Gå til innhold

Er katten din en aristokatt?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har den lært livets edle kunster? Er den dannet?

Eller er den en bakgårdskatt? 

6790CA65-E3C6-4EC8-99C4-2CD9505F53B5.jpeg

399CD838-2987-4E5A-ACF8-71E04D44850D.jpeg

Anonymkode: bf8fc...56e

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er en aristokatt når han vil ha noe godt,  og en bakgårskatt når han tror vi ikke ser på. Chiller i stolen sin resten av tiden og ser svært søt ut om jeg får si det selv 😁

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en aristokatt og en bakgårdskatt, og de er brødre😅 

Anonymkode: 21e7b...c50

AnonymBruker
Skrevet

Vår er definitivt en aristokatt, selv om født vill, med ukjent avstamning. Har hatt noen katter opp gjennom årene, men den vi har nå er en diva uten like. Den holdningen og attitude. :laugh:

Anonymkode: 98f5b...d54

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Litt begge deler, vil jeg si :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Pusefrøken her er en aristokatt 🙈 primadonna så det holder, drikker ikke vann annet en fra en spesiell skål som står på kjøkkenvasken, går heller ikke ut i snø som er dypere enn potene hennes. Hun falt ned fra et rekkverk og ned i dyp snø for litt siden, aldri sett en så sur katt før, bare sto på gulvet og ristet på beina mens hu stirret på meg 😅 måtte dusje hu for å fjerne alle snøklumpene før hu kunne vaske seg 🙈

Anonymkode: 9417c...299

Skrevet

Den er ganske fin på det, så jeg tror jeg må si ja 😼

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pusefrøken her er en aristokatt 🙈 primadonna så det holder, drikker ikke vann annet en fra en spesiell skål som står på kjøkkenvasken, går heller ikke ut i snø som er dypere enn potene hennes. Hun falt ned fra et rekkverk og ned i dyp snø for litt siden, aldri sett en så sur katt før, bare sto på gulvet og ristet på beina mens hu stirret på meg 😅 måtte dusje hu for å fjerne alle snøklumpene før hu kunne vaske seg 🙈

Anonymkode: 9417c...299

Snø er faktisk det eneste som får min diva til å glemme sin aristokratiske holdning. :) Da leker hun seg som en kattunge. Ruller seg, dykker ned og er helt vill.

Ellers... hun går ikke, hun spankulerer. Hun vokter ikke sitt område, hun holder et nådig blikk utover sitt dronningrike. Hun blir ikke kost med, hun gir kose-audiens. Betrakter hovmodig alternativene før hun velger ut den som får æren av å ha henne på fanget den kvelden, og sender et overlegent blikk til dem som ble valgt bort. :)

Men snø... da er det cirkus! :)

Anonymkode: 98f5b...d54

• Liker 4
Skrevet

Jeg har en veldig dannet og fisefin aristokatt, og en bakgårdskatt som har sitt favorittsovested ved toalettet og prøver spise hår ut av sluket i vasken. Veldig forskjellige :ler:

AnonymBruker
Skrevet

Mine er advokatter, det går ikke an å argumentere mot dem :murvegg:

Anonymkode: 2142c...06c

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Min er en veldig dannet liten fyr. I motsetning til andre hannkatter jeg har hatt, som har vært skikkelig slampete. Har roter aldri i sandkassa eller maten sin, han river aldri ned noe, han er feminin og myk i bevegelser og væremåte, og presser seg aldri på. 

Anonymkode: 6d61d...54e

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

haha ❤️ 😂

• Liker 1
Skrevet
På 20.3.2019 den 0.55, AnonymBruker skrev:

Det høres kjent ut. :ler:

Jeg tror mine er en pen blanding av begge deler, men jeg tror likevel at Madammen (god voksen pusedame) er mest aristokatt, og at Lillegutt (yngre hannkatt) er mest bakgårdskatt.

Madammen vil aller helst drikke vann av krana på kjøkkenet, men når hun drikker fra vannskåla, dypper hun ofte poten i vannet og slikker i seg vannet. Lillepus kan drikke hvor som helst han finner vann. Han har til og med prøvd seg på å drikke av toalettskåla :riste:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Utvilsomt Aristokatt - Hun spankulerer rundt og nekter å ligge i fanget (Ragdoll), men ved siden av oss ligger hun på rygg og viser frem magen stadig vekk. Skravler som en foss og angriper føttene våre om vi er på vei ut - hun vil nemlig bli med. (hun er innekatt men får være med oss ut i sele av og til). Når vi renser dokassa hennes er det fest og jubel - da tar hun runden i alle 3 etasjene og nesten oppi taket for det er visst så deilig å få ren kasse. :D

Anonymkode: 85760...191

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Utvilsomt Aristokatt - Hun spankulerer rundt og nekter å ligge i fanget (Ragdoll), men ved siden av oss ligger hun på rygg og viser frem magen stadig vekk. Skravler som en foss og angriper føttene våre om vi er på vei ut - hun vil nemlig bli med. (hun er innekatt men får være med oss ut i sele av og til). Når vi renser dokassa hennes er det fest og jubel - da tar hun runden i alle 3 etasjene og nesten oppi taket for det er visst så deilig å få ren kasse. 😄

Anonymkode: 85760...191

Nå måtte jeg le litt😂

Skrevet

Som svar på den som sa kattene var advokatter;

would-you-please-stop-arguing-with-the-c

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...