Gå til innhold

Hva skal til for at du liker en dateprofil?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva gjør at du sveiper venstre på tinder eller tar komtakt på sukker/Match?

Anonymkode: 8c76c...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva gjør at du sveiper høyre på tinder eller tar kontakt  på sukker/Match?

Anonymkode: 8c76c...5a2

Rettelse høyre på tinder

Anonymkode: 8c76c...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg traff en fantastisk mann nylig så sveiper ikke lenger men jeg fant han slik:

Ser etter hva de velger å ha bilder av - disse er ting som er viktige for dem. Mangel på å ha bilder av litt forskjellig, altså bare selfies med tapet i bakgrunnen, kan si meg de er kjedelige eller at de ikke har brydd seg med å lage en god profil. Å gidde å lage en god profil er det minste en kan gjøre, så det skaper dårlig inntrykk hvis ikke. Smiler han naturlig eller er han død i øynene sammen med gliset, ser jeg tendenser til aggresjon i ansiktsuttrykket hans? Virker håret og huden til å være sunn og velstelt? Jordnærhet og vennlighet må komme frem i bildene, altså festbilder og skrytebilder av hans materielle eiendeler er ikke innbydende.

Jeg sveipet ja på ekstremt få, men jeg hadde ikke noe mål om å treffe så mange eller en gang finne kjæreste. Så dukket min nye romanse opp. Han hadde en skjønn tekst, fine bilder av seg på jobb, med venner og et formelt bilde i dress. Flott, sunt men vilt hår (smelt). Da vi pratet hadde han humor og intelligens, og etter vi møttes har vi vært nærmest uadskillige. Sexen er amazing og pikken hans er diger. Min snevre tindertommel vet hva den driver med.

Anonymkode: 5dfd1...eb9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...