Gå til innhold

Noen som har blitt gravid selv om


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

mannen var sterilisert?

Har gått på prevensjon lenge pga kraftig mens. Men sluttet for en god stund siden og har fast mensen. Skulle hatt mensen for noen uker siden.Og puppene er veldig ømme,magen skikkelig oppblåst,og ingen mensen.

Kjenner jeg begynner å bli litt redd her no.

Kan umulig være gravid??Er snsrt 10år siden han steriliserte seg.Men sjekket seg aldri etterpå.Men det skulle være veldig trygt da de klippet av en bit for at det skulle være bra.

Må nok kjøpe en graviditetstest å sjekke.Men tenker at det er umulig??

Har kun hatt sex med han så vet det ikke er noen andre.

Anonymkode: 51c6e...274

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke umulig. Det kan vokse sammen igjen og når han i tillegg aldri sjekket at sædvæsken var fri for sædceller har han jo ikke peiling:) ta en test du!

Anonymkode: 3a702...30d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei venninne av meg opplevde det. Ikke noe utroskap, ungen var virkelig som snytt ut av nesen hans... Ta en test! Det kan selvsagt være andre ting, hormonell ubalanse, overgangsalder osv. Men test først og så lege om du ikke får mens snart 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overgangsalder?Jeg er knapt 30år. Hehe. Hatt fast mens 1år no. men ikke denne gangen. Eneste gangene ømme pupper er når jeg har vært gravid.Men tenker det må være umulig 😕

Anonymkode: 51c6e...274

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Overgangsalder?Jeg er knapt 30år. Hehe. Hatt fast mens 1år no. men ikke denne gangen. Eneste gangene ømme pupper er når jeg har vært gravid.Men tenker det må være umulig 😕

Anonymkode: 51c6e...274

Noen får det tidlig. Det kan være andre ubalanser. Men selvsagt tenker jeg graviditet først. Bare å ta en test!   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, solmåneogstjerner skrev:

Noen får det tidlig. Det kan være andre ubalanser. Men selvsagt tenker jeg graviditet først. Bare å ta en test!   

Ja det er sant. Ja får kjøpe en test å se. Skummelt..

Anonymkode: 51c6e...274

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Overgangsalder?Jeg er knapt 30år. Hehe. Hatt fast mens 1år no. men ikke denne gangen. Eneste gangene ømme pupper er når jeg har vært gravid.Men tenker det må være umulig 😕

Anonymkode: 51c6e...274

Som sagt er det ikke umulig.... 

"Derfor er det viktig å få sjekket en sædprøve cirka tre måneder etter inngrepet. Denne skal da ikke inneholde sædceller. Sædcellene utgjør normalt mindre enn fem prosent av volumet ved en sædutløsning, og det er derfor ikke mulig å se dette med det blotte øyet. Først etter denne kontrollen kan du stole på inngrepet.

En sjelden gang kan det dannes en ny kanal hvis inngrepet ikke er utført tilfredstillende. I ulike studier er det funnet at befruktning forekommer i en av 2000 tilfeller der mannen er sterilisert og etterfølgende sædprøve var tom for sædceller. Ingen andre prevensjonsmetoder har bedre resultater."

Anonymkode: 3a702...30d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...