LaToya Skrevet 16. april 2005 #1 Skrevet 16. april 2005 Hei ! Jeg lager min egen hjemmeside i Frontpage. Finnes det andre slike programmer man kan lage hjemmeside i ? Og hva koster disse og hvor finner man dem ( jeg vil gjerne ha på norsk ). Jeg har FP 2002 og så får jeg ikke webkomponenter til å funke ( tekst som flyr over skjermen, bilder som byttes osv ) Noen som aner hva jeg gjør feil ? Vil det hjelpe å bytte til en nyere FP ?
Gjest Formosiss Skrevet 16. april 2005 #2 Skrevet 16. april 2005 Andre (og bedre, etter min mening) programmer er Adobe GoLive og Macromedia DreamWeaver MX. Dessverre vet jeg ikke hvor du får kjøpt det hen, eller hvor mye det koster - vet bare at begge kommer i forskjellige pakker med fler porgrammer, og da blir det gjerne litt dyrt. Men det er ikke vanskelig å finne disse på nettet ;-)
Crazee Skrevet 16. april 2005 #3 Skrevet 16. april 2005 nvu skal visst vera eit programmange skryt av òg - og det er gratis. Til same pris har me Xstandard som andre igjen skryt av. Eg for min del veit ikkje stort meir om programma enn namna, så eg veit ikkje korleis dei er i bruk. Trur ikkje desse finst på norsk, dog. Dreamweaver MX 2004 (stort sett omtalt som det beste programmet) og GoLive kan du lasta ned og kjøpa frå nettsidene til macromedia.com og adobe.com, i det minste. (På norsk òg? Er berre å sjekka...) Når det gjeld FP, så krev dette at serveren der du har nettstaden har innstallert FrontPage Extensions for at du skal kunna utnytta alle funksjonar. Det høyrest ut som det er slikt du treng - så då spørst det om serveren støttar FP Extensions?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå