Gå til innhold

Noen som bli kvalme/kaster opp av utmattelse?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter med langvarig psykisk utmattelse. Mtp at jeg har hatt det slik i en haug av år er jeg så vant til det at jeg kanskje ikke er så flink til å ta hensyn til det. Jeg kan ikke tenke på at jeg er trøtt hele tiden og ta hensyn til det, da hadde jeg bodd under dyna. Det er heller ingen poeng i å gå rundt å si til andre at jeg er sliten hele tiden, det er ingenting å gjøre med det uansett. Så jeg står på, gjør den ene tingen etter den andre, men kroppen tåler ikke stort før den sier ifra. Jeg har flere ganger kastet opp av utmattelse, og senest i kveld kjente jeg kvalmen komme snikende... 

Lurer på om noen har det på samme måte? Har dere kastet opp av utmattelse eller overbelastning? 

Anonymkode: e6460...ed0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva jobber du med? Er du sykemeldt eller presser du deg til jobb? Har hatt det sånn selv

Anonymkode: 38e94...e10

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva jobber du med? Er du sykemeldt eller presser du deg til jobb? Har hatt det sånn selv

Anonymkode: 38e94...e10

Jobber ikke så veldig mye, men studerer. Er forsatt bare bikket ca 20 år, og har hatt det slik siden jeg var barn. 

Klem💜

Gjest lillemy36
Skrevet

Jeg har det .... kroppen orker ikke noe til tider så presse jeg meg så kan jeg bli kvalm og også late opp.... forferdelig 

Gjest lillemy36
Skrevet
Akkurat nå, lillemy36 skrev:

Jeg har det .... kroppen orker ikke noe til tider så presse jeg meg så kan jeg bli kvalm og også late opp.... forferdelig 

Kaste opp•

AnonymBruker
Skrevet

Jepp.  Er 36 og ufør pga utmattelse pga psyken. Orker lite. Presser jeg meg for mye brekker jeg meg og jeg klarer ikke å stå oppreist eller noe. Må hvile mye, ta hensyn og fordele utover uken istedenfor å gjøre alt på en dag. Utover det må jeg spare krefter. 

Anonymkode: a474f...93b

Gjest lillemy36
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp.  Er 36 og ufør pga utmattelse pga psyken. Orker lite. Presser jeg meg for mye brekker jeg meg og jeg klarer ikke å stå oppreist eller noe. Må hvile mye, ta hensyn og fordele utover uken istedenfor å gjøre alt på en dag. Utover det må jeg spare krefter. 

Fikk lyst til og bli kjent med deg jeg. Skriv gjerne til meg om du vil. Dame 36 år

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du en diagnose på utmattelsen? 

TS

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det sån, hadd det sån siden jeg var rundt ti tenker jeg, så godt over 20 år, jeg klarer ikke å kjenne når kroppen er sliten. Veldig slitsomt.

Anonymkode: 2f95e...a6f

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg blir kvalm av utmattelse tar jeg bare en reseptfri reisesykepille også fortsetter jeg å gjøre det jeg skal uten å spy. 

Anonymkode: 65a4d...5a5

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du en diagnose på utmattelsen? 

TS

Har flere...blandt annet sosial angst og depresjon, ptsd, spiseforstyrrelser, problemer med søvn/lite søvn, mareritt og oppvåkninger.  (,pga traumer i barndom osv). 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...