Gå til innhold

Hvordan se yngre ut (20)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente/dame på 20 år som plages av at jeg ser mye eldre ut enn jeg er. Typ kan se ut som en ung 40-åring. De jeg spør er enig i at jeg ser eldre ut enn 20, men jeg har aldri tørt å spørre HVOR mye eldre de synes jeg ser ut. Har noen noen tips til hva man kan gjøre for å se yngre ut? Jeg er tynn/slank, men har lav muskelmasse så jeg har likevel "bollekinn" - mistenker at dette noe som virker inn? 

Anonymkode: 108f5...7a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kom med litt mer detaljert beskrivelse av hvordan du ser ut da. Er jo umulig å vite ut ifra det du skriver..

Anonymkode: f5d96...2c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dropp sminke helt eller minimaliser det veldig. Det pleier å hjelpe, så kan det også ha noe med måten du går kledd på som gjør at du ser eldre ut.

Anonymkode: c08e8...9ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dropp sminke helt eller minimaliser det veldig. Det pleier å hjelpe, så kan det også ha noe med måten du går kledd på som gjør at du ser eldre ut.

Anonymkode: c08e8...9ee

Når du sier det, så kan det være måten jeg tegner brynene mine er en viktig faktor. Klærne også - bruker ikke tettsittende klær. 

 

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kom med litt mer detaljert beskrivelse av hvordan du ser ut da. Er jo umulig å vite ut ifra det du skriver..

Anonymkode: f5d96...2c1

Så klart! Jeg har som nevnt litt chubby kinn, litt stor panne, men den er såppass flat at det ikke ser ut som "five-head", Små tettsittende øyne, korte mørke vipper. Mye fall i håret, men det er noe flatt på toppen utenom krusete små hår. Har lyse bryn, så jeg tegner dem på; ankakelig ikke så pene som de kunne vært, litt "harde". Nesen min er smal øverst, og litt potet nederst. Viser ikke noe tannkjøtt når jeg smiler, slik at lys kanskje faller litt uheldig og det ser ut som tennene mine er mørkere enn de er. Rette (har hatt regulering) litt store tenner. Naturlig farge i ansiktet/kinn, litt brun. Kroppsmessig har jeg lang tynn kropp med litt ekstra rundt midje og hofter (og kinn). 

Anonymkode: 108f5...7a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Når du sier det, så kan det være måten jeg tegner brynene mine er en viktig faktor. Klærne også - bruker ikke tettsittende klær. 

 

Så klart! Jeg har som nevnt litt chubby kinn, litt stor panne, men den er såppass flat at det ikke ser ut som "five-head", Små tettsittende øyne, korte mørke vipper. Mye fall i håret, men det er noe flatt på toppen utenom krusete små hår. Har lyse bryn, så jeg tegner dem på; ankakelig ikke så pene som de kunne vært, litt "harde". Nesen min er smal øverst, og litt potet nederst. Viser ikke noe tannkjøtt når jeg smiler, slik at lys kanskje faller litt uheldig og det ser ut som tennene mine er mørkere enn de er. Rette (har hatt regulering) litt store tenner. Naturlig farge i ansiktet/kinn, litt brun. Kroppsmessig har jeg lang tynn kropp med litt ekstra rundt midje og hofter (og kinn). 

Anonymkode: 108f5...7a7

Fyfaen tatoverte øyenbryn er noe av fæleste jeg ser. Får lyst til å kaste opp hver gang🤢

Anonymkode: f5d96...2c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fyfaen tatoverte øyenbryn er noe av fæleste jeg ser. Får lyst til å kaste opp hver gang🤢

Anonymkode: f5d96...2c1

De ser ikke tattoverte ut; har denne fasongen på brynene, de ligner en del, men mine er mer brune og litt lysere i fargen.Det kan være at ansiktet mitt og resten av utseende ikke passer til disse brynene. Jeg er ingen Megan Fox  :fnise:
Image result for øyenbryn tegnet

Anonymkode: 108f5...7a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ikke bruke tettsittende klær for å se ung ut altså. Men kanskje noe som passer din egen alder. Ikke baggy klær hele tiden. 

Når det gjelder bryn så bør du enten dra til noen som kan fikse dem for deg så kan du lære eller se masse på YouTube. Helst så naturlig så mulig (ikke prøv å endre din naturlige form for mye) 

også er det jo mange 40-50 åringer som ser yngre ut fordi de har sjarm. De føler seg unge og da stråler selvfølgelig det.  Så ikke se så mye ned på det at du ser eldre ut. 

Anonymkode: c08e8...9ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ser bare eldre ut. Jeg så ut som om jeg var 20 da jeg var 14 år. Når er jeg 26 og ser helt lik ut som da jeg var 14. Merkelige greier. 

Bortsett fra plastisk kirurgi, så er det ikke mye du kan gjøre med ansiktet ditt. Kanskje du kan legge på deg for å få mer fyll i ansiktet? 

Man ser gjerne yngre ut om man kler seg som alle andre 20 åringer gjør også. 

Anonymkode: d9fcb...785

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

litt stor panne, men den er såppass flat at det ikke ser ut som "five-head"

Viser ikke noe tannkjøtt når jeg smiler, slik at lys kanskje faller litt uheldig og det ser ut som tennene mine er mørkere enn de er. 

Anonymkode: 108f5...7a7

«Five-head»? :forvirra:

Er ikke det like normalt som det andre da? Ingen som har sagt noe på mitt. 

Anonymkode: c2ba2...342

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nevermind, jeg så hva «five-head» var. Er dét også en greie? Jeg har det og, aldri tenkt at det er noe galt. 

Anonymkode: c2ba2...342

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nevermind, jeg så hva «five-head» var. Er dét også en greie? Jeg har det og, aldri tenkt at det er noe galt. 

Anonymkode: c2ba2...342

Det er absolutt ikke noe galt med det. Jeg brukte det bare som sammenligning når jeg skulle beskrive utseende mitt. Jeg mente ikke å ramse opp negative ting om meg selv (og klassifisere disse særpregene som negative) - kun objektive fakta om hvordan jeg ser ut. 

Anonymkode: 108f5...7a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lysere øyebryn og hår, og gå i lyse klær.

Anonymkode: cb419...7a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har det motsatte problemet, er 20 år, men ser liten ut og vil se eldre ut. 

Vi mennesker leter alltid etter det vi ikke har 😅

Anonymkode: c4b56...fa3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ubrukelig å gi råd til noen man aldri har sett. 

Anonymkode: 5465c...1bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 20 og har fått høre at jeg ser 15-16 år ut. Det har til og med kommet menn bort til meg og spurt meg hvor gammel jeg er osv, for deretter å le og si at jeg ikke kan være mer enn seksten, haha. Jeg bruker ikke sminke, og tror jeg kler meg ganske `søtt`. Jeg kan se ut som jeg er eldre hvis jeg vil. Da bruker jeg sminke og har på litt mer voksne klær, litt mer kjedelige farger osv enn jeg ellers ville brukt. Kler meg nesten alltid slik at pupper og rumpe ser mindre ut enn de er, og hvis jeg velger å fremheve formene mine ser jeg også eldre ut, så klart. Liker å kle meg uskyldig, men med litt artige, fargerike og annerledes klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, BlackCloud skrev:

Jeg er 20 og har fått høre at jeg ser 15-16 år ut. Det har til og med kommet menn bort til meg og spurt meg hvor gammel jeg er osv, for deretter å le og si at jeg ikke kan være mer enn seksten, haha. Jeg bruker ikke sminke, og tror jeg kler meg ganske `søtt`. Jeg kan se ut som jeg er eldre hvis jeg vil. Da bruker jeg sminke og har på litt mer voksne klær, litt mer kjedelige farger osv enn jeg ellers ville brukt. Kler meg nesten alltid slik at pupper og rumpe ser mindre ut enn de er, og hvis jeg velger å fremheve formene mine ser jeg også eldre ut, så klart. Liker å kle meg uskyldig, men med litt artige, fargerike og annerledes klær.

Takk for gode tips! :)

 

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt ubrukelig å gi råd til noen man aldri har sett. 

Anonymkode: 5465c...1bf

Jeg synes det har vært mange gode råd her. Du har rett i at det nok er vanskelig å gi råd til noen man ikke vet hvordan ser ut, men jeg tenkte meg at det kunne være noen fellestrekk mellom ting som får en til å se eldre ut (eller yngre), som jeg bare ikke var klar over :)

Anonymkode: 108f5...7a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bollekinn gjør faktisk at du ser yngre ut :P 

Anonymkode: 86c1f...ff3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fletter og hår i hestehale (jo høyere jo yngre), lite sminke ev mye sminke (kommer an på hva du ønsker), lyse farger på klær, lave sko. 

Anonymkode: 2f119...98b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig vanskelig å hjelpe når man ikke vet hvordan du ser ut, så om du ikke finner ut av det kan du jo eventuelt sende bilde til noen på pm? :) Jeg står iallfall til disposisjon. Ut i fra det du forklarer høres du helt normalt ut. Kanskje det er klærna som er litt "tantete" om det er lov å si? Kanskje du kan farge eventuelt bleke håret? Jeg regner med at frisører kan se hva du passer til, og kanskje gi noen råd. Hvis ikke kan det jo hjelpe å bruke mindre sminke. Jeg fikk høre at jeg så ut som en 15åring når jeg var på stranda i syden uten sminke😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...