AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #21 Skrevet 23. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det kan du si, man har nok ulike oppfatninger ja.. Bare synes øvre Stabekk med kort gang avstand til koselig Bekkestuen sentrum er veldig deilig. Der får jeg alt jeg trenger til det daglige. Stabekk har et mindre sentrum, noen fine butikker og ikke minst tog stasjon, flytoget stopper ved Stabekk også. Alt i alt, øvre Stabekk er koselig, intim, pent, stille, landlig, sentralt uten å måtte til Oslo eller travle Lysaker for å handle eller spise på restaurant, et sted med litt historie og kultur arv Jar er flott, ingenting i veien med Jar, bare det er sagt. Anonymkode: f59aa...929 Det heter Bekkestua. Ikke Bekkestuen, og ikke sentrum. Anonymkode: f8e7f...ffb 6
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #22 Skrevet 23. mars 2019 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det heter Bekkestua. Ikke Bekkestuen, og ikke sentrum. Anonymkode: f8e7f...ffb So what? Har det ført til noe misforståelse pga det? Det er det meste meningsfullt du kan komme med? GET A LIFE. Anonymkode: f59aa...929
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #23 Skrevet 24. mars 2019 19 timer siden, AnonymBruker skrev: So what? Har det ført til noe misforståelse pga det? Det er det meste meningsfullt du kan komme med? GET A LIFE. Anonymkode: f59aa...929 Slik du skrev fikk jeg inntrykk av at du bor på Stabekk, og som innflytter er det ikke alltid lett å ha full kontroll på alle lokale stedsnavn, så jeg tenkte bare å hjelpe deg sånn at du kunne fremstå litt mer lokal. Anonymkode: f8e7f...ffb 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå