AnonymBruker Skrevet 19. mars 2019 #1 Skrevet 19. mars 2019 Og er de egentlig urealistiske? hvilke drømmer har vært vanskelig å gi slipp på? Var det realistisk noen gang? Kom med de, enten de var realistiske eller ikke. Og hvorfor var de realistiske eller ikke? Anonymkode: 63051...4ee
SoWhat? Skrevet 19. mars 2019 #2 Skrevet 19. mars 2019 Akkurat nå er det at Kg har intelligente brukere på alvor. Det er litt som at en kun ser de med ekstra behov her. De som er intelligente og faktisk også empatiske blir oversett. Er litt sint
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2019 #3 Skrevet 19. mars 2019 Å bli skarpskytter var urealistisk. Jeg synes det ser tøft ut og jeg er ganske god på å skyte og hadde jeg øvd skikkelig tror jeg nok ikke jeg hadde hatt noe problem med å bli så god. Det er urealistisk å bli skarpskytter fordi jeg kunne ikke tatt livet av et menneske. Anonymkode: a906e...c85
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2019 #4 Skrevet 19. mars 2019 Vise frem og selge det jeg lager. Elsker skape. Heldig og sitter godt i det økonomisk så trenger ikke pengene. Men ville gjerne vist det frem likevel. Men har ikke krefter til å organisere ting. Altså jobben rundt. Det praktiske. Ikke evnen heller mulig. Har ikke riktig utdannelse heller. Og funnet det veldig ekskluderende i kunstmiljøet og har ikke overskudd til å ta den riktige utdannelse. Sjuk rett og slett. Ja og så sjenert faktisk.. Blæ Og : irritere meg litt over meg selv som så gjerne vil inn i ett kunstnermiljø. Bare misunner det at lekenhet og snåle ideer blir tatt på største alvor. ( av og til litt vel alvorlig) Men så får jeg ikke være med å leke fordi jeg ikke har riktig utdannelse og kontakter og burde tenke : fuck dem. meeeen klarer ikke helt 😂😉 Anonymkode: 5e780...18e
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2019 #5 Skrevet 19. mars 2019 Skrive ferdig de romanene jeg har delvis skrevet, og resten i hodet. Urealistisk fordi jeg aldri har tid, og min mann hater at jeg skriver. Da går jeg helt inn i min egen boble og glemmer alt annet. Ham også! Da furter han. Anonymkode: 86a9e...c7e
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2019 #6 Skrevet 19. mars 2019 Gå en skikkelig topptur, eller få muligheten til å løpe igjen.. er desverre umulig på grunn av skade 😪 Anonymkode: 6b079...0f3
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2019 #7 Skrevet 19. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Gå en skikkelig topptur, eller få muligheten til å løpe igjen.. er desverre umulig på grunn av skade 😪 Anonymkode: 6b079...0f3 Det var leit å lese. Selv er jeg nær depresjon og føler meg desto mer utakknemmlig fordi jeg har en frisk kropp, men likevel er så lite glad. Anonymkode: 63051...4ee
SoWhat? Skrevet 19. mars 2019 #8 Skrevet 19. mars 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skrive ferdig de romanene jeg har delvis skrevet, og resten i hodet. Urealistisk fordi jeg aldri har tid, og min mann hater at jeg skriver. Da går jeg helt inn i min egen boble og glemmer alt annet. Ham også! Da furter han. Anonymkode: 86a9e...c7e Skriv! Ikke la noen stoppe deg.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2019 #9 Skrevet 19. mars 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var leit å lese. Selv er jeg nær depresjon og føler meg desto mer utakknemmlig fordi jeg har en frisk kropp, men likevel er så lite glad. Anonymkode: 63051...4ee Og jeg syns dette var leit å lese. Du er jo ikke frisk du heller. Det du sier der er typisk for en deprimert.. « det er noe moralsk galt med meg, jeg burde være mer takknemlig Jeg er ikke en bra person. Jeg burde... jOm jeg bare... Jeg bør skamme meg» Sånn snakker depresjonen... Ta vare på deg❤️ Anonymkode: 5e780...18e 3
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2019 #10 Skrevet 19. mars 2019 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var leit å lese. Selv er jeg nær depresjon og føler meg desto mer utakknemmlig fordi jeg har en frisk kropp, men likevel er så lite glad. Anonymkode: 63051...4ee Jeg har selv vært deprimert og veit hvor stor skyldfølelse man kan få hvis man tenker sånn. Jeg kan ikke bruke beina mer enn nødvendig, jeg kan gå på butikken, ta meg en liten shoppingrunde etc. Men jeg kan aldri gå fjelltur feks. Å det slet på meg når jeg slet med depresjon, for «andre har det jo værre så hvilken rett har jeg til å klage?» setningen satt fast i hodet mitt. Depresjon vil jeg si slet mer på meg enn det å ikke kunne bruke kroppen skikkelig. Stå på ❤️❤️ Anonymkode: 6b079...0f3
