AnonymBruker Skrevet 17. mars 2019 #1 Del Skrevet 17. mars 2019 Har en gutt som nylig er blitt medlem i en skiklubb og skal på skirenn. Ser at de fleste både på trening og i konkurranse bruker tettsittende konkurransedrakt. Må min sønn også ha en slik drakt eller funker skiklærne vi har fra før? Anonymkode: 34348...9c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AndreasBR Skrevet 17. mars 2019 #2 Del Skrevet 17. mars 2019 (endret) Dette er vel et spørsmål for skiklubben? Jeg ville nok hørt med dem hva slags utstyr han trenger EDIT: Jeg la ikke merke til det før nå men FYEAH!! "Skrevet i går, 13:37" Endret 18. mars 2019 av AndreasBR 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2019 #3 Del Skrevet 22. mars 2019 Hei. Jeg driver selv med lagrenn. Man trenger absolutt ikke å bruke en såkalt, kondomdress/renndrakt, men det er noe jeg vil anbefale. Det er mer behagelig å gå med og minsker luftmotstand. Dette er også noe man kan kjøpe av klubben. Sorry for sent svar, men hadde bare lyst til å svare for å hjelpe. Anonymkode: 8cd10...0e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #4 Del Skrevet 29. mars 2019 Hvis han akkurat har begynt nå, ville jeg ventet til høsten med å kjøpe mye utstyr/klær. Det er ikke mye igjen av sesongen nå. Er selv langrennsmamma. Det er vanlig å gå renn i konkurransedress, altså en slik tettsittende. I tillegg bruker man overtrekksdress utenpå før og etter konkurransen. Mange klubber arrangerer bruktmarkeder eller har kjøp/salg-grupper på Facebook. Lurt å kjøpe brukt. Anonymkode: 71e13...c00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå