Gå til innhold

Hvordan gi en mann et kyss han aldri vil glemme?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal på date denne uken. Jeg driver og planlegger å gi ham et første kyss. Jeg vil det skal være spesielt, ømt og rått samtidig. Hvordan gjøre dette på best mulig måte, og jeg spør aller helst menn her...

Er det best å ta hodet hans i begge hendene mine og så plassere et kyss midt på munnen, ømt og forsiktig mens jeg fortsatt holder ham? Er det noe annet dere menn liker ekstra godt?

Må ikke bli for voldsomt, fyren er litt sjenert og vil antakelig besvime men det er på tide å kysse nå....Har hatt mange sjanser begge to, men ingen av oss har våget. Nå vil jeg våge!!! 

Anonymkode: bebb1...d63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dytter...vil gjerne ha innspill!

Anonymkode: bebb1...d63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rimming. Ass to mouth kiss combo. Det vil han neppe glemme med det første.

Vanilla kyss er fint det også, men det vil han nok ha glemt om 50 år.

Så vær forsiktig hva du ber om.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brøl høyt, kyss, kast en stein gjennom et butikkvindu. Lover han aldri kommer til å glemme det kysset! 

Anonymkode: faaa7...7fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kyss han på munnen mens du moser kneet i ballene på han. Tipper han aldri vil glemme det🤣🤣 

For å være seriøs.. Se han dypt inn i øynene, og vær litt bestemt men samtidig ha myke lepper og tunge. Klip han litt i rumpa og hvisk han i øret at du vil ha han ASAP! Det vil nok tenne de fleste menn😉

Anonymkode: 365f9...c49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke hold i hodet hans. Personlig liker jeg i hvert fall ikke det, når noen skal kysse meg og samtidig holder hodet mitt fast. Ubehagelig, virker som de trenger seg på og vil hindre meg i å snu meg vekk om jeg ville det.

Mulig en mann ville følt det annerledes, men jeg synes altså ikke at å holde hodet er noe særlig.

Anonymkode: 4201a...956

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, I Grosny skrev:

 Jeg fikk en gang ett raskt kyss på kinnet. Jeg glemmer det aldri.

Seriøst?hva var så spesielt med det?

Anonymkode: bebb1...d63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han besvimer er det viktig at du holder godt i hodet hans slik at han ikke faller å slår seg. 

Er det ikke bare å se han i øynene å bare ta et forsiktig kyss for å prøve deg frem?

Jeg pleier ihvertfall det. Har ikke hørt noen spesiell missnøye over det ennå ihvertfall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ikke hold i hodet hans. Personlig liker jeg i hvert fall ikke det, når noen skal kysse meg og samtidig holder hodet mitt fast. Ubehagelig, virker som de trenger seg på og vil hindre meg i å snu meg vekk om jeg ville det.

Mulig en mann ville følt det annerledes, men jeg synes altså ikke at å holde hodet er noe særlig.

Anonymkode: 4201a...956

Godt poeng. Da skal jeg ikke gjøre det! Men typisk meg å legge en hånd på kinnet hans, blir det og feil syns du? 

Anonymkode: bebb1...d63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hr. Aktiv skrev:

Hvis han besvi

Er det ikke bare å se han i øynene å bare ta et forsiktig kyss for å prøve deg frem?

Jeg pleier ihvertfall det. Har ikke hørt noen spesiell missnøye over det ennå ihvertfall.

Er kanskje det beste...bare være forsiktig og prøve seg frem. Er jo noe med å ikke kaste seg over heller da, men se om han responderer... 

Anonymkode: bebb1...d63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Seriøst?hva var så spesielt med det?

Anonymkode: bebb1...d63

Ja si det, noe magisk? Jeg tror det skjedde i 2004.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...