Gå til innhold

Til menn!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når en mann sier til deg at han syns vulvaen din er ekkel, hva mener han? At de indre kjønnsleppene er for lange? At vulvaen din lukter dårlig? At vaginaen din blir for våt? At vaginaen din ikke er trang nok?

Drt er jo umulig å vite hva som ligger bak et slikt utsagn. Hadde vært fint om noen menn her inne kunne konkretisere det hele :)

Anonymkode: 16742...35e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje han er homofil.

Uansett, ingen andre kan svare på hva én mann mener med et vagt utsagn tatt ut av kontekst. Det er det bare han som vet.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avbryt akten med en gang og kast han ut av huset eller stikk fort som faen om du er hos han. Slike fortjener virkelig ikke et sted å tømme seg!

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svar ham: - kuken din er jævla spinkel! 

Anonymkode: 54af3...95f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det betyr vel at slufsa er lurvete og urein.

Anonymkode: 20870...107

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når en mann sier til deg at han syns vulvaen din er ekkel, hva mener han? At de indre kjønnsleppene er for lange? At vulvaen din lukter dårlig? At vaginaen din blir for våt? At vaginaen din ikke er trang nok?

Drt er jo umulig å vite hva som ligger bak et slikt utsagn. Hadde vært fint om noen menn her inne kunne konkretisere det hele :)

Anonymkode: 16742...35e

Kanskje han mener at han er homofil? Eller bare en drittsekk?  Dump han!

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om en mann sier dette til en kvinne er det for å få makt eller kontroll over kvinnen. Legge skam der det ikke er noe skamme seg over. Hvorfor noen menn velger å si dette til noen er usikkert, men det viktigste man som kvinne kan gjøre for seg selv er å komme seg bort. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Det betyr vel at slufsa er lurvete og urein.

Anonymkode: 20870...107

?

Anonymkode: 56676...e6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At han er umoden, frekk og ikke verdt å satse på.

Enkelt og greit.

Anonymkode: e00ff...8cd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Tigertone said:

Om en mann sier dette til en kvinne er det for å få makt eller kontroll over kvinnen. 

Eventuelt så kan det være et hint om at man har dårlig personlig hygiene.

Det ene utelukker ikke det andre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mann1979 skrev:

Eventuelt så kan det være et hint om at man har dårlig personlig hygiene.

Det ene utelukker ikke det andre.

Neida. Men det er kanskje mulig å utvise bittelitt normal folkeskikk?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vulva kan være alt fra symfyse til klitoris, så du må be ham om å spesifisere. Ekkel er noe mennesker sier når de frastøtes mentalt. Det kan være biologisk og psykologisk. Biologisk fordi behovet for renslighet er medfødt så man unngår sykdom og infeksjoner. Derfor er for eksempel bæsj ekkelt. Psykologisk fordi man kan ha negative assosiasjoner rundt noe. 

Enten kommenterer han noe biologisk trigget bakterielt, gjerne i forbindelse med lukt, eller så handler det om psyke og assosiasjon. I sistnevnte tilfelle er det vanskelig å si noe generelt.

 

Anonymkode: 9a5f8...487

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spurt om han er homofil, men det er han ikke. 

Det er flere situasjoner han syns er ubehagelig. Han vil for eksempel ikke være ligge inntil meg når jeg har mensen, han utfører ikke oralsex på meg og han var ikke til stede under fødselen av barnet han har med eksen fordi han syns det er ekkelt. Jeg sliter litt med å forstå at dette er normalt. Jeg skjønner at menn sikkert ikke syns en vulva er det vakreste som fins, men dette virker litt ekstremt egentlig. Jeg får jo ikke gjort annet enn å fortsette å ha god hygiene. Jeg er født sånn jeg er, men hadde vært greit å vite hva menn mener når de syns at en vulva er ekkel. 

Anonymkode: 16742...35e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han mener at han syns kjønnsorganet ditt er ekkelt. Må på en måte gi han rett: alle kjønnsorganer er ekle. Men hans eget er jo ikke noe bedre, så hvorfor kritisere ditt. 

Anonymkode: a2985...1c2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har spurt om han er homofil, men det er han ikke. 

Det er flere situasjoner han syns er ubehagelig. Han vil for eksempel ikke være ligge inntil meg når jeg har mensen, han utfører ikke oralsex på meg og han var ikke til stede under fødselen av barnet han har med eksen fordi han syns det er ekkelt. Jeg sliter litt med å forstå at dette er normalt. Jeg skjønner at menn sikkert ikke syns en vulva er det vakreste som fins, men dette virker litt ekstremt egentlig. Jeg får jo ikke gjort annet enn å fortsette å ha god hygiene. Jeg er født sånn jeg er, men hadde vært greit å vite hva menn mener når de syns at en vulva er ekkel. 

