Gjest Purple Skrevet 16. april 2005 #1 Skrevet 16. april 2005 Jeg er ganske ny i Oslo, og har funnet ut at jeg må se å få skaffet meg en fastlege her. Fikk ei liste over tilgjengelige fastleger men det er ikke så lett å velge en når man ikke aner hvordan de er. Jeg vil jo gjerne ha en lege jeg trives med. Så det jeg lurer på, er om noen kan anbefale noen leger i Majorstuen-området? Noen som f.eks. har erfaring med de på Colosseumklinikken? Eller andre? Trenger ikke være akkurat Majorstuen, men helst Oslo Vest et sted, så jeg slipper å dra til andre siden av byen. Og foretrekker dere kvinne eller mann? Jeg har bare hatt mannlig lege til nå, og er veldig fornøyd med ham, men det kommer jo mer an på personen da, og ikke kjønnet... Har forsåvidt ikke så lyst til å si fra meg ham jeg har, men når han er på andre siden av landet, så blir jo det litt tungvint... Anyone? Blir kjempeglad for anbefalinger!
Gjest Formosiss Skrevet 16. april 2005 #2 Skrevet 16. april 2005 Dersom du skal studere, anbefaler jeg i alle fall Blindern; gode leger som tar deg alvorlig, og helt gratis.
Colargol Skrevet 16. april 2005 #3 Skrevet 16. april 2005 Kurbadet Legesenter Ligger ikke helt på vest, men like ovenfor Deichmanskebibliotek i sentrum (sidegt. til ullevålsv.->Akersgt.) Superbra legesenter der du virkelig blir tatt vare på! I tilegg ligger Kurbadet fysikalske institutt i etg. under legesenteret, der du enten kan få fysikalsk beh., betale for å gå å trene utenom noe beh., eller bare ta billig sol!
-Fisken- Skrevet 16. april 2005 #4 Skrevet 16. april 2005 Majorstuekrysset legegruppe (tror de heter det) er veldig flinke. JEg reiser dit fra andre siden av byen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå