Gå til innhold

Mistet det lille fosteret mitt 💔


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Da gikk det som jeg fryktet etter blødninger i helgen, så er det ikke lenger liv i min mage. 

Jeg fikk ultralyd idag og gynekologen konstaterte med en gang at det var en abort. Ble sendt hjem med en tabelettkur, som skal få resten av fosteret ut. Jeg var nå kommet i uke 9, men fosteret var ikke kommet lengre enn uke 7.

Dette er nok ikke i nærheten av hva mange her inne har opplevd, men kjenner likevel på sorgen, tristheten og tomheten av å miste noe som jeg gledet meg til å få møte. Sitter igjen med spørsmål om hva var det som gikk galt. Noe man aldri får svar på.

Nå vil jeg i grunn bare bli ferdig med det å få det ut, men lysten til å begynne på nytt frister ikke akkurat for øyeblikket. En dag av gangen 😊 

Anonymkode: ce756...3a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det der er vondt. Du må ikke si at du ikke kan sørge bare forde andre har opplevd andre ting som er "verre". Klem til deg!!!

Anonymkode: 80625...cf6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:forstår dette er trist. Bedre lykke neste gang :hjerte:

Anonymkode: d5cc6...a74

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt jævlig. Skjønner deg godt. Har vært der og man blir knust. Bare ta tiden til hjelp. Det blir bedre ❤️

Anonymkode: 0eb09...cdf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for støtten 😍 så hyggelig av dere, følte meg litt lettere av å lese kommentarer, støtte og hjerter 😊 dere er fine mennesker alle sammen ❤

Anonymkode: ce756...3a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...