Gå til innhold

Beste Sex stillinger?


Kleineste

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Cowgirl her.  Bare å google så ser du. 

Anonymkode: 5bd11...d42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UngMann1986

1) Kvinnen ligger på magen, jeg ligger oppå henne, kommer inn i henne bakfra. Bena hennes kan være samlet eller spredt, avhengig av kroppen.

2) Jeg ligger på rygg, kvinnen sitter ned på meg. Klassisk riding. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, UngMann1986 skrev:

1) Kvinnen ligger på magen, jeg ligger oppå henne, kommer inn i henne bakfra. Bena hennes kan være samlet eller spredt, avhengig av kroppen.

2) Jeg ligger på rygg, kvinnen sitter ned på meg. Klassisk riding. 

Den første minner mest om rompis. 😡

Anonymkode: 5bd11...d42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UngMann1986
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den første minner mest om rompis. 😡

Anonymkode: 5bd11...d42

Det kjenner jeg ikke til... Jeg er nå hetero,i hvert fall! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den første minner mest om rompis. 😡

Anonymkode: 5bd11...d42

Er du 12? Det er en helt klassisk stilling som gir kvinnen god anledning til å bidra selv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, UngMann1986 skrev:

1) Kvinnen ligger på magen, jeg ligger oppå henne, kommer inn i henne bakfra. Bena hennes kan være samlet eller spredt, avhengig av kroppen.

2) Jeg ligger på rygg, kvinnen sitter ned på meg. Klassisk riding. 

Dama mi har stor rumpe. Trener for mye squats, så kan være vanskelig å komme ordentlig til inni henne hvis hun har bena samlet😅 Men med bena fra hverandre er den utmerket😎

Anonymkode: cf0df...c3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Rotemor skrev:

Er du 12? Det er en helt klassisk stilling som gir kvinnen god anledning til å bidra selv.

Nei dessverre,  men den er bare ca.  12. Og har hu  stor rompe, så... Ja, du kan jo tenke deg.  😂

Anonymkode: 5bd11...d42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker de fleste stillinger haha. Men spesielt doggy, reverse cowgirl, «spooning», at jeg ligger på magen med ene kneet opp mot hodet, og andre foten rett ned (🤤). 

Anonymkode: 3332f...ab4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker doggystyle...elsker rumper, hofte, lår legger...kvinner med fasong.....støte mot de fantastiske rumpeballene 😍

Å bli ridd kan være godt, om jenta setter seg helt nedpå pikken. Bruker hoftene sine å jobber frem og tilbake rolig...så øke tempo. Kanskje legger seg fremover med over kroppen å rir pikken så den sklir godt inn og ut. Magisk. Kvinnen skal være sjefen på topp.

Misjonær er også fin, elsker å kjenne hendene til kvinnen på rumpa. Bare det alene forsterker alt så mye.

Stående foran, kvinnen sitter på noe. Fin på badet, dama sitter klar på vaskemaskinen....får bare beskjed om å komme inn. Der sitter hun klar for pikk 😍

 

- Håpløs mann.

Anonymkode: 791ad...d80

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Elsker doggystyle...elsker rumper, hofte, lår legger...kvinner med fasong.....støte mot de fantastiske rumpeballene 😍

Å bli ridd kan være godt, om jenta setter seg helt nedpå pikken. Bruker hoftene sine å jobber frem og tilbake rolig...så øke tempo. Kanskje legger seg fremover med over kroppen å rir pikken så den sklir godt inn og ut. Magisk. Kvinnen skal være sjefen på topp.

Misjonær er også fin, elsker å kjenne hendene til kvinnen på rumpa. Bare det alene forsterker alt så mye.

Stående foran, kvinnen sitter på noe. Fin på badet, dama sitter klar på vaskemaskinen....får bare beskjed om å komme inn. Der sitter hun klar for pikk 😍

 

- Håpløs mann.

Anonymkode: 791ad...d80

Altetende.  😍

Anonymkode: 5bd11...d42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Elsker doggystyle...elsker rumper, hofte, lår legger...kvinner med fasong.....støte mot de fantastiske rumpeballene 😍

Å bli ridd kan være godt, om jenta setter seg helt nedpå pikken. Bruker hoftene sine å jobber frem og tilbake rolig...så øke tempo. Kanskje legger seg fremover med over kroppen å rir pikken så den sklir godt inn og ut. Magisk. Kvinnen skal være sjefen på topp.

Misjonær er også fin, elsker å kjenne hendene til kvinnen på rumpa. Bare det alene forsterker alt så mye.

Stående foran, kvinnen sitter på noe. Fin på badet, dama sitter klar på vaskemaskinen....får bare beskjed om å komme inn. Der sitter hun klar for pikk 😍

 

- Håpløs mann.

Anonymkode: 791ad...d80

Hallo ja!

Anonymkode: 3278f...e4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsker de fleste stillinger avhengig av hvem jeg er sammen med. Elsker doggy når det mange, når vi er 2 går det både med misjonær og ridning

Endret av Modent
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Modent skrev:

Jeg elsker de fleste stillinger avhengig av hvem jeg er sammen med. Elsker doggy når det mange, når vi er 2 går det både med misjonær og ridning

Mange??? 

Anonymkode: 5bd11...d42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

26 minutter siden, Peanut skrev:

C.A.T. (Coital Alignment Technique) og Mastery her  ;3 

?????. Spiser du peanøtter? 😵

Anonymkode: 5bd11...d42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...