Gå til innhold

Hvor gå ut på byen som single 40+


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er 42 og single siden i fjor. Har ikke vært så mye ute etter dating men føler nå at jeg kanskje er klar for det. Er dog ikke vant til internettdating da jeg var single sist var det å møte noen på byen eller jobb eller på hobbyer som var tingen. 

Lurer derfor på om det er nok OK steder å gå ut enten i Oslo eller Lillestrøm som er nær der jeg bor. Når jeg har vært ute mens jeg har vært samboer tidligere har jeg ikke lagt merke til utesteder som potensielle møtesteder så takknemlig for tips :-)

 

Anonymkode: 6add2...44d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hviken hobbyer eller interesser har du?

Anonymkode: 36ad8...171

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags person ønsker du å møte? En som drikker seg full eller en som kanskje kun tar en rolig øl?

Anonymkode: fa75c...102

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dra dit der menn har sine hobbyer og tilholdsteder. Sport, jakt og fiske,bil verksteder,data, osv. Der hvor menn liker å være. Begynn med vennskap.

Anonymkode: 0d39a...a15

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville styrt unna byen da det handler om alkohol stort sett. Nordmenn er lært opp til at det er slik man skal møtes, å drikke seg til mot. Patetisk.

Anonymkode: 48a70...7e5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var noen tråder om dette før i vinter, og da ble Dubliners i Oslo foreslått. Var noen flere tips, bla litt bakover til trådene. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

Jeg er 42 og single siden i fjor. Har ikke vært så mye ute etter dating men føler nå at jeg kanskje er klar for det. Er dog ikke vant til internettdating da jeg var single sist var det å møte noen på byen eller jobb eller på hobbyer som var tingen. 

Lurer derfor på om det er nok OK steder å gå ut enten i Oslo eller Lillestrøm som er nær der jeg bor. Når jeg har vært ute mens jeg har vært samboer tidligere har jeg ikke lagt merke til utesteder som potensielle møtesteder så takknemlig for tips 🙂

Når du beveger deg på utestedene er ikke det ene bedre en det andre, du fomler i blinde! Du kan treffe en der og da, hvor som helst, om dere passer sammen er bare ren flaks. Det å tro at barer og utesteder er noe bedre en nettsteder som driver med dating er rent selvbedrag. Jeg vet alt om dette har prøvd begge deler. Fordelen ved nettdatering steder er at du der selektivt over tid kan kommunisere og opprette kontakt med potensielle partnere langt bredere en det du noengang kan gjøre på utesteder. Det sier seg jo selv, der treffer du bare mennesker som er der samtidig som deg, altså ren bingo. Nettsteder gir en elt annen mulighet om du har interesse og tålmodighet, og bare treffer de du finner mest interessant.

Om du skal treffe mange potensielle partnere på byen,som du faktisk klaffer med? Du må ut hver eneste helg i mange år for å få samme nedslagsfelt som det du får på nettet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dra til steder hvor det er folk lik deg selv. Hva slags type person er du? Streit, sporty, kunstnerisk, kultivert, dannet, jordnær, harry eller rocka? Spesielt i Oslo finner du utesteder for alle typer. Men er du jovial og småharry kommer du neppe til å trives på Litteraturhuset.

Anonymkode: a38b4...1de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun har potensial til å møte noen, kommer hun til å møte noen uansett hva hun gjør. Hvis hun ikke er klar, har skylapper på, har for store issues osv, hjelper ikke allverdens råd, da treffer hun ingen uansett.

Anonymkode: f4de6...1b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meld deg på et kajakkurs i stede

Anonymkode: f5361...bba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller delta på after work arrangemang. 

Anonymkode: f5361...bba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg var ute var jeg på Himkok og der følte jeg (48) meg altfor gammel 😉 

Men både Røør og Brygg i Oslo har vært for alle aldre synes jeg og pga ølsteder har det vært mer menn enn damer ute der 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får dra på travgalla og håpe du får napp av en av ungjentene som driver med hest der. Vet at en del griser i den alderen drar på travgalla i håp om å finne seg ei ung skreppe for natta. Og de jentene er visstnok ikke så nøye på hvem de har seg med heller ut ifra det jeg har sett... 

Anonymkode: 54336...c4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...