Gå til innhold

Fliser hvor lite skjolder og støv synes


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi skal pusse opp i gangen, og er ute etter fliser som ikke må vaskes flere ganger i uka for ikke å se skjoldete og møkkete ut. 

De vi har nå er mellomgrå og matte. Tenkte det var en lur farge med tanke på møkk og støv, men alt synes med en eneste gang! 

Anonymkode: 5e1a2...d95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvite, svarte og blanke kan du velge bort. 

På badet har vi grå matte med uregemessig mønster i. De er jeg fornøyd med etter å ha bodd i bolig med hvite fliser over det hele, nesten. Hvite fliser synes alt på. 

Anonymkode: daa91...ce7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvite og blanke gliser er hvertfall grusomt. Bodde på gård med eksen som hadde tatt den over etter foreldrene, og moren hadde funnet det for godt å ha HVITE fliser i gangen, på en GÅRD. Gjett hvem som sto på alle fire flere ganger i uka og skuret fliser, Fyfaen. 

Da tror jeg det er bedre med grå, matte fliser, gjerne med naturlig mønster i slik at det ikke syns med en gang at det er litt møkkete. 

Anonymkode: 6a7f4...5cd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvite og blanke gliser er hvertfall grusomt. Bodde på gård med eksen som hadde tatt den over etter foreldrene, og moren hadde funnet det for godt å ha HVITE fliser i gangen, på en GÅRD. Gjett hvem som sto på alle fire flere ganger i uka og skuret fliser, Fyfaen. 

Da tror jeg det er bedre med grå, matte fliser, gjerne med naturlig mønster i slik at det ikke syns med en gang at det er litt møkkete. 

Anonymkode: 6a7f4...5cd

Men det er jo akkurat det jeg har nå.. og ALT synes. Skjolder og slikt spesielt etter vasking også 😶

 

TS

Anonymkode: 5e1a2...d95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baderomsflisene våre er lyse med litt grålig, uregelmessig mønster i. Det skal nok forestille marmor. De er halvblanke. De flisene er altså helt geniale når det gjelder støvkamuflasje, og jeg kommer aldri til å skifte dem ut! :hoho: Skulle gjerne hatt noe liknende i gangen, også. 

Jeg klarte ikke å finne eksakt samme flis, men fargespillet er omtrent som i flisene i lenken: https://megaflis.no/detroit-perla.html Jeg tror det viktigste for at ikke alt skal synes er at flisene ikke er helt ensfarget. Jeg tenker med gru tilbake på et flisegulv vi hadde tidligere: det hadde matte, ensfargede mørkeblå fliser. Aldri mer! 

Anonymkode: 3c468...9a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Kritt skrev:

Vi har skiferfliser i gangen, og jeg synes de tåler en hel del uten å se møkkete ut.

Det kommer nok an på fargen. Vi har mørk skifer i vindfanget, og der synes veldig mye. I tillegg er den kjempetung å vaske. 

Anonymkode: 3c468...9a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kritt
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer nok an på fargen. Vi har mørk skifer i vindfanget, og der synes veldig mye. I tillegg er den kjempetung å vaske. 

Anonymkode: 3c468...9a9

Ikke enig. Vi har litt grov, mørk skifer. Vask gjøres (sjelden) med vann, evt med litt grønnsåpe i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...