AnonymBruker Skrevet 17. mars 2019 #1 Skrevet 17. mars 2019 Det er en fyr jeg trodde jeg var helt over, men så hadde jeg den drømmen i natt da hvor alt virket så virkelig og han kom så fysisk nær meg med omfamnelse og oppsøkte meg der jeg var i drømmen, at da jeg våknet hadde jeg fått sterk hjertebank. Hører med til historien at vi har hatt en flørt og tiltrekning men jeg trakk meg unna fordi jeg ble usikker og han var så veldig av og på. Det ble litt sure miner fra begge egentlig, og jeg har tatt initiativ til å forsøkte å ordne opp men fikk ikke noe respons. Senere i ettertid har vi hatt en helt grei og hggelig tone de gangene vi har truffet på hverandre i helt tilfeldige situasjoner.. Jeg har ikke villet ta opp disse tingene da og begge delt litt andre private ting om hverandres livssituasjon. Men, han har ikke tatt initiativ til å kontakte meg. Og jeg har tenkt at han ikke er interessert fordi han ikke skriver meldinger eller andre ting. Jeg virkelig misliker at jeg drømmer slike ting og at det vekker opp igjen ting jeg trodde jeg hadde blitt ferdig med. Hvertfall særlig når alt tyder på at han ikke er interessert og ikke engang tar kontakt. Hva gjør jeg? Gå inn for å glemme det fordi det kun var en drøm? Eller betyr en slik drøm at noe kommer til å hende? Anonymkode: 80454...734 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2019 #2 Skrevet 18. mars 2019 Jada ta kontakt Anonymkode: 613dd...fb6 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2019 #3 Skrevet 18. mars 2019 5 hours ago, AnonymBruker said: Jada ta kontakt Anonymkode: 613dd...fb6 Syns du ikke at han er den som burde tatt kontakt, tross alt? Anonymkode: 80454...734
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2019 #4 Skrevet 18. mars 2019 Huff nei, det her er helt dødt fra begge sider!!! Ikke ta kontakt, men søk heller ut til andre! Anonymkode: 01bc9...5e7 4
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2019 #5 Skrevet 20. mars 2019 På 18.3.2019 den 14.13, AnonymBruker skrev: Huff nei, det her er helt dødt fra begge sider!!! Ikke ta kontakt, men søk heller ut til andre! Anonymkode: 01bc9...5e7 Hvorfor så helvetes mange ropetegn? Hvorfor er folk alltid så på den at man ikke skal handle? Anonymkode: 100d0...8a9 2
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2019 #6 Skrevet 20. mars 2019 Jeg har hatt drømmer nå som 25 årimg om en jeg var sammen med da jeg var 15. Har våknet opp og hatt alle følelsene for han som jeg hadde den ganngen for 10!!! År siden... det føles helt surrealistisk, men ja.. hadde ikke han hatt dame så hadde jeg kontaktet han ja, det er helt sikkert. Kontakt han du. Anonymkode: 6ddef...384 1
kari-bole Skrevet 20. mars 2019 #7 Skrevet 20. mars 2019 Det er en drøm, og vil du gjøre drømmen til virkeligheten ta kontakt med han, fortell hva du tenker og føler, kom dere over de sure minene dere har ved å snakke sammen 🙂
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2019 #8 Skrevet 20. mars 2019 Høres bare destruktivt ut å ta kontakt med en fyr som har behandlet deg dårlig, og som brød seg katta om det var over. Han virker overhodet ikke interessert i deg. Anonymkode: 8ef5d...d26 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2019 #9 Skrevet 20. mars 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Høres bare destruktivt ut å ta kontakt med en fyr som har behandlet deg dårlig, og som brød seg katta om det var over. Han virker overhodet ikke interessert i deg. Anonymkode: 8ef5d...d26 Hun skriver ingenting om at det var han som behandlet henne dårlig. Bare at gode var av og på pga begge. Ser dette tåpelige negative kvinnfolket lenger opp her også har fått flest likes. Jeg tror dere er redde for at dette er en dere dater, og at dere skal bli valgt bort om ts tar kontakt. Anonymkode: 100d0...8a9 1
Daria Skrevet 20. mars 2019 #10 Skrevet 20. mars 2019 Det var bare en drøm, det betyr ingenting. Jeg drømte en gang at jeg hadde en het natt med en kollega jeg virkelig ikke kunne fordra - jeg så ingen grunn til å se det som et tegn eller et frampek... 4
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2019 #11 Skrevet 20. mars 2019 9 hours ago, AnonymBruker said: Hun skriver ingenting om at det var han som behandlet henne dårlig. Bare at gode var av og på pga begge. Ser dette tåpelige negative kvinnfolket lenger opp her også har fått flest likes. Jeg tror dere er redde for at dette er en dere dater, og at dere skal bli valgt bort om ts tar kontakt. Anonymkode: 100d0...8a9 Hvorfor tror du det? Jeg har ikke tatt kontakt. TS. Anonymkode: 80454...734
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2019 #12 Skrevet 20. mars 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun skriver ingenting om at det var han som behandlet henne dårlig. Bare at gode var av og på pga begge. Ser dette tåpelige negative kvinnfolket lenger opp her også har fått flest likes. Jeg tror dere er redde for at dette er en dere dater, og at dere skal bli valgt bort om ts tar kontakt. Anonymkode: 100d0...8a9 Jo det gjør hun, selv om du som mann tydeligvis har problemer med å forstå hva som er å behandle folk dårlig. Så du skal få det inn med en t-skje. Hun skriver: "Han var så veldig av og på". Å herse med folk på den måten er jævlig egoistisk og dårlig gjort. Det gjør andre mennesker usikker på seg selv og får dem til å føle seg verdiløs. Håpe det ble tydelig nok for deg. Anonymkode: 8ef5d...d26 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2019 #13 Skrevet 20. mars 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jo det gjør hun, selv om du som mann tydeligvis har problemer med å forstå hva som er å behandle folk dårlig. Så du skal få det inn med en t-skje. Hun skriver: "Han var så veldig av og på". Å herse med folk på den måten er jævlig egoistisk og dårlig gjort. Det gjør andre mennesker usikker på seg selv og får dem til å føle seg verdiløs. Håpe det ble tydelig nok for deg. Anonymkode: 8ef5d...d26 "Av og på" kan være så mye. Har han ignorert henne i perioder kan hun la vær, men kan hende hunhar gjort ting som gjorde mannen usikker og, hun skriver alt for lite til at vi skjønner det. Anonymkode: 100d0...8a9 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2019 #14 Skrevet 22. mars 2019 On 3/21/2019 at 12:26 AM, AnonymBruker said: "Av og på" kan være så mye. Har han ignorert henne i perioder kan hun la vær, men kan hende hunhar gjort ting som gjorde mannen usikker og, hun skriver alt for lite til at vi skjønner det. Anonymkode: 100d0...8a9 Hvilke ting skulle det vært da? Slik jeg husker det sa og gjorde jeg ting som var for å beskytte meg selv mot å evt bli utnytta, for det var enkelte ting som skjedde på en slik måte at jeg følte meg litt gjort narr av. For all del, han er en fin fyr på mange måter, han har verdier jeg liker, men så var det og andre ting som fikk meg til å føle at jeg muligens ikke var så viktig for han som et menneske med følelser. Og jeg var bunnløst ærlig mot han om det. Til tross for det, fortsatte denne av og på oppførselen. Jeg var god nok hit til, men kanskje ikke bra nok videre. På grunn av ting jeg ikke kan gjøre noe med. For alt jeg vet. Han må hvertfall ha skjønt nå at jeg ikke bærer nag til han på noet vis. Tenker og som så at enten er han en bedre person mot meg fremover nå dersom han ønsker å ha kontakt, ellers trekker jeg meg nok unna for godt. Jeg har kotakta han, men ikke om følelser, så får jeg bare se om han har endret på noe siden sist. Anonymkode: 80454...734
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2019 #15 Skrevet 22. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvilke ting skulle det vært da? Slik jeg husker det sa og gjorde jeg ting som var for å beskytte meg selv mot å evt bli utnytta, for det var enkelte ting som skjedde på en slik måte at jeg følte meg litt gjort narr av. For all del, han er en fin fyr på mange måter, han har verdier jeg liker, men så var det og andre ting som fikk meg til å føle at jeg muligens ikke var så viktig for han som et menneske med følelser. Og jeg var bunnløst ærlig mot han om det. Til tross for det, fortsatte denne av og på oppførselen. Jeg var god nok hit til, men kanskje ikke bra nok videre. På grunn av ting jeg ikke kan gjøre noe med. For alt jeg vet. Han må hvertfall ha skjønt nå at jeg ikke bærer nag til han på noet vis. Tenker og som så at enten er han en bedre person mot meg fremover nå dersom han ønsker å ha kontakt, ellers trekker jeg meg nok unna for godt. Jeg har kotakta han, men ikke om følelser, så får jeg bare se om han har endret på noe siden sist. Anonymkode: 80454...734 men det er helt umulig for meg å svare på slike ting jeg ikke ser med egne øyne. Jeg vet ikke HVA han gjorde som fikk deg til å føle deg verdiløs. eller om det er i ditt eget hode. Ja ja, du har kontakta han. fått respons? Anonymkode: 100d0...8a9
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2019 #16 Skrevet 22. mars 2019 42 minutter siden, AnonymBruker said: men det er helt umulig for meg å svare på slike ting jeg ikke ser med egne øyne. Jeg vet ikke HVA han gjorde som fikk deg til å føle deg verdiløs. eller om det er i ditt eget hode. Ja ja, du har kontakta han. fått respons? Anonymkode: 100d0...8a9 Jeg gir han ett par døgn, det er bare noen timer siden jeg sendte mld. Men basert på at han ikke ga respons da jeg forsøkte å ordne opp tror jeg at sjansen for at han svarer er mindre enn 0,05%. Anonymkode: 80454...734
Gjest MadameDeRosa Skrevet 24. mars 2019 #17 Skrevet 24. mars 2019 Bedre å la være å ta kontakt og heller vurdere å svare om han gjør det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå