Gå til innhold

Har lyst å prøve trekant


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har lyst å dele mannen min med en dame til. En vi ikke kjenner. Hvordan gjøre det?Noen som har erfaringer?

Hvordan gikk det etterpå?

Angret dere eller gjorde det flere ganger?

 

Anonymkode: 188c5...60a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har prøvd det og det kan anbefales. Ikke noe problem etterpå her.  Ja vil gjøre det flere ganger om muligheten byr seg😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Jarle skrev:

Har prøvd det og det kan anbefales. Ikke noe problem etterpå her.  Ja vil gjøre det flere ganger om muligheten byr seg😊

Takk for svar :)

Hvordan gikk dere fram? 

Noen tips?

 

TS

Anonymkode: 188c5...60a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi prøvde mye forskjellig. Det utrolig opphissende å se damene kose. Men jeg hadde ei som ridde mens jeg slikket den andre😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Jarle skrev:

Vi prøvde mye forskjellig. Det utrolig opphissende å se damene kose. Men jeg hadde ei som ridde mens jeg slikket den andre😊

Høres deilig ut!

 

Anonymkode: 188c5...60a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjorde det flere ganger med eksen, og fantaserer om det med den nye typen min. 

Første gangen var på hyttetur med ei venninne (som jeg visste at var litt tilbøyelig, hadde klina og tafsa med henne før). Eksen begynte med litt drøye dares på nødt eller sannhet og det funka 🙈

 

Andre gangen var det ei venninne av han som var over på middag. Litt samme greia, vin og nødt eller sannhet og plutselig havna vi i seng med henne også. Hun var faktisk den første som har fått meg til å komme utenom meg selv🙈

 

Jeg synes det var utrolig spennende og tennende, men jeg synes jenter er veldig spennende da. Dessverre for meg har venninnen min kjæreste nå, hvis ikke hadde hun fått være med en gang til 😄 synes ikke det ble mye sjalusi, men det var viktig at den andre jenta var fokusert på både meg og han, ikke bare han, da hadde det sikkert blitt litt verre. Vi er gode venner i etterkant også. 

Men akkurat hvordan man får det til lurer jeg litt på selv. Mange anbefaler å ikke gjøre det med venner heller, i tilfelle sjalusi 🤔 men skjønner liksom ikke helt hvordan ellers man skal finne dem. Vurderer egentlig å sende kjæresten ut på byen og be han få med noen hjem😂

Anonymkode: 6300c...566

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt trekant flere ganger, både med ekstra dame og ekstra mann. For oss er det et "krydder" i sexlivet som vi begge liker.

Med ekstra dame er det i alle fall for oss en forutsetning at begge jentene er klar for jentelek.

Best suksess med å få med jente er når jentene finner hverandre ute på byen.

Ellers kan du jo prøve å finne noen på nett!? Googler du: Norges frekkeste møteplass finner du mange par, single menn og noen få single kvinner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Jarle skrev:

Mye deilig en kan gjøre. Hva vil du prøve da? 

2 stk ved siden av hverandre i doggy. En rir og en slikkes. Mye jeg ville prøvd.

Anonymkode: 188c5...60a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gjorde det flere ganger med eksen, og fantaserer om det med den nye typen min. 

Første gangen var på hyttetur med ei venninne (som jeg visste at var litt tilbøyelig, hadde klina og tafsa med henne før). Eksen begynte med litt drøye dares på nødt eller sannhet og det funka 🙈

 

Andre gangen var det ei venninne av han som var over på middag. Litt samme greia, vin og nødt eller sannhet og plutselig havna vi i seng med henne også. Hun var faktisk den første som har fått meg til å komme utenom meg selv🙈

 

Jeg synes det var utrolig spennende og tennende, men jeg synes jenter er veldig spennende da. Dessverre for meg har venninnen min kjæreste nå, hvis ikke hadde hun fått være med en gang til 😄 synes ikke det ble mye sjalusi, men det var viktig at den andre jenta var fokusert på både meg og han, ikke bare han, da hadde det sikkert blitt litt verre. Vi er gode venner i etterkant også. 

Men akkurat hvordan man får det til lurer jeg litt på selv. Mange anbefaler å ikke gjøre det med venner heller, i tilfelle sjalusi 🤔 men skjønner liksom ikke helt hvordan ellers man skal finne dem. Vurderer egentlig å sende kjæresten ut på byen og be han få med noen hjem😂

Anonymkode: 6300c...566

Hehe ja eller dere kan gå ut sammen på byen? Og lete?

Men hvordan gjør dere det i forhold til kondom? Liker helst uten. Men bør vel brukes. Tenker litt sånn doggy fram og tilbake i oss.Men ikke så lett det da med av og på kondom. Hehe

Anonymkode: 188c5...60a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Swing skrev:

Vi har hatt trekant flere ganger, både med ekstra dame og ekstra mann. For oss er det et "krydder" i sexlivet som vi begge liker.

Med ekstra dame er det i alle fall for oss en forutsetning at begge jentene er klar for jentelek.

Best suksess med å få med jente er når jentene finner hverandre ute på byen.

Ellers kan du jo prøve å finne noen på nett!? Googler du: Norges frekkeste møteplass finner du mange par, single menn og noen få single kvinner!

Ja men hvordan finner jentene hverandre ute på byen?Og hvordan gå fram med det?

 

Takk for tips :)

Anonymkode: 188c5...60a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe ja eller dere kan gå ut sammen på byen? Og lete?

Men hvordan gjør dere det i forhold til kondom? Liker helst uten. Men bør vel brukes. Tenker litt sånn doggy fram og tilbake i oss.Men ikke så lett det da med av og på kondom. Hehe

Anonymkode: 188c5...60a

Vi brukte ikke kondom. Begge gikk på prevensjon og vi stolte nok på dem når de sa at de var testet for sykdommer. Men det er jo en risiko så klart🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...