Gå til innhold

Ofte sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gift mann på 43 år. Sammen med kona i 16 år. Hvor ofte har dere sex med partneren deres og hva skal til for at dere damer får lyst på sex? Vi har sex ca 1 gng pr uke og det syntes jeg er i miste laget.

Anonymkode: a4c22...f8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet hvordan du har det. Er kvinne rundt din alder og sliter med det samme, bare at her er det mannen som ikke har lyst. :sukk:

Anonymkode: afe9c...63d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere barn så avlast mor mer,da blir hun mer opplagt til sex.

- Ta på henne uten seksuelle hensikter! Det som går igjen er ar damer mister lyste på sex når menn kun tar på konen når han vil ha sex.

Anonymkode: c4e70...e9d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skaff barnevakt innimellom 

Anonymkode: c4e70...e9d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gift mann på 43 år. Sammen med kona i 16 år. Hvor ofte har dere sex med partneren deres og hva skal til for at dere damer får lyst på sex? Vi har sex ca 1 gng pr uke og det syntes jeg er i miste laget.

Anonymkode: a4c22...f8d

Syntes du bør være fornøyd med det... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

41 minutter siden, Mr. Kilmister skrev:

Syntes du bør være fornøyd med det... 

Prøver du å være morsom eller?? Min elsker er 47 år å vi har sex 4-5 ganger i uken. 

Anonymkode: c4e70...e9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært sammen i 8 år, to små barn og er et par år yngre enn dere. Vi har sex rundt 3 ganger i uken. 

Vi har vært klare på det hele veien at det er viktig å strekke seg langt for hverandre for å ha sex.

Endret av Mann1979
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prøver du å være morsom eller?? Min elsker er 47 år å vi har sex 4-5 ganger i uken. 

Anonymkode: c4e70...e9d

Enig. Hadde ei elskerinne i 50-åra og vi hadde sex 4-5 ganger hver helg + et om onsdagene. Jeg var 20 år yngre.  😁i dag hadde jeg klart meg med det halve, kanskje.  😆

Anonymkode: 3134c...cf8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prøver du å være morsom eller?? Min elsker er 47 år å vi har sex 4-5 ganger i uken. 

Anonymkode: c4e70...e9d

Ja, lo meg nesten ihjel mens jeg skreiv det. Jeg er 38 å syntes en gang i uken holder i massevis. Jeg og eksen hadde sex to - tre ganger i måneden hvis du ser vekk fra alt det obligatoriske, hotell, hytte, telt og den slags, og trengte ikke mer enn det. Men jeg runka også innimellom, men det er ikke det samme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mr. Kilmister said:

Ja, lo meg nesten ihjel mens jeg skreiv det. Jeg er 38 å syntes en gang i uken holder i massevis. Jeg og eksen hadde sex to - tre ganger i måneden hvis du ser vekk fra alt det obligatoriske, hotell, hytte, telt og den slags, og trengte ikke mer enn det. Men jeg runka også innimellom, men det er ikke det samme. 

Du skal være forsiktig med å generalisere din manglende libido.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mann1979 skrev:

Du skal være forsiktig med å generalisere din manglende libido.

Du får Google generalisere... Jeg skriver hva JEG syntes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mr. Kilmister said:

Du får Google generalisere... Jeg skriver hva JEG syntes. 

Bra comeback. 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For min del så er 2-3 ganger i uken mer en nok. For tiden er jeg sammen med en mann som vil ha sex hver dag, men for en voksen dame blir det litt i overkant. Men det går med jeg blir rett og slett sliten av for mye sex.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gift mann på 43 år. Sammen med kona i 16 år. Hvor ofte har dere sex med partneren deres og hva skal til for at dere damer får lyst på sex? Vi har sex ca 1 gng pr uke og det syntes jeg er i miste laget.

Anonymkode: a4c22...f8d

Jeg er 33 år og vi har to gutter

vi har sex en gang per to uker og boen ganger en månede😔

synes du bør vær fornøyed 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg og kjæresten er bare 18 år da men møtes som regel 2-3 ganger i uka og har sex 2 runder hver gang vi møtes. Kunne gjerne hatt mer men er upraktisk mtp at vi ikke bor sammen osv. 

Anonymkode: 1ac75...54b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg heldig blir det vel en 4-5 ganger med pliktsex i løpet av året... Gift Mann... Har gitt mer eller mindre opp hele greia med sex..

Anonymkode: 2467c...677

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er jeg heldig blir det vel en 4-5 ganger med pliktsex i løpet av året... Gift Mann... Har gitt mer eller mindre opp hele greia med sex..

Anonymkode: 2467c...677

Derfor gifte menn har en elskerinne ;)

Anonymkode: c4e70...e9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja det var èn gang i 2009, og før det èn gang i 2002 tror jeg..

Anonymkode: d80f5...fdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...