Anonymkode: 16742...35e

Menstruasjon er en biologisk frastøtningstrigger fordi mennesker er programmert til å mislike blod, dette for å beskytte mot at man lar familie for eksempel blø ut i en ulykke, men også for å bli litt redd selv hvis man plutselig blør mye. Det er genbevarende. For mange menn er vulva faktisk det vakreste som finnes, sånn ellers, fordi det å like en vulva også er genbevarende. Hvis du er renslig nedentil kan vi bruke elimineringsmetoden og se at han må ha mentale assosiasjoner til din vulva som frastøter ham. Det kan også være et usant  eller ironisk utsagn.

Anonymkode: 9a5f8...487

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når en mann sier til deg at han syns vulvaen din er ekkel, hva mener han? At de indre kjønnsleppene er for lange? At vulvaen din lukter dårlig? At vaginaen din blir for våt? At vaginaen din ikke er trang nok?

Drt er jo umulig å vite hva som ligger bak et slikt utsagn. Hadde vært fint om noen menn her inne kunne konkretisere det hele :)

Anonymkode: 16742...35e

Vet ikke, sikker på det er han det er noe galt med. Den kommentaren hadde jeg ikke brydd meg nevneverdig om. Drit i han. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

31 minutter siden, Vera said:

Neida. Men det er kanskje mulig å utvise bittelitt normal folkeskikk?

Ja jeg ville aldri sagt noe lignende selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Mann1979 skrev:

Eventuelt så kan det være et hint om at man har dårlig personlig hygiene.

Det ene utelukker ikke det andre.

Da finnes det andre måter å formulere seg på. Som f.eks. at det er ønskelig at partner dusjer først. Å kalle noe som helst hos en partner ekkelt er ikke pent gjort, men å kalle et kjønnsorgan ekkelt kan skape varige mén hos personen det gjelder. Det er få ting man er så usikker på som eget kjønnsorgan (det er bare å ta en kjapp titt på alle trådene på KG om dette temaet), og da at noen kaller det ekkelt kan være svært ødeleggende for mange. Særlig unge mennesker er følsomme for dette. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når en mann sier til deg at han syns vulvaen din er ekkel, hva mener han? At de indre kjønnsleppene er for lange? At vulvaen din lukter dårlig? At vaginaen din blir for våt? At vaginaen din ikke er trang nok?

Drt er jo umulig å vite hva som ligger bak et slikt utsagn. Hadde vært fint om noen menn her inne kunne konkretisere det hele :)

Anonymkode: 16742...35e

Det er kan være alle tingene du skrev ovenfor. Men de fleste damer er normale der nede, så vil tro at så lenge du holder det frisert der nede og god hygiene skal det være nok. Har han et problem med at han bare tenner på et spesifikt underliv er det han som har problemet og ikke du. Alle er forskjellige der nede og det må man bare respektere eller finne seg en ny partner. 

Anonymkode: 86856...0cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har spurt om han er homofil, men det er han ikke. 

Det er flere situasjoner han syns er ubehagelig. Han vil for eksempel ikke være ligge inntil meg når jeg har mensen, han utfører ikke oralsex på meg og han var ikke til stede under fødselen av barnet han har med eksen fordi han syns det er ekkelt. Jeg sliter litt med å forstå at dette er normalt. Jeg skjønner at menn sikkert ikke syns en vulva er det vakreste som fins, men dette virker litt ekstremt egentlig. Jeg får jo ikke gjort annet enn å fortsette å ha god hygiene. Jeg er født sånn jeg er, men hadde vært greit å vite hva menn mener når de syns at en vulva er ekkel. 

Anonymkode: 16742...35e

Det der er ekstremt. Jeg hadde ikke funnet meg i det. Dette blir faktisk for dumt. Mensen er ingen sykdom, og om han ikke er mann nok til å takle at en kvinne har mensen i nærheten av ham så er det noe seriøst galt her. Det er en ting å være var på blod, det er jeg også, men å ikke være tilstede ved fødsel og å ikke tåle at kjæresten har mensen er latterlig. Det er virkelig ikke normalt. Jeg er ikke typen til å rope "dump ham!", men... Dump ham! 

Anonymkode: c8877...f95

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...