Gå til innhold

Mat: de verste billig-produktene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

15 timer siden, Gremlin skrev:

Hvis det er "revet topping" du tenker på, så er under halvparten av blandingen ekte ost. Smaker helt forferdelig ja.

Signerer revet topping. Coop sin er helt grusom, kjøpte den en gang for å ha på pizza og lasagne, aldri mer! 

Jeg syns også at Rema sin mais er grusom, Coop sin er mye bedre. 

Anonymkode: 596d1...9a2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Coop fiskekaker. Katten ville ikke spise di engang.

Anonymkode: 749ad...ffa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.3.2019 den 14.08, Hurrahei skrev:

Frist price mais. Smaker bare vann og sukker

Jeg kjøper kun fp mais, de er sprø og gode. 

Anonymkode: ef779...489

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billigvarene som Firstprice er ikke billigere, de er faktisk like dyre siden man får mindre av det man betaler for. Kjøttet inneholder mer vann salt og fett slik at det veier mer, og derfor blir det "billigere" med tanke på kilospris. 

Anonymkode: 4377b...679

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et par år siden kjøpte jeg en pose pulverkaffe fra billigmerket X-tra (Coop?). 

Så ut som kaffe. 

Luktet ikke kaffe. 

Smakte ikke kaffe. 

Anonymkode: 50e54...945

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Billigvarene som Firstprice er ikke billigere, de er faktisk like dyre siden man får mindre av det man betaler for. Kjøttet inneholder mer vann salt og fett slik at det veier mer, og derfor blir det "billigere" med tanke på kilospris. 

Anonymkode: 4377b...679

BF6423AE-B7BB-4D94-AE89-6ABBFAAA4B01.jpeg.7c75523442cd3ddd2b792a508666deb1.jpeg

0 % tilsatt salt og vann, ja det var mye du. Eller mener du at de lyver, i så fall regner jeg med at Forbrukerrådet vil høre fra deg ;) 

Anonymkode: 34e01...41a

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg laget dem for første gang i dag (det var de som inspirerte tråden for å si det sånn😂). Syns de luktet godt da jeg tok dem ut av posen for varme dem og tenkte jøss: "80% fisk, ikke verst!". Men den gleden ble kortvarig. Jeg spiste én hel på trass, men trodde jeg skulle kaste opp underveis. Smakte som de var stekt i harsk tran eller annen harsk olje, syns jeg. Kastet bare den andre kaka rett i bosset..aldri mer. De er ikke verdt 19.90 engang. 

ts

Anonymkode: fa3dc...34d

Kan det ha vært noe feil med disse?

Jeg har selv prøvd disse fiskekakene, og jeg kan ikke huske at de var så ille. Kanskje ikke det beste jeg har smakt, men de  var godt spiselig.

Om matvarer smaker stygt eller har dårlig kvalitet kan man gjerne sende en mail til produsent. Da får man som regel pengene tilbake + litt ekstra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

X-tra kyllingfilet. Så mye saltsmak at vi endte opp med å kaste hele middagen. 

Anonymkode: ec0ba...00d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rema sin mais på boks synes jeg smaker veldig godt. Extra sin smaker ingenting i forhold.

Rema sine rødbeter på glass smaker helt forferdelig. Ingenting slår Nora sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste billigproduktet jeg har blitt skuffet over, er faktisk makrellfilét i tomat. Der måtte jeg kaste inn håndkleet gitt, og gå tilbake til Stabburet sin. Mulig jeg husker feil, men tror billigmerket jeg kjøpte var fra Europris.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Zenobia skrev:

Det eneste billigproduktet jeg har blitt skuffet over, er faktisk makrellfilét i tomat. Der måtte jeg kaste inn håndkleet gitt, og gå tilbake til Stabburet sin. Mulig jeg husker feil, men tror billigmerket jeg kjøpte var fra Europris.

Har du prøve 2 pk til Rema 1000? (To enkle metallbokser pakket i gul plast, nøkkelshullsmerket) Den er litt mindre fisk i enn Stabburet, men syns smaken på den er veldig kurant. I tillegg er størrelsen veldig passelig. (Rekker fint spise den opp på en dag som er supert fordi ingen makrell er like god dagen etter)

Jeg foretrekker faktisk den billige til Rema. Syns tomatsausen på Stabburet sin klassiske boks kan bli litt kvalmende.

Ts

 

Anonymkode: fa3dc...34d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du prøve 2 pk til Rema 1000? (To enkle metallbokser pakket i gul plast, nøkkelshullsmerket) Den er litt mindre fisk i enn Stabburet, men syns smaken på den er veldig kurant. I tillegg er størrelsen veldig passelig. (Rekker fint spise den opp på en dag som er supert fordi ingen makrell er like god dagen etter)

Jeg foretrekker faktisk den billige til Rema. Syns tomatsausen på Stabburet sin klassiske boks kan bli litt kvalmende.

Ts

 

Anonymkode: fa3dc...34d

Skal sjekke den ut. Takk for tipset!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes sånn firstprice kjøttpålegg (for eksempel kokt skinke) er så ekkelt! Syns det er så mye brusk, at det nesten ender opp med å knase mens du spiser 😑

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns også first price skinke er disgusting. Bruker heller litt ekstra på feks Gilde sin. First price bacon er også helt krise, spruter fett som bare det

Anonymkode: 34885...105

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 timer siden, Wera1 skrev:

Synes sånn firstprice kjøttpålegg (for eksempel kokt skinke) er så ekkelt! Syns det er så mye brusk, at det nesten ender opp med å knase mens du spiser 😑

 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns også first price skinke er disgusting. Bruker heller litt ekstra på feks Gilde sin. First price bacon er også helt krise, spruter fett som bare det

Anonymkode: 34885...105

Dere vet at FP-skinken er samme som merkevarene, ikke sant? Noen ganger er skinkepålegget firkantet og andre ganger er det rundt. Det er fordi det produseres hos litt ulike leverandører, men varen er akkurat den samme som merkevaren fra samme leverandør. Jeg har opplevd like mye brusk og hinner i Gilde-pålegget som i billigpålegget. 

Anonymkode: 094f0...f03

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke om det var First Price eller X-tra, men har prøvd tacoskjell som var så tynne at du fikk knapt ha noe i før de sprakk, langt mindre løfte dem opp og spist.

Coop (X-tra?) sin makrell i tomat - holder meg til Stabburet, men tar med meg tipset over om Rema sin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coop xtra sin mais på stor boks. Veldig merkelig konsistens og smaker vann. 

Tacolefsene fra alle billigmerkene. Synes de smaker skikkelig konserveringsmiddel, sånn surt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns nesten alt jeg har smakt av Coop Xtra sine produkter er elendige. Kjøper det aldri lengre, betaler heller litt ekstra for kvalitet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...