Gå til innhold

Dere som jobber hvilende nattevakt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva sover dere i? 

Jeg er kvinne og usikker på hva jeg skal sove i, i tilfelle jeg må stå opp og det skjer noe på natten.

 

Anonymkode: f1f49...07b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sover i arbeidstøy, eller har det liggende ved senga. Da sover jeg i t-skjorte og truse

Anonymkode: 7b7d3...a56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du som meg må løpe ut av sengen når alarmen ringer ville jeg hatt på meg litt klær. Jeg rekker ikke å kle på meg dersom en av pasientene biter, tar kvelertak eller får anfall. 

Jeg har kjøpt en sportsbh i en størrelse større enn jeg vanligvis bruker, da sitter den ikke for stramt slik at den er ubehagelig å sove i. Utenpå har jeg en tynn singlett eller t-skjorte. På H&M har jeg kjøpt en tynn joggebukse som jeg sover i. Jeg har et par sandaler eller joggesko jeg kan tråkke oppi dersom jeg må opp :) luen for å beskytte håret mitt ligger i under alarmen som jeg tar med meg når jeg løper. 

det viktigste er at du har på deg noe som du ikke syns er ubehagelig å vise deg i dersom du må opp 😅 

de mannlige hvilende nattevaktene sover stort sett i joggebukse/shorts og t-skjorte. 

Anonymkode: a75bb...e84

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tskjorte/tynn genser og myk bukse. Også vil jeg tipse om noen bher på Cubus i veldig mykt stoff til bare 100kr, kjenner den ikke når man har den på

Anonymkode: 09fbd...109

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...