Gå til innhold

Snekkerbukse kan MENN gå med det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt en snekkerbukse til meg selv fra Zalando. Jeg synes snekkerbukse er et kult og annerledes plagg. Synes selv jeg kler det, men er usikker på hva folk mener, mange mener så mye om det. Snekkerbuksa er laget opprinnelig for menn, men ser stort sett damer med snekkerbukse. Derfor er jeg litt usikker på om folk synes det er rart med snekkerbukse på menn. 

Hva synes dere skal jeg trosse fordommer om at snekkerbukse kun er vanlig for kvinner eller kan jeg med god følelse bruke den. Tar gjerne i mot meninger om dette er fint eller ikke🙂

bilde under av buksa jeg kjøpte

3C9F38E9-939A-4C12-802A-6A5B29124F08.jpeg

50186FC7-FBC8-452D-94BD-C38B465B2120.jpeg

Anonymkode: 7c349...e39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tar gjerne i mot meninger er snekkerbukse fint😳??

Anonymkode: 7c349...e39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har allerede fått noen tilbakemeldinger på snekkerbuksa mi som jeg kjøpte for to dager siden. Kommentarene fra bekjente av begge kjønn er alt fra, kul, hip, du er moteriktig og den siste kommentaren av ei jente som sa er ikke snekkerbukse damebukse da.. det er jo ikke det, kommentaren er vel på bakgrunn av at flest damer bruker snekkerbukse. Buksa selges til begge kjønn, men den kommentaren fikk meg til å stusse litt. 

Er det rart eller bør jeg legge vekk buksa? Burde ikke være det, men hva folk der ute mener betyr litt. Blir takk emmelig for å høre hva folk mener😄

Anonymkode: 7c349...e39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me don't like.

Snekkerbukse har jeg stort sett bare observert brukt av amerikanske hillbillies, og sånne fattige alligatorjegere fra sørstatene. Og da snekkerbukse uten t-skjorte eller noe under. Fet, solbrun og naken overkropp under snekkerbuksa.

Anonymkode: fa3ce...123

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ser virkelig ikke bra ut med snekkerbukse på menn. Dessverre. 

Anonymkode: 3c446...f43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hvilken stil du har ellers. 

Anonymkode: d0f41...11c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Catalina Culès skrev:

Ingen over 10, burde gå med sånne bukser.

Skjønner at det forbindes med det, men det er jo en del voksne som bruker snekkerbukse og hvorfor kan en ikke det som voksen. En sa nok ikke det samme på 90 tallet og begynnelsen av 200 tallet da hadde de fleste snekkerbukse eller shortsutgaven, alt er vel en vanesak😉

Anonymkode: 7c349...e39

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neineinei.... for det første gir den snekkerbuksa der flat rumpe, det vil man hvertfall ikke. I tilleg til at ingen over 8 år burde gå med denim snekkerbukse..... 

Anonymkode: f4b8b...a02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det ser virkelig ikke bra ut med snekkerbukse på menn. Dessverre. 

Anonymkode: 3c446...f43

Hvorfor passer ikke snekkerbukse på menn, synes det er kult,det er jo opprinnelig plagg for menn, vi er vant til å se damer flest med dette. Er det fint på damer da eller er det likt for dem?

Anonymkode: 7c349...e39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser helt grusomt ut etter min smak 

Anonymkode: f3084...46a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest INGNTNG

Selvsagt kan de det, men jeg synes ikke det er spesielt kledelig. Det gjelder forsåvidt begge kjønn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hiv på noe verktøy her og der, så ser det straks mer troverdig ut.

Anonymkode: 7c1a1...f0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En snekkerbukse kan se bra ut med rett stil og i riktig sammenheng. Om du ikke kan kle deg så er det vanskelig å se bra ut i noe som helst. Noen klarer å bruke klær inspirert av camo fra militæret i en gitt sammenheng, mens andre ikke komplimenterer det rett, så det ser ut som du ikke har peiling

Endret av megda
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

det er jo opprinnelig plagg for menn

Ja, for praktikalitet, ikke mote.

Og de du ser på bilde er annerledes...

Anonymkode: 89c6a...b7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor passer ikke snekkerbukse på menn, synes det er kult,det er jo opprinnelig plagg for menn, vi er vant til å se damer flest med dette. Er det fint på damer da eller er det likt for dem?

Anonymkode: 7c349...e39

Menn pleide også å bruke skjørt og kjoler, vil du bruke det også da eller?

Anonymkode: f3084...46a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spørs hvilken stil du har ellers. 

Anonymkode: d0f41...11c

Tja stil det kan være alt fra ensfargede T-skjorte gensere eller stripete, synes en blir litt tøff arbeidskar med snekkerbukse. Bilde under viser bukse med enkeltkort T-skjorte under. Ikke helt feil det 

BBC2C070-B738-4A18-8EE2-209A30F09CC7.png

Anonymkode: 7c349...e39

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dexy's Midnight Runners! :hjerte:

Tror ikke det er mange som tør (eller kler det. Min nerde-mann på nesten 50 bør holde seg unna, for å si det sånn) men på den rette personen kan det være kjempetøft! Føler du deg komfortabel med den, så go for it!

Anonymkode: aa8bb...38a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...