Gå til innhold

Fysisk dårlig av psyken


Gjest lillemy36

Anbefalte innlegg

Gjest lillemy36

Er det flere her inne som sliter fysisk Pga psyken ? Skulle så gjerne snakket med andre som sliter med det . 

Jeg sliter med synsforstyrrelser, kvalme, skjelving, hjertebank, uvirkelighetsfølelse ++

 

noen jeg kan snakke med ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er helt «normalt» å få fysiske plager når man sliter med psyken. Det er i grunnen ganske imponerende hva kroppen er i stand til å finne på når ting ikke er greitt. Vit at de fysiske plagene vil avta etter hvert som du får det bedre psykisk. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre så er det vanlig med fysiske symptomer på psykiske plager. 

Jeg har selv hatt det. Det kan føles jævlig, men det går over.

Hvis du går på medisiner så anbefaler jeg deg å få sjekket serumspeilet på disse. Har man før høyt nivå av medisiner i kroppen så kan man få de symptomene du beskriver. 

Anonymkode: 3d5c3...29a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter også med dette. Alt blir verre hvis jeg blir enda mere psykisk og faktisk også fysisk sliten. Toleransen min for det meste er nedsatt. Så begynner jeg feks å skjelve så vet jeg at jeg er nødt til å hvile og trekke meg tilbake, hvis ikke blir det verre. 

Psyken er en del av det er fysiske, er derfor dette skjer. De kan ikke separeres. 

Anonymkode: 0daeb...685

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, lillemy36 skrev:

Er det flere her inne som sliter fysisk Pga psyken ? Skulle så gjerne snakket med andre som sliter med det . 

Jeg sliter med synsforstyrrelser, kvalme, skjelving, hjertebank, uvirkelighetsfølelse ++

 

noen jeg kan snakke med ?

Jeg er sykemeldt pga en lang rekke fysiske symptomer -etter mye utredning så finner de ingen årsak uten at de antar at det er stressrelatert. Trodde ikke det var mulig å bli så syk av stress -men vipps så sitter jeg her -Har mange av de samme symptomene som deg -veldig intense, så jeg er nå sykemeldt og prøver å takle det så godt jeg kan. Du kan godt snakke med meg om du vil.

Anonymkode: ef826...533

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillemy36
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er sykemeldt pga en lang rekke fysiske symptomer -etter mye utredning så finner de ingen årsak uten at de antar at det er stressrelatert. Trodde ikke det var mulig å bli så syk av stress -men vipps så sitter jeg her -Har mange av de samme symptomene som deg -veldig intense, så jeg er nå sykemeldt og prøver å takle det så godt jeg kan. Du kan godt snakke med meg om du vil.

Anonymkode: ef826...533

Ja bare og skrive pm til meg pm du vil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, lillemy36 skrev:

Ja bare og skrive pm til meg pm du vil

Da har jeg forsøkt å sende deg en pm..

Anonymkode: ef826...533

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får også mye fysiske symptomer når psyken er dårlig. Er under utredning for angst og depresjon nå, og jeg har hatt/har plager som svimmelhet, søvnløshet, lite matlyst, magesmerter, dårlig mage, hjertebank, hodepine osv ... har sjekket ut alt dette og konklusjonen er at de kommer pga psyken.. Så jeg anbefaler deg å få hjelp! Du er ikke alene, og hjelp skal du få :)

Anonymkode: 11214...93f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...