Gå til innhold

Linda Johansen makeup


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med makupserien til Linda Johansen?

Anonymkode: 5b64f...c3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Fortsetter under...

Hadde håpet at noen hadde svart deg TS - for jeg lurer på det samme. Så nå håper jeg noen har fått noen erfaring siden mars 2018 ☺️

Anonymkode: d2d2b...ddd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke.. Synes hele konseptet er teit uten at jeg kan peke på noe? Du har mange andre gode merker 

Anonymkode: 6533d...d4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er jo proppfull av Botox og fillers i tv-reklamen som går nå.. Fatter ikke at de ikke ser hvor tåpelig de ser ut selv?

Anonymkode: 707f8...caf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke.. Synes hele konseptet er teit uten at jeg kan peke på noe? Du har mange andre gode merker 

Anonymkode: 6533d...d4f

Nå var det spørsmål om akkurat  DENNE make-up serien. Tror TS vet at det finnes andre gode merker?

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun er jo proppfull av Botox og fillers i tv-reklamen som går nå.. Fatter ikke at de ikke ser hvor tåpelig de ser ut selv?

Anonymkode: 707f8...caf

Er forsåvidt enig i at det fort går over i det tåpelige nåre man overdriver med botox og fillers....

Men har dette mye med make-up serien hennes å gjøre? 
 

Anonymkode: d2d2b...ddd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en foundation og en øyebrynspenn. Synes de er veldig bra. Men det er kjempedyrt og jeg er usikker på om det er så ualminnelig bra at det er verdt prisen. 

Anonymkode: 61f3f...56c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en foundation og en øyebrynspenn. Synes de er veldig bra. Men det er kjempedyrt og jeg er usikker på om det er så ualminnelig bra at det er verdt prisen. 

Anonymkode: 61f3f...56c

Takk for svar! :) 

Anonymkode: a8077...ada

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.7.2019 den 17.55, AnonymBruker skrev:

Hadde håpet at noen hadde svart deg TS - for jeg lurer på det samme. Så nå håper jeg noen har fått noen erfaring siden mars 2018 ☺️

Anonymkode: d2d2b...ddd

18. mars 2019 mente du :) 

Anonymkode: a8077...ada

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da veldig så mange Linda Johansen-tråder som poppet opp her inne...

Anonymkode: 85875...244

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det var da veldig så mange Linda Johansen-tråder som poppet opp her inne...

Anonymkode: 85875...244

Er det? Jeg hadde aldri hørt om merket før jeg så reklame for merket på KG. Dette selges kun over nett og ikke i fysiske butikker?

Anonymkode: a8077...ada

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.7.2019 den 23.32, AnonymBruker skrev:

Det var da veldig så mange Linda Johansen-tråder som poppet opp her inne...

Anonymkode: 85875...244

Sikkert min skyld. Har lurt og lurt på om jeg skal kjøpe noen av produktene. Brukte søkefunksjonen - og det poppet opp et par tråder.
Jeg har prøvd noen få produkter - men ikke noe av make-upen (utenom lipglossen) - og lurte bare på om noen kunne dele sine opplevelser! ☺️ Håper at du orker å scrolle forbi om det blir FOR mye og det ikke er av interesse for deg! 😉

Anonymkode: d2d2b...ddd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 10.7.2019 den 20.14, AnonymBruker skrev:

Jeg har en foundation og en øyebrynspenn. Synes de er veldig bra. Men det er kjempedyrt og jeg er usikker på om det er så ualminnelig bra at det er verdt prisen. 

Anonymkode: 61f3f...56c

Jeg har bestilt den nye foundationen  - som vel egentlig er en bb-cream. Venter i spenning!

På 10.7.2019 den 20.18, AnonymBruker skrev:

18. mars 2019 mente du :) 

Anonymkode: a8077...ada

Jepp, ser det nå. Det gikk visst litt for fort i svingene. Har kjøpt to produktpakker som er nedsatt med 40-50% og venter nå i spenning. Kan gi deg en tilbakemelding om ønskelig, når jeg har fått prøvd litt :) 

På 10.7.2019 den 23.37, AnonymBruker skrev:

Tester Linda på dyr?

Anonymkode: a8077...ada

Nei

Anonymkode: d2d2b...ddd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har foundation, og den var ikke god på min hud. Snakket med Linda-kundeservice om det, og de mente huden min er for ung. Jeg er 33. Som plaster på såret ga de meg den nye foundation, Sheer Forundation, gratis - kjempeservice! Har testet den nå, og den er helt ok. Litt seig, men myyye bedre for meg enn den vanlige foundation. 

 

Har prøvd Lip Scrub, Lip Booster og leppestift. Helt fine produkter, men jeg tilber de ikke. Koster jo en del, og tenker det er mulig å få lignende produkter til en bedre pris. 

Anonymkode: 75a38...bef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.7.2019 den 23.34, AnonymBruker skrev:

Er det? Jeg hadde aldri hørt om merket før jeg så reklame for merket på KG. Dette selges kun over nett og ikke i fysiske butikker?

Anonymkode: a8077...ada

Det selges kun over nett ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...