Gå til innhold

Jeg skrev at jeg savner han

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har datet noen mnd og han er bortreist akkurat nå. Det har gått 2 uker siden vi å hverandre og vi har kontakt jevnt i den tiden. Men han har aldri gitt uttrykk for at han savner meg.

så jeg skrev noe om at det har gått en stund siden jeg så han nå og at jeg savner han litt. Svaret hans er at han at det har gått en stund nå ja. Kanskje vi burde gjøre noe med det.

Jeg hadde håpet på at han ville skrive at han savner meg også, samtidig er jo responsen positiv på en måte. Ville dere reagert på at han ikke skrev at han savner meg også? Det er vel en naturlig ting å skrive hvis han følte det samme...

Anonymkode: 8ecd4...dbc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Flisespikkeri

Anonymkode: ecaef...53c

• Liker 2
Gjest dittogdatt
Skrevet

Gjør deg selv en tjeneste og ikke overanalyser starten av et forhold.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, dittogdatt skrev:

Gjør deg selv en tjeneste og ikke overanalyser starten av et forhold.

Starten av et forhold? Det går gått noen måneder, og han er ikke en gang sosial intelligent nok til å skrive "savner deg og"? 

Jeg hadde syns det hadde vært vondt om en jeg har datet i noen måneder ikke en gang indikerte at de savnet meg når det har gått lang tid siden siste treff..  er du sikker på at dere dater seriøst? Har dere snakket om å være eksklusive, og hvor dere vil at dette skal ta veien? 

Anonymkode: 3529c...b44

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Starten av et forhold? Det går gått noen måneder, og han er ikke en gang sosial intelligent nok til å skrive "savner deg og"? 

Jeg hadde syns det hadde vært vondt om en jeg har datet i noen måneder ikke en gang indikerte at de savnet meg når det har gått lang tid siden siste treff..  er du sikker på at dere dater seriøst? Har dere snakket om å være eksklusive, og hvor dere vil at dette skal ta veien? 

Vi har ikke hatt den praten, så kjenner på at det er på tide nå til å bare finne ut hvor landet ligger. Før han dro traff vi hverandre et par ganger i uka og gjorde ulike ting sammen. Og han arrangerte en kveld hvor jeg møtte noen venner av han. 

Men hadde kostet han lite å skrive det samme tilbake, men kan hende jeg overtenker det. Han har kommet med forslag til ting vi kan gjørde når han kommer tilbake.

Datet han i litt over 3 mnd

Anonymkode: 8ecd4...dbc

AnonymBruker
Skrevet

For noen sitter det utrolig langt inne å uttrykke noen som helst form for føleri. Vi har vel alle datet menn som overøser deg med komplimenter, er hyppige brukere av hjertesmileyer og sier de liker deg og savner deg og tenker på deg og alt dette ganske tidlig og uten hemninger. Men så har vi også datet de som selv når de står ved alteret og blir spurt av presten om de vil gifte seg med den ved sin side svarer "..OK". 

Havner du med sistnevnte så må du nesten lære dem opp litt i kjærlighetens språk 😛 Men du får som oftest bare myket dem opp litt, oddsen er at de bare er sånn og vil forbli sånn. Jeg var sammen med en fyr i over to år som etter jeg hadde kommet gjennom den harde fasaden hans ble utrolig søt og åpen på følelser da vi var face to face, men på SMS forble det alltid sånn at en "jeg elsker deg" fra meg ble besvart med en 👍 fra han.

Det er forresten en morsom tilfeldighet å lese dette, for jeg holder på med en sånn nå (ikke datet fast, mer at vi sonderer terrenget litt, jeg er vel mest betatt her imens jeg er usikker på han) og jeg skrev også en "jeg savner deg litt jeg" som omtrent det første som ligner litt på en kjærlighetserklæring mellom oss. Og fikk til svar "ditto" :ler: Det er jo klassisk for den typen at han ikke kan stave det rett ut, men han sa jo egentlig at han savnet meg og likevel, så jeg ble jo kjempeglad. Skjønner godt du ble skuffet. Man lurer jo på om han gjør det samme. 

Men ha i bakhodet at folk også er forskjellige typer ikke bare på SMS-språk, men hvordan man leser og responderer på andre mennesker. Han leste nok ikke at du fisket etter en "savner deg" tilbake, han leste at det var lenge siden sist og at det var dette som var den viktige informasjonen i teksten og som han måtte adressere og gjøre noe med. Kanskje han er mer "praktisk" eller rasjonelt anlagt enn emosjonelt, gikk han i gang med å planlegge et møte for eksempel? 

Anonymkode: 19741...9bc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo starten av et forhold når man enda er i date-stadiet.. Jeg bruker mye lenger tid enn et par måneder på å uttrykke følelser sånn.. folk er meget forskjellig, derfor skal man ikke overanalysere sånt, når man ikke engang er kjærester enda.

Anonymkode: 97fc0...4e4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...