Gå til innhold

Planlegger tur til Sydney Australia!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er både student og jobber ved siden av. Tenker blir greit å få det ut først.

Så målet er å reise en 10 dagers tur til Sydney i januar 2020. Ønsker å booke fly og hotell/leilighet i løpet av disse månedene, sånn at jeg får det litt billig. Tenker å booke litt og litt, først spare meg til flyb og booke også venter jeg med hotell/leilighet til august. Pengene jeg skal bruke der er ikke noe problem, jeg bruker jo ikke så mye penger på reiser. Totalt sett tror jeg det vil koste meg rundt 16 800,- kr.

Noen som kan komme med tips med tanke på sparingen, bookingen og evt andre reise tilbud osv?  

Anonymkode: 38190...110

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

- Ti dager er for lite når du først drar til Australia.

- Det er ikke sikkert du tjener på å booke så snart som mulig. Vent heller på tilbud så lenge du har pengene på konto. 

- 16 800 (?) for alt - fly, overnatting, mat, aktiviteter og eventuell shopping? Det høres altfor lite ut. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Glitnir skrev:

- Ti dager er for lite når du først drar til Australia.

- Det er ikke sikkert du tjener på å booke så snart som mulig. Vent heller på tilbud så lenge du har pengene på konto. 

- 16 800 (?) for alt - fly, overnatting, mat, aktiviteter og eventuell shopping? Det høres altfor lite ut. 

Hvor mange dager tenker du er nok? 

Ja. Shopper ikke noe særlig mye. Aktiviteter kanskje. Mat, jeg er flink med å justere mat osv når det kommer opp til reisinga. Liker ikke spise såååå mye når jeg er på ferie. Er ikke på  etter luksus da.  

Anonymkode: 38190...110

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange dager tenker du er nok?