Gå til innhold

Mann 33 med liten erfaring


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor turn-off er det hvis jeg sier at jeg kun har hatt sex med 3 jenter? Hvor av kun den ene har vært i et forhold, og et relativt kort sådan.

Mange faktorer har nok spilt inn, både graden av sosialt samvær og hvor mye jeg har turt å sjekke opp. Jeg er jo egentlig ingen spesielt sjenert person når det kommer til stykket, og jeg har prøvd meg på jenter men blitt avvist. De 3 jentene jeg har vært med er det dem som har tatt initiativet.

Jeg har på ingen måte lav sexlyst, snarere tvert imot. Nå nærmer det seg ett år siden forrige partner, og før det gikk det hele 6 år. Jeg håper virkelig ikke at jeg kommer dit igjen, at det går så lang tid.

Har liksom ikke det store nettverket, og går sjeldent ut i helgene. Det sosiale blir igrunn med jobben og med familien. Prøver meg på nettdating, men får veldig liten respons der.

Anonymkode: 2845f...4c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du trenger jo ikke nødvendigvis å fortelle hvor mange du har hatt sex med? Har du sex med noen utenom forhold så synes jeg iallfall ikke det er nødvendig å opplyse om sånt. I et eventuelt forhold så bryr nok ikke dama seg i det hele tatt. Det at noen har hatt sex med 3 stykker har ingenting å si for min del iallfall, men det kan jo være at sexen blir litt dårlig med lite erfaring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bare snakke for meg selv men jeg synes det er bra for jeg liker ikke menn som har ligget mye rundt. Jeg har selv hatt 2stk og da har jeg vært i forhold med de, jeg er 33år selv. 

Anonymkode: dcd8a...eda

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et eller annet har gått galt et eller annet sted på et eller annet tidspunkt. Når ble det turnoff å ha hatt få sexpartnere men helt innafor å ha hatt 50 og helst flere når man passerer 30 år? Jeg er helt for at ungdom skal slå seg løs (innenfor all rimelighet) og få testet ut grenser og alt det der, men det virker som om man blir en eller annen slags paria hvis man ikke har ligget med det meste som kom i ens vei. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde overhodet ikke brydd meg. Jeg har bare ligget med seks menn i løpet av mitt lange liv. Ikke at det har noe å si, hadde brydd meg like lite om det var 30 jeg hadde hatt sex med.

Anonymkode: c58fc...7e6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke hatt noe i mot det. Heller 3 enn 50 

Anonymkode: 62804...124

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel ikke noe galt med din erfaring sånn sett? Høres ganske vanlig ut, kanskje bortsett fra at mange har hatt minst ett langt forhold på den alderen, men det betyr ikke at det er noe galt med deg likevel.  Dette høres ikke skremmende eller avtennende ut for meg ihvertfall. Hadde heller ikke reagert om du hadde vært sammen med noen flere. Men du er klart innafor. Jeg er 35.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, solmåneogstjerner skrev:

Det er vel ikke noe galt med din erfaring sånn sett? Høres ganske vanlig ut, kanskje bortsett fra at mange har hatt minst ett langt forhold på den alderen, men det betyr ikke at det er noe galt med deg likevel.  Dette høres ikke skremmende eller avtennende ut for meg ihvertfall. Hadde heller ikke reagert om du hadde vært sammen med noen flere. Men du er klart innafor. Jeg er 35.  

Godt å høre at det er normalt, men er det rart å ønske at tallet var litt høyere..?

Anonymkode: 2845f...4c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Godt å høre at det er normalt, men er det rart å ønske at tallet var litt høyere..?

Anonymkode: 2845f...4c8

Det er også helt normalt! Ihvertfall for menn 😉 men det er nok ikke mange kvinner som ser det som negativt at du har hatt forholdsvis få partnere! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs jo helt hvilken seksuell kjemi vi hadde hatt, og hvordan flink du er på å slappe av og oppdage andres signaler (seksuelt) fremfor å bare kjøre ditt eget løp.

For å snu på det:

MIn første sexpartner hadde ligget med flere enn deg, og hadde hatt mer sex. Men han var likevel det jeg vil kalle rett ut dårlig i senga. Var overhodet ikke opptatt av min nytelse, hadde ikke særlig interesse for variasjon og la skylden for sin mindre penisstørrelse på «alle de vide damene». Altså :roll:

Så traff jeg en som aldri hadde hatt sex, og vi hadde langt bedre sex. Som jomfru var han 100 ganger bedre i senga enn den forrige.

Jeg har også vært borti menn som har ligget med mange (og jeg mener MANGE), og som i tillegg har hatt årevis av forholdserfaring. Og jeg kan ikke si at det var magi uten videre det heller, det var jo flere ting jeg tenkte litt sånn «jaha» - ikke at noe plagde meg sånn sett, men de var jo ikke vandrende seksuelle unikum. 

Så dette kommer vel igrunnen mest an på kjemien mellom dere.

Om jeg hadde opplevd at vi hadde god kjemi og vi hdde nokså like preferanser så hadde det jo åpenbart ikke vært et problem for meg at du hadde mindre erfaring. 

Anonymkode: 1f7a7...d6e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Godt å høre at det er normalt, men er det rart å ønske at tallet var litt høyere..?

Anonymkode: 2845f...4c8

Ikke rart.

Har ikke hatt så mange, men jeg har jo vært med noen som sier at de har mye erfaring, men er helt ræva i senga, så det viktigste er at man faktisk ønsker å bli bedre, og lytte til dama, så ordner det seg nok.

Jeg skjønner at jeg er dame, siden sex er det minste problemet å skaffe seg, forhold derimot...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det spørs jo helt hvilken seksuell kjemi vi hadde hatt, og hvordan flink du er på å slappe av og oppdage andres signaler (seksuelt) fremfor å bare kjøre ditt eget løp.

