Gå til innhold

hva betaler du i bompenger hver mnd?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I det daglige,  kanskje 50 kr i måneden.  Litt mer hvis vi reiser til feks Oslo en helg.  

Reiser kollektivt eller sykler til jobb.  Bruker kanskje 10 kroner i helgen dersom jeg drar og handler på et kjøpesenter.  

AnonymBruker

Bor på bøgda og betaler gjennomsnittlig 500 kr i måneden, men nesten halvparten av passeringene er gjennom jobben og blir refundert i ettertid.
Dersom jeg kjører inn til nabobyen blir regninga mye høyere da det blir tilsammen seks passeringer i stedet for to. Da baller hundrelappene fort på seg.

Anonymkode: 4dc26...339

Annonse

AnonymBruker

Bor på bygda på Vestlandet. Vi er så til de grader låst inne av bompenger. Men om jeg bare kjører t/r skole og jobb slipper jeg faktisk unna. Tur til Bergen 2×30kr, Voss 2×40kr, Hardanger 2×150 eller 2×50kr.

Anonymkode: e250c...2fc

Annonse

AnonymBruker

Jