Gå til innhold

Idrettsutøvere som er/var notoriske playboys?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvilke idrettsutøvere er det som er/var en typisk playboy? av norske idrettstutøvere så passer vel Petter Northug godt inn, men er det noen andre både norske og utenlandske idrettsutøvere som har eller hadde et notorisk playboy rykte? venter på svar :) 

Anonymkode: 534ff...97e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ut fra hva jeg har lest om Petter Northug framstår han ikke egentlig som noen notorisk skjørtejeger. Selvtilliten hans virker å ha vært ganske knyttet til idrettsutøvelsen hans, hvor han har framstått temmelig kjepphøy til tider.

I sportsverdenen er det få, om noen, som har vært så beryktet som George Best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Klossmajor skrev:

Ut fra hva jeg har lest om Petter Northug framstår han ikke egentlig som noen notorisk skjørtejeger. Selvtilliten hans virker å ha vært ganske knyttet til idrettsutøvelsen hans, hvor han har framstått temmelig kjepphøy til tider.

I sportsverdenen er det få, om noen, som har vært så beryktet som George Best.

Petter var meget profesjonell i forhold til idretten sin, men jeg har hørt historier om at han også er en legende når det kommer til damer.

Har sjekka opp litt mer fakta, og George Best virket helt klart som en klassisk playboy. Dette samme kan sies andre idrettsutøvere som James Hunt, Derek Jeter, Tiger Woods, Cristiano Ronaldo og Jensen Button. Jo større status fyren har desto bløtere i trusa blir damene.

Anonymkode: 534ff...97e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

action frank?

Anonymkode: 93692...9fd

Hvem?

Anonymkode: 534ff...97e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Hvem?

Anonymkode: 534ff...97e

aka skal vi danse frank

Anonymkode: 93692...9fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Petter var meget profesjonell i forhold til idretten sin, men jeg har hørt historier om at han også er en legende når det kommer til damer.

Har sjekka opp litt mer fakta, og George Best virket helt klart som en klassisk playboy. Dette samme kan sies andre idrettsutøvere som James Hunt, Derek Jeter, Tiger Woods, Cristiano Ronaldo og Jensen Button. Jo større status fyren har desto bløtere i trusa blir damene.

Anonymkode: 534ff...97e

Kommer kanskje litt an på innfallsvinkel. Han har framstilt seg selv som en sjenert, uerfaren kar som plutselig fikk damene dettende ned i fanget da han ble kjendis. Jeg vet ikke helt om det kvalifiserer til å være playboy. Kanskje det gjør det. Jeg forbinder det kanskje mer med en mann som er i stand til å sjarmere og forføre damer i senk med sin væremåte heller enn status. En kar som Donald Trump har åpenbart hatt seg med masser av veldreide damer. Likevel klarer jeg ikke se på Trump som en playboy. Fyren eier jo ikke særlig til sjarm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Klossmajor skrev:

Kommer kanskje litt an på innfallsvinkel. Han har framstilt seg selv som en sjenert, uerfaren kar som plutselig fikk damene dettende ned i fanget da han ble kjendis. Jeg vet ikke helt om det kvalifiserer til å være playboy. Kanskje det gjør det. Jeg forbinder det kanskje mer med en mann som er i stand til å sjarmere og forføre damer i senk med sin væremåte heller enn status. En kar som Donald Trump har åpenbart hatt seg med masser av veldreide damer. Likevel klarer jeg ikke se på Trump som en playboy. Fyren eier jo ikke særlig til sjarm.

Nei Petter er full selvtillit både i skisporet og i privatlivet og har vært det så lenge som jeg kan huske, og han skal visst ha et særdeles godt dameteke. Men når det er sagt så er han ikke noen James Bond type. En klassisk playboy er vanligvis en type med selvitillit, karisma og status.

Anonymkode: 534ff...97e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei Petter er full selvtillit både i skisporet og i privatlivet og har vært det så lenge som jeg kan huske, og han skal visst ha et særdeles godt dameteke. Men når det er sagt så er han ikke noen James Bond type. En klassisk playboy er vanligvis en type med selvitillit, karisma og status.

Anonymkode: 534ff...97e

Han har blitt sitert på følgende fra tiden han var sammen med Rachel Nordtømme: «Jeg var aldri på fest, aldri ute og møtte folk. Jeg var i bobla mi. Jeg skjønner at det ikke kan ha vært enkelt å være sammen med meg.» Om seg selv før han ble sammen med henne har han blitt sitert følgende: «Jeg var stille, sjenert og introvert.» Hvis dette stemmer må han ha tillagt seg disse playboy-taktene du snakker om etter tiden med Nordtømme. Jeg ble litt overrasket når han beskrev seg selv på denne måten. Kan jo hende han har blitt litt vel selvkritisk, og at andre oppfatter ham mer karismatisk enn han selv gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...