For å snu på det:

MIn første sexpartner hadde ligget med flere enn deg, og hadde hatt mer sex. Men han var likevel det jeg vil kalle rett ut dårlig i senga. Var overhodet ikke opptatt av min nytelse, hadde ikke særlig interesse for variasjon og la skylden for sin mindre penisstørrelse på «alle de vide damene». Altså :roll:

Så traff jeg en som aldri hadde hatt sex, og vi hadde langt bedre sex. Som jomfru var han 100 ganger bedre i senga enn den forrige.

Jeg har også vært borti menn som har ligget med mange (og jeg mener MANGE), og som i tillegg har hatt årevis av forholdserfaring. Og jeg kan ikke si at det var magi uten videre det heller, det var jo flere ting jeg tenkte litt sånn «jaha» - ikke at noe plagde meg sånn sett, men de var jo ikke vandrende seksuelle unikum. 

Så dette kommer vel igrunnen mest an på kjemien mellom dere.

Om jeg hadde opplevd at vi hadde god kjemi og vi hdde nokså like preferanser så hadde det jo åpenbart ikke vært et problem for meg at du hadde mindre erfaring. 

Anonymkode: 1f7a7...d6e

Hadde definitivt vært opptatt av damas nytelse. Ikke noe poeng i å ha sex hvis man ikke forstår at man er to om det.

Føler jeg har litt til gode å slippe meg virkelig løs med en jente. Det er ting jeg tenner så på, men som jeg ikke helt tør når det kommer til stykket. Spesielt med forrige partner, som definitivt har vært min beste opplevelse hittil.

 

Anonymkode: 2845f...4c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjentar som jeg pleier: Usikkerheten er lite sexy. Ingen kvinne vil jo merke at du ikke har hatt sex med flere enn tre damer. Men om du lager noe ut av det selv så risikerer du at forventningene til deg daler.

Jeg har hatt erfarne, dårlige elskere og uerfarne flotte..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, Rotemor skrev:

Jeg gjentar som jeg pleier: Usikkerheten er lite sexy. Ingen kvinne vil jo merke at du ikke har hatt sex med flere enn tre damer. Men om du lager noe ut av det selv så risikerer du at forventningene til deg daler.

Jeg har hatt erfarne, dårlige elskere og uerfarne flotte..

Veldig enig med deg! Det er usikkerheten som er usexy, ikke antall sexpartnere. Jeg bryr meg lite om folks antall, men om jeg måtte velge ville jeg heller hatt en som har hatt 3 enn en som har hatt 50, som noen andre også nevnte. 

Endret av pessimistisk
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym Bruker

Er vel kanskje nokså utradisjonell som "kun" har hatt sex med dama  som eg har vert gift med i  40 år.     Er nokså sosial  m/ stort nettverk  og de  fleste er jevngamle kvinner m/ felles intrs.    Uten de helt store anstrengelser så kunne eg  utvilasmt hatt sex med flere av dem,men har selvsagt ikkje hatt noen intrs. av det.     

Tror ikkje " Graset er så mye friskere og grønnere på andre siden"  Og greitt å vite at graset er kjemisk fritt for  smitte i egen hage.  

Endret av Anonym Bruker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at du ikke har ligget mye rundt. Jeg ønsker en som ikke har vært en horebukk så at det finnes mellom deg er bare flott😊

Anonymkode: 094b9...155

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syns det hørtes veldig bra ut! Flott at du ikke har vært "på" så mange.

Anonymkode: f9f04...2f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen konkurranse i livet om å ha flest mulig sexpartnere, og du har heller ingen plikt til å opplyse om hvor mange du har hatt sex med. Det viktigste er at du lærer ny partner å kjenne, så dere har den beste opplevelsen dere kan ha sammen. Hva du har gjort med andre, og hvor mange, spiller ingen rolle. Hva man liker og ikke liker er så individuelt, så om du ikke tenker for mye på dette vil det går bra. Lytt til henne og hennes ønsker så kommer du langt. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.3.2019 den 20.25, AnonymBruker skrev:

Hvor turn-off er det hvis jeg sier at jeg kun har hatt sex med 3 jenter? Hvor av kun den ene har vært i et forhold, og et relativt kort sådan.

Mange faktorer har nok spilt inn, både graden av sosialt samvær og hvor mye jeg har turt å sjekke opp. Jeg er jo egentlig ingen spesielt sjenert person når det kommer til stykket, og jeg har prøvd meg på jenter men blitt avvist. De 3 jentene jeg har vært med er det dem som har tatt initiativet.

Jeg har på ingen måte lav sexlyst, snarere tvert imot. Nå nærmer det seg ett år siden forrige partner, og før det gikk det hele 6 år. Jeg håper virkelig ikke at jeg kommer dit igjen, at det går så lang tid.

Har liksom ikke det store nettverket, og går sjeldent ut i helgene. Det sosiale blir igrunn med jobben og med familien. Prøver meg på nettdating, men får veldig liten respons der.

Anonymkode: 2845f...4c8

Jeg har hatt sex med en som var 32 år og jomfru og nå er han etablert med barn og familie

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.3.2019 den 22.01, Rotemor skrev:

Jeg gjentar som jeg pleier: Usikkerheten er lite sexy. Ingen kvinne vil jo merke at du ikke har hatt sex med flere enn tre damer. Men om du lager noe ut av det selv så risikerer du at forventningene til deg daler.

Jeg har hatt erfarne, dårlige elskere og uerfarne flotte..

Man er jo naturlig nok usikker når man har lite erfaring...

Anonymkode: bc298...7ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...