Gå til innhold

Noen steder dere vil anbefale ift pris?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har egentlig lyst til å ta meg en 3-5 dagers utenlandstur, men har ikke helt bestemt meg for hvor enda. Ekstra gledelig er det jo hvis utflukten ikke trenger å koste skjorta, men at man samtidig kan ha det ganske hyggelig for en relativt snill sum. Har blant annet vært i Praha og Krakow, to steder jeg opplevde som ganske rimelige.

Noen fine steder dere kan anbefale?

Anonymkode: 522d8...5bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Berlin!! Helt topp, der har du alt. Vært der over 50 ganger selv, billig å leve. Alltid rimelig hotel, maten er rimelig. Shopping er det billigste i europa av kjente merker.

Anonymkode: 80312...fb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bucharest er svinbillig. Jeg fløy dit i fjor med et rumensk selskap som heter Blue Air, billetten ned kosta ikke mer enn 500 kr. Absurd billig sted å feriere på, eneste stedet i Europa som jeg har besøkt som var billigere var Chisinau i Moldova, men anbefaler ikke den byen. 

Anonymkode: d3552...53f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du vil ha det kjempebillig kan jeg anbefale Beograd i Serbia. Flott by, mye historie, grei shopping, og trolig en av Europas laveste prisnivåer på både mat, shopping, og hotell. Ellers er jo steder som Gdansk å anbefale, men litt dyrere enn Beograd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...