AnonymBruker Skrevet 17. mars 2019 #1 Skrevet 17. mars 2019 En fyr jeg nettopp har møtt har de siste ukene sendt melding noen ganger. Først full og så edru. Skulle ut fra dette tru at han har en interesse. Men, når han var full var det tydelig interesse, edru er det ingen flørt slik jeg ser det. Bruker også tid på å svare. Noen ganger opp mot en time.. Slik jeg opplever det har han ingen interesse. Hvorfor sender han meg melding? Vi kjenner ikke hverandre vennskaplig. Anonymkode: 29a57...703
Nåleputa Skrevet 17. mars 2019 #2 Skrevet 17. mars 2019 Han er interessert. Når han bruker en time på å svare er han kanskje fryktelig forelsket og nervøs for å ikke skremme deg ved å formulere svaret ordentlig?
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2019 #3 Skrevet 17. mars 2019 Ts her: han har vært pålogget uten å svare og det er jeg som vidrefører samtalen mest. Når jeg testet og ikke gjorde det men svarte litt kort. Svarte ikke han. Forstår ikke helt poenget med å ta kontakt da. Anonymkode: 29a57...703
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2019 #4 Skrevet 17. mars 2019 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts her: han har vært pålogget uten å svare og det er jeg som vidrefører samtalen mest. Når jeg testet og ikke gjorde det men svarte litt kort. Svarte ikke han. Forstår ikke helt poenget med å ta kontakt da. Anonymkode: 29a57...703 Han er vel interessert, men kanskje ikke 100%. Min erfaring nå er at mange vurderer flere samtidig, har kontakt og møter flere, og derfor holder litt igjen i starten. Det tar derfor litt tid i usikkerhet i starten i datingen. Hvorfor stresse med det? Ha litt kontakt og se hvordan det utvikler seg.... Anonymkode: 4be95...503
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå