Gå til innhold

Fillers til nedover -munnviker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noe av det minst pene jeg ser på andre kvinner er disse linjene i siden av munnen som drar munnen nedover slik at man ser sur ut..

Nå begynner dette å komme hos meg og. Jeg er 42. 

Aldri gjort noe i ansiktet før men vurderer nå å ta fillers her. Noen med erfaring og som er fornøyd?

Anonymkode: 5c903...fe1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har gjort det, men hadde kun mild surmunn(så det så vidt i profil, ikke forfra). Ble veldig fint. :) Man trenger veldig lite produkt, men det bør gjøres hvert fall to ganger i året. Verdt det for min del. Men gå til noen som er flinke. En gang fikk jeg en fin side, og den andre ble forverret. Så filleren må plasseres korrekt. Da blir det supert.

Anonymkode: 42d2a...0f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noe av det minst pene jeg ser på andre kvinner er disse linjene i siden av munnen som drar munnen nedover slik at man ser sur ut..

Nå begynner dette å komme hos meg og. Jeg er 42. 

Aldri gjort noe i ansiktet før men vurderer nå å ta fillers her. Noen med erfaring og som er fornøyd?

Anonymkode: 5c903...fe1

Hva faen er vitsen? Ser jo helt forbanna idiotisk ut. Er du ikke voksen?!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Mr. Kilmister skrev:

Hva faen er vitsen? Ser jo helt forbanna idiotisk ut. Er du ikke voksen?!

Hva som er vitsen har jeg allerede skrevet om. Og jo jeg er voksen. Du derimot høres ut som en liten drittunge som må slenge litt med leppa... 

Anonymkode: 5c903...fe1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva som er vitsen har jeg allerede skrevet om. Og jo jeg er voksen. Du derimot høres ut som en liten drittunge som må slenge litt med leppa... 

Anonymkode: 5c903...fe1

Å herregud... 

received_10155872784320661.gif

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjorde det engang da jeg var 32 og merket ikke særlig effekt men det var nok fordi jeg ikke trengte det da, samt at resultatet ble ikke symmetrisk Vurderer en ny runde nå da det er lite lekkert. Gi meg heller 10 rynker enn 1 sur munn. 

Anonymkode: 9be79...8df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt botox i munnviken en gang. Det var egentlig fordi jeg fikk botox i panna mot hodepine, noe jeg gjør en gang i året eller to. Så var det mer botox igjen som hun spurte om jeg ville ha et sted. Da prøvde vi munnviken og jommen fikk jeg ikke smilemunn😅 har dog ikke fortsatt med det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.3.2019 den 20.28, Mr. Kilmister skrev:

Hva faen er vitsen? Ser jo helt forbanna idiotisk ut. Er du ikke voksen?!

Hva ser idiotisk ut? Det synes jo ikke at hun tar litt filler der. Du har ikke greie på det.

Anonymkode: 8bb59...169

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva ser idiotisk ut? Det synes jo ikke at hun tar litt filler der. Du har ikke greie på det.

Anonymkode: 8bb59...169

Selvfølgelig synes det. Kvinnfolk som tar fillers har elendig selvtillit, fillers ser og er idiotisk. 

Anonymkode: 63668...b0c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gjør det, det ser ikke pent ut! Vær glad i deg selv akkurat slik du er skapt. Du er vakker som du er. 

Anonymkode: 8c8ff...152

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...