AnonymBruker Skrevet 20. mars 2019 #21 Skrevet 20. mars 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg var hos legen en fredag, og i kontakt med AAT på mandag uken etter. Så kan gå fort😊 Anonymkode: 9e806...fb9 AAT er ikke helt det samme som DPS da, er det vel? Er ikke det ‘bare’ sånn krise-tjeneste som fungerer som en slags forebyggende løsning i ventetiden, evt. selvmordsvurdering osv..? Anonymkode: c2f54...0fa
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2019 #22 Skrevet 20. mars 2019 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: AAT er ikke helt det samme som DPS da, er det vel? Er ikke det ‘bare’ sånn krise-tjeneste som fungerer som en slags forebyggende løsning i ventetiden, evt. selvmordsvurdering osv..? Anonymkode: c2f54...0fa Jo, det er vel en forebyggende løsning. Men ts hadde tilbud om aat og så det ut som. Jeg kom til i behandling hos DPS etter noen uker, så var jo greit å ha noe i mellomtiden Anonymkode: 9e806...fb9
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2019 #23 Skrevet 20. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg var hos legen en fredag, og i kontakt med AAT på mandag uken etter. Så kan gå fort😊 Anonymkode: 9e806...fb9 AAT er ikke det sammen som dps poliklinikk Anonymkode: ec1b6...983
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå