Gå til innhold

For sterke følelser for FF?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når vet man at man har gått i følelsesfella når det gjelder FF?  Vi har hatt en relasjon i snart 3 år,  har vært forelsket i han tidligere,  men ganske sikker på at det er over. 

Vi snakker hver dag og møtes noen ganger i uken.  Forteller at vi er glade i hverandre.  Har i det siste hatt lyst til å flytte til utlandet for å studere,  men får en vond klump i magen når jeg tenker på en hverdag  uten han...  

Har jeg falt hodestups for denne mannen med stor M??  

Hilsen jente 21. 

Anonymkode: d2bfc...f04

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fare for det ja. Man bør ikke inngå et slik forhold når man har hatt følelser for personen tidligere.

Anonymkode: 29d89...269

• Liker 1
Skrevet (endret)

Man skal helst ikke føle noe som helst for en FF.

Kommer det følelser er man ikke lenger FF, da burde man enten bli kjærester eller avslutte hele greia!

Endret av Mamina
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Uff, jeg har gjort det der. Ble ff med en fyr jeg tidligere hadde vært betatt av, ble jo ikke noe bedre i andre runde akkurat. Vondt i hjertet når jeg tenker på ham, han bare stakk. 

Anonymkode: 9d378...5ea

Skrevet

Men kan du ikke snakke med han om det her da? Høres ikke ut som et ff-forhold. Vil tro han har følelser for deg også, sånn du legger det fram her

AnonymBruker
Skrevet

Ikke rart vi har fått antibiotikaresistent gonorré....

Anonymkode: 44f89...e52

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke rart vi har fått antibiotikaresistent gonorré....

Anonymkode: 44f89...e52

Det er bare noe samfunnet må igjennom som et ledd i den seksuelle frigjøring!

Anonymkode: beab6...f44

AnonymBruker
Skrevet

TS her.

har snakket med han, og han er bare ute etter det koselige ved en relasjon, nemlig sex, god mat, film osv. Ikke en ny dame. Vet jo at det aldri blir oss, men klarer ikke å dumpe han heller...

Anonymkode: d2bfc...f04

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...