liv med masse lange fjellturer, lange skiturer, toppturer og trening har gjort han så sprek og seig at en normal 18 åring ikke hadde vært i nærheten av å matche han fysisk eller på kondisjon. Er jeg i nærheten så sprek som han i samme alder er jeg superfornøyd. Han ser ut som han er 45 år og kroppen til en 20.

Anonymkode: ef013...edc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Svigerfaren min er en sånn mann. Han er ikke 70 men 60. Men han er sprekere enn sønnene sine som er i sin beste alder. Et langt liv med masse lange fjellturer, lange skiturer, toppturer og trening har gjort han så sprek og seig at en normal 18 åring ikke hadde vært i nærheten av å matche han fysisk eller på kondisjon. Er jeg i nærheten så sprek som han i samme alder er jeg superfornøyd. Han ser ut som han er 45 år og kroppen til en 20.

Anonymkode: ef013...edc

Er du sammen med datteren, eller en av hans dovne sønner? 

Anonymkode: 2d152...747

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Svigerfaren min er en sånn mann. Han er ikke 70 men 60. Men han er sprekere enn sønnene sine som er i sin beste alder. Et langt liv med masse lange fjellturer, lange skiturer, toppturer og trening har gjort han så sprek og seig at en normal 18 åring ikke hadde vært i nærheten av å matche han fysisk eller på kondisjon. Er jeg i nærheten så sprek som han i samme alder er jeg superfornøyd. Han ser ut som han er 45 år og kroppen til en 20.

Anonymkode: ef013...edc

Ja, hvordan skal det gå når dagens unge blir gamle? Fylt med medisiner for eller imot livsstilssykdommer.  😠

Anonymkode: 75411...bcc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Svigerfaren min er en sånn mann. Han er ikke 70 men 60. Men han er sprekere enn sønnene sine som er i sin beste alder. Et langt liv med masse lange fjellturer, lange skiturer, toppturer og trening har gjort han så sprek og seig at en normal 18 åring ikke hadde vært i nærheten av å matche han fysisk eller på kondisjon. Er jeg i nærheten så sprek som han i samme alder er jeg superfornøyd. Han ser ut som han er 45 år og kroppen til en 20.

Anonymkode: ef013...edc

Også kaster du bort tiden på sønnen ?

Anonymkode: fe637...471

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du sammen med datteren, eller en av hans dovne sønner? 

Anonymkode: 2d152...747

Sønnene driver med aktiv idrett, så de er ikke mye dovne;) Er bare at en mann som har trent hardt og systematisk hele livet er i svært god form og seig, så skal veldig mye trening til for å matche formen hannes selv om de er mye yngre. Er sammen med datteren ja.

Anonymkode: ef013...edc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...