Gå til innhold

Håndtere blikk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! 

Jeg har vært på date med en øst afrikansk jente et par ganger. Føler vi har god kjemi. Men vi får så mye oppmerksomhet. Føler folk stirrer på oss så mye. Kanskje det er kun startfasen men det irriterer meg. Hvordan takle det? 

Anonymkode: 34c4c...353

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Drit i blikkene, folk er teite. Men mulig de også stirrer fordi de synes dere er fine sammen.

Anonymkode: e645c...9c4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At man får litt oppmerksomhet er greit. Men at folk blikker og glaner er noe annet. Vet ikke om man klarer det i lengden 

Anonymkode: 34c4c...353

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Drit i blikkene, folk er teite. Men mulig de også stirrer fordi de synes dere er fine sammen.

Anonymkode: e645c...9c4

Ja ❤️

Det tenkte jeg også. Hender jeg ser noen søte lyse gutter med mørk hudede jenter og tenker at de er så utrolig søte! Og så kjenner jeg at jeg blir litt stolt av at det finnes unge mennesker som velger å gå utenfor hva familie eller samfunnet vil de skal gjøre. Her i Norge er vi jo så langt etter Frankrike, England, Usa, Australia osv på dette området.

Anonymkode: 69d48...c08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! 

Jeg har vært på date med en øst afrikansk jente et par ganger. Føler vi har god kjemi. Men vi får så mye oppmerksomhet. Føler folk stirrer på oss så mye. Kanskje det er kun startfasen men det irriterer meg. Hvordan takle det? 

Anonymkode: 34c4c...353

Sikker på at det ikke bare er noe du innbiller deg da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært ute med både afrikanske jenter og jenter fra Midt-Østen. Aldri tenkt over blikkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! 

Jeg har vært på date med en øst afrikansk jente et par ganger. Føler vi har god kjemi. Men vi får så mye oppmerksomhet. Føler folk stirrer på oss så mye. Kanskje det er kun startfasen men det irriterer meg. Hvordan takle det? 

Anonymkode: 34c4c...353

1. Ignorer blikkene, folk stirrer uansett hvem man går med, hvordan man klær seg og en haug av andre ting

2. kanskje av og til stirr tilbake og smil, bare for å "mobbe". 

Lykke til :)

Anonymkode: 6f3c4...234

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se på personen og smil tilbake. Skal se det er de som snur blikket vekk

Anonymkode: eceaa...ec3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge dere føler det er riktig og dere har det koselig sammen, dritt i hva andre tenker 🙂
Det er viktig å ikke la dette påvirke dere 🙂 prøv heller å se deg forbi slike situasjoner og kos dere sammen 🙂


Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...