Gå til innhold

Fete overskrifter i media...........

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tror du på at SE og HØR kan gi oss "alt om Märthas hjemmefødsel" :eeeh:

Når det står i VG med krigs-overskrifter:

"NN forteller sannheten til VG"

Hva er det media tror? Er vi så lettlurte?

Jeg synes faktisk det er helt komisk mange ganger jeg altså............ og jeg synes det er enda mer tragisk om noen "tror på" disse overskriftene - og historien som følger............

Vet jo at disse bladene/avisene selger........... men selger de liksom mer p.g.a. slike overskrifter?

Bare lurer jeg :klø:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet jo at disse bladene/avisene selger........... men selger de liksom mer p.g.a. slike overskrifter?

Det er nok dessverre slik! Sex, kjendiser og sport selger, derfor handler ofte overskriftene om dette også.

Det er jo forbrukerne som "tenner" på dette og sørger for salget da. Hvis vi vil endre på det, må vi la være å kjøpe de avisene som blåser opp slike "saker". Noen aviser er fulle av stoff som langt fra hører hjemme der etter mitt syn!!!! Vil man ha sladder, test-sex-livet-ditt, hjemme hos reportasjer etc. kan man kjøpe Se & Hør e.l.!

Jeg for min del kjøper særdeles sjelden tabloidaviser (og aldri VG) eller Se & Hør/Her & Nå nettopp av denne grunn.

Unntaket må være Dagbladet på lørdag.

Skrevet

I den grad jeg noensinne vurderte å lese Se & Hør, så forvant den lysten denne uken. ALT om noen fødsel vil jeg faktisk slippe å vite! *brrr*

Ellers er jeg enig. Men vi lever i et samfunn hvor støynivået har blitt så høyt at man må skrike høyere og høyere og HØYERE... for å bli hørt og sett. Dessverre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...