Gå til innhold

Forstår ingenting av dette. Løkrull?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette svaret fant jeg i en gruppef på facebook. Spørsmålet eer hvordan de rare matvanene til folk oppstår. Dette svaret forsto jeg ingenting av.:

"Da jeg var liten (10år) skulle jeg spise en skive, men fant plutselig ikke pålegget 🤣 så då klesset eg på en løkrull.. og inhalerte skiven. Innså plutselig at leverposteien som var missing in action.. var på andre siden 🤣🤣🤣🤣 så det var en liten periode etterpå jeg måtte ha leverpostei under løkrullen. Litt stolt siden jeg aldri hadde likt smør..  🤣🤣🤣🤣"

 

Hva er en løkrull?

Og hvilken leverpostei? Og hvor kom smøret fra? Og hvilken leverpostei? 

Noen som forstår innlegget? 

For meg er det som å si at jeg vil ha brunost på brødskiva fordi jeg har brun hund som mjauer. Og jeg er stolt av det fordi jeg liker ikke kald fisk. 

 

 

 

Anonymkode: a3ca4...d1d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Da jeg var ti år, skulle jeg spise en skive med leverpostei, men jeg fant ikke leverposteien. Så da hadde jeg på løkrull, som er en type kjøttpålegg, og kastet i meg skiven. Plutselig innså jeg at jeg allerede hadde smurt på leverpostei på skiven min, på den andre siden! Det var faktisk en god kombinasjon, så fra da av ville jeg ha leverpostei under løkrullen. I og med at jeg ikke likte smør, ble jeg litt stolt over at jeg endelig hadde noe smørbart å ha under løkrullen."

Anonymkode: 9d68e...364

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Da jeg var ti år, skulle jeg spise en skive med leverpostei, men jeg fant ikke leverposteien. Så da hadde jeg på løkrull, som er en type kjøttpålegg, og kastet i meg skiven. Plutselig innså jeg at jeg allerede hadde smurt på leverpostei på skiven min, på den andre siden! Det var faktisk en god kombinasjon, så fra da av ville jeg ha leverpostei under løkrullen. I og med at jeg ikke likte smør, ble jeg litt stolt over at jeg endelig hadde noe smørbart å ha under løkrullen."

Anonymkode: 9d68e...364

Ah takk! ❤️

Anonymkode: a3ca4...d1d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...