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2019 #11 Skrevet 19. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Å bli skarpskytter var urealistisk. Jeg synes det ser tøft ut og jeg er ganske god på å skyte og hadde jeg øvd skikkelig tror jeg nok ikke jeg hadde hatt noe problem med å bli så god. Det er urealistisk å bli skarpskytter fordi jeg kunne ikke tatt livet av et menneske. Anonymkode: a906e...c85 Du kan jo jakte og starte skytekonkurranser så får du pokaler fremfor liv på samvittigheten.... Strengt tatt er det vel ikke ofte noen mennesker trenger å skytes heller, og de som blir skutt fortjener det vel sikkert. Og målet er vel å skadeskyte for å uskadeliggjøre, ikke for å drepe? Hadde du møtt ABB på Utøya så hadde du vel ikke nølt ? Anonymkode: cf99e...22f
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2019 #12 Skrevet 19. mars 2019 Å bli forelsket i en mann som føler det samme tilbake, og å starte en egen familie på naturlig vis. Føler meg ikke bra nok på noe vis, føler ikke at noen kan bli forelsket i meg på ekte. En fyr sa han elsket meg en gang, jeg klarte ikke å tro det engang... Og jeg har blitt fortalt av lege at pga div. operasjoner i magen så har jeg 50% sjanse eller mindre for å bli gravid. Anonymkode: 61ef9...16b
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2019 #13 Skrevet 19. mars 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å bli forelsket i en mann som føler det samme tilbake, og å starte en egen familie på naturlig vis. Føler meg ikke bra nok på noe vis, føler ikke at noen kan bli forelsket i meg på ekte. En fyr sa han elsket meg en gang, jeg klarte ikke å tro det engang... Og jeg har blitt fortalt av lege at pga div. operasjoner i magen så har jeg 50% sjanse eller mindre for å bli gravid. Anonymkode: 61ef9...16b Ts: samme problem her! har vært forelsket i menn som har vært interessert i meg, men jeg analyserte alt til verste mening hele tiden. Føler meg heller ikke bra nok. Nå har ikke jeg hatt operasjoner, og vet ikke om dette hjelper, men jeg kan drepe litt den familieidyllen du og som mange andre tenker på. Får du barn så har du de resten av livet, og du vet aldri hva slags problemer de kan få. Særlig nå som det er så stort press på å være perfekt. Anonymkode: 63051...4ee
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2019 #15 Skrevet 19. mars 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har selv vært deprimert og veit hvor stor skyldfølelse man kan få hvis man tenker sånn. Jeg kan ikke bruke beina mer enn nødvendig, jeg kan gå på butikken, ta meg en liten shoppingrunde etc. Men jeg kan aldri gå fjelltur feks. Å det slet på meg når jeg slet med depresjon, for «andre har det jo værre så hvilken rett har jeg til å klage?» setningen satt fast i hodet mitt. Depresjon vil jeg si slet mer på meg enn det å ikke kunne bruke kroppen skikkelig. Stå på ❤️❤️ Anonymkode: 6b079...0f3 Ja det er ille med depresjon og, da setter man jo ikke pris på at man er frisk. Jeg har også en sånn "urealsitsk" drøm, som jeg nok tror aldri går i oppfyllelse. Den er ikke slik urealistisk at det ingen som har gjort det, men for MEG er den kanskje det. For den innebærer at jeg må være ærlig med en mann, som jeg absolutt ikke vet hvordan vil reagere. Anonymkode: 63051...4ee
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2019 #16 Skrevet 19. mars 2019 Å bli frisk igjen. Å bli meg selv igjen. Å slippe å være så sliten. Å slippe å være så redd. Å slippe å ta så mange medisiner med ubehagelige bivirkninger. Jeg har en uhelbredelig kreftdiagnose. Anonymkode: ec1e9...be4
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2019 #17 Skrevet 19. mars 2019 Bli frisk, få romslig økonomi og få meg en seriøs kjæreste, som jeg elsker, og som elsker meg. Anonymkode: 7e824...352
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2019 #18 Skrevet 19. mars 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts: samme problem her! har vært forelsket i menn som har vært interessert i meg, men jeg analyserte alt til verste mening hele tiden. Føler meg heller ikke bra nok. Nå har ikke jeg hatt operasjoner, og vet ikke om dette hjelper, men jeg kan drepe litt den familieidyllen du og som mange andre tenker på. Får du barn så har du de resten av livet, og du vet aldri hva slags problemer de kan få. Særlig nå som det er så stort press på å være perfekt. Anonymkode: 63051...4ee jeg er ikke ts, men takk for tilbakemelding ❤️ jeg har dessverre et enormt tilfelle av babyfeber som ikke ser ut til å gå over... Anonymkode: 61ef9...16b
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #19 Skrevet 21. mars 2019 Å få en så god økonomi, at jeg ikke behøver å arbeide lange timer for luselønn lenger... Anonymkode: e20e2...15f
Gjest PaN Skrevet 21. mars 2019 #20 Skrevet 21. mars 2019 Vinne nok penger til å betale ned lånet på leiligheten slik at jeg kan bruke mine tjente penger på reise eller spare meg opp igjen, men må nok vente til jeg blir gammel før det vil skje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå