Gå til innhold

Utroskap og bryllup


Saueklipper69

Anbefalte innlegg

Hei kjære kvinner, 

Jeg har kommet i en skikkelig kjip situasjon med kjæresten min... Vi var opprinnelig forlovet og skulle gifte oss i juni, men skjønte nettopp at han ikke var tro mot meg (så bilder på sms osv). Spørsmålet er hva jeg skal gjøre nå? Er jo veldig glad i kjæresten min, men vet ikke om jeg orker å konfrontere ham med utroskapet nå? Håper på deres råd?

Hilsen 

Pauline<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men kjære deg, du kan ikke gifte deg med han om han er utro. Det tar tid å bli skilt, og selv om det er kjipt å avlyse, så ville jeg heller ha gjort det om jeg var i samme situasjon. Hvis han er utro, vær glad du fant ut av det nå, konfrontert han så fort du kan! 

:klem:

 

Anonymkode: 83c4c...091

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff hørtes ut som en kjip situasjon. Jeg tror det beste ville vært å ta praten med han om dette og rive av plasteret først som sist. Det kommer ikke til å bli noe lettere med tiden heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Monsieur Beau
7 timer siden, Saueklipper69 skrev:

Hei kjære kvinner, 

Jeg har kommet i en skikkelig kjip situasjon med kjæresten min... Vi var opprinnelig forlovet og skulle gifte oss i juni, men skjønte nettopp at han ikke var tro mot meg (så bilder på sms osv). Spørsmålet er hva jeg skal gjøre nå? Er jo veldig glad i kjæresten min, men vet ikke om jeg orker å konfrontere ham med utroskapet nå? Håper på deres råd?

Hilsen 

Pauline<3

Hva er konsekvensene av at du ikke tar det opp med ham? Hva forteller du deg selv om din egen verdi som menneske dersom du ikke gjør det? For de fleste av oss hjelper det lite å "ikke orke" når man må gjøre noe veldig vanskelig og ubehagelig. 

Mitt råd er at konfrontrerer forloveden din og ser hvordan han forklarer seg. Bortforklarer han og lyger, skjuler osv, så angrer han ikke på det han har gjort men angrer kun fordi han ble oppdaget. Tar han ansvar så er det muligheter for at dere kan komme dere gjennom dette ved parterapi. Å "ikke orke" er en dårlig livsstrategi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten så jeg lurer på om dette er en tulletråd.

Er du sikker i din sak, på at han har vært utro, så slår du opp med ham jo før jo heller.

Det vil bli tøft, men du kan da ikke gå gjennom en vielse med en utro drittsekk ved din side!!

Anonymkode: 01d46...d6d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...