Gå til innhold

Tidligere Barneskoleassistent sender nakenbilder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han var lærlingtid da jeg gikk på barneskolen. Har fått han på snap for et par år siden og han sender nakebilder til meg der han holder hånden over pikken sin. Jeg lurer bare på.... hva driver folk til å sende slike bilder? Jeg synes det er litt ekkelt å tenke på, at mens du er barn på barneskolen er de der som noen slags omsorgspersoner, mens når du blir voksen og er lovlig, så begynner de å sende bilder av seg?! Får bare håpe for han at han ikke har elever på listen sin og feilsender 😛 

Anonymkode: d304b...766

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jobber han som skoleassistent enda?

Anonymkode: b97fc...56a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jobber han som skoleassistent enda?

Anonymkode: b97fc...56a

Vet ikke. Hvordan det? Jeg er ikke et barn, så ikke noe sånt. Kjenner ikke fyren, bare har han på snap

Anonymkode: d304b...766

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Vet ikke. Hvordan det? Jeg er ikke et barn, så ikke noe sånt. Kjenner ikke fyren, bare har han på snap

Anonymkode: d304b...766

Tenkte at hvis han fremdeles jobber som barneskoleassistent og sender nakenbilde til en tidligere elev så kunne du tatt kontakt med skolen. Eller truet ham med å gjøre det.

Det høres creepy og ekkelt ut det han gjør.

Anonymkode: b97fc...56a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid kjipt å oppdage at voksne folk man forholdt seg til som barn faktisk viser seg å være bare vanlige mennesker...

Har du oppdaget at foreldrene dine bare er vanlige mennesker enda også..?

Anonymkode: 1409f...5a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er alltid kjipt å oppdage at voksne folk man forholdt seg til som barn faktisk viser seg å være bare vanlige mennesker...

Har du oppdaget at foreldrene dine bare er vanlige mennesker enda også..?

Anonymkode: 1409f...5a0

Ja det har jeg. 

Anonymkode: d304b...766

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En mann du ikke kjenner sender nakenbilder til deg. 

Du har to valg.

1. Finne ut om han fortsatt er lærer og gå videre med det, hevntokt ala KillBill 

2. Slette blokkere. Og våkne opp til det 21. Århundret.

Anonymkode: 5ef2a...d9b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er alltid kjipt å oppdage at voksne folk man forholdt seg til som barn faktisk viser seg å være bare vanlige mennesker...

Har du oppdaget at foreldrene dine bare er vanlige mennesker enda også..?

Anonymkode: 1409f...5a0

Feil. 

"Vanlige mennesker" sender ikke - uoppfordret - nakenbilder til andre. 

Anonymkode: 897c1...eae

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.3.2019 den 20.05, AnonymBruker skrev:

Han var lærlingtid da jeg gikk på barneskolen. Har fått han på snap for et par år siden og han sender nakebilder til meg der han holder hånden over pikken sin. Jeg lurer bare på.... hva driver folk til å sende slike bilder? Jeg synes det er litt ekkelt å tenke på, at mens du er barn på barneskolen er de der som noen slags omsorgspersoner, mens når du blir voksen og er lovlig, så begynner de å sende bilder av seg?! Får bare håpe for han at han ikke har elever på listen sin og feilsender 😛 

Anonymkode: d304b...766

Dette regnes i straffeloven som blottibg. Ta bildene med deg og anmeld. 

Anonymkode: a8567...297

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom han holder hånda foran dingsen er det vel ikke helt i blotter-kategorien, så om du synes det er ekkelt bør du si i fra til ham og eventuelt slette/blokkere ham. At han var lærling på barneskolen din har ingenting med saken å gjøre. Det gjør det kanskje mer ekkelt for deg men i den store sammenhengen betyr det ingenting.
Hadde han gjort seksuelle fremstøt mot deg mens du gikk på barneskolen hadde det vært noe helt annet.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...