Gå til innhold

Langrennsutstyr gutt 14 år


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har en gutt som nylig er blitt medlem i en skiklubb og skal på skirenn. Ser at de fleste både på trening og i konkurranse bruker tettsittende konkurransedrakt. Må min sønn også ha en slik drakt eller funker skiklærne vi har fra før?

Anonymkode: 34348...9c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er vel et spørsmål for skiklubben? Jeg ville nok hørt med dem hva slags utstyr han trenger :) 

EDIT: Jeg la ikke merke til det før nå men FYEAH!! "Skrevet i går, 13:37"

Endret av AndreasBR
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg driver selv med lagrenn. Man trenger absolutt ikke å bruke en såkalt, kondomdress/renndrakt, men det er noe jeg vil anbefale. Det er mer behagelig å gå med  og minsker luftmotstand. Dette er også noe man kan kjøpe av klubben. Sorry for sent svar, men hadde bare lyst til å svare for å hjelpe. 

Anonymkode: 8cd10...0e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han akkurat har begynt nå, ville jeg ventet til høsten med å kjøpe mye utstyr/klær. Det er ikke mye igjen av sesongen nå.

Er selv langrennsmamma. Det er vanlig å gå renn i konkurransedress, altså en slik tettsittende. I tillegg bruker man overtrekksdress utenpå før og etter konkurransen. 

Mange klubber arrangerer bruktmarkeder eller har kjøp/salg-grupper på Facebook. Lurt å kjøpe brukt. 

Anonymkode: 71e13...c00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...