Gå til innhold

ONS og kjønnsykdommer

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har aldri hatt ONS men kunne tenke meg å prøve. Jeg er redd for kjønnssykdommer, og vil derfor beskytte meg best mulig. Kondom ved samleie er greit, men hva med oralsex? Har man oralsex ved ONS?

Videoannonse
Annonse
Gjest Seleena
Skrevet

Hvorfor spørr du om man har oralsex ved ONS? Det er jo helt opp til deg, og kun deg det!

Bruk kondom, det er det sikreste mot kjønnsykdommer.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg vet at det er opp til meg om jeg vil ha oralsex ved ONS! Spørsmålet er hvordan jeg kan beskytte meg mot kjønnssykdommer da? Han kan selvfølgelig ha på kondom om jeg gir han oralsex, men hva med meg? Kanskje et dumt spørsmål, for kyssing er jo greit, så kanskje det ikke er farlig at han gir meg oralsex?

Gjest hjalmarlover
Skrevet

Hei! :)

Godt at du tenker på å beskytte deg-også ved munnsex. "Nyere forskning" viser at det kan tyde på at klamydia kan smitte,selv om man bruker kondom. Eks hvis en gutt tar på sitt kjønnsorgan(han har klamydia) og tar på ditt kjønnsorgan etterpå,kan du bli smittet...Før trodde de ikke det,men saken er den at selv om mange bruker kondom er det fryktelig vanlig med kalmydia og det er mange som får det.

:hjerte: min er legestudent og han snakket noe om dette...At de trodde det var en smittevei for klamydia selv om man beskyttet seg med kondom. Hvis du vil sikre deg mot kjønnsykdommer,så ville ikke jeg hatt ONS med noen jeg ikke kjente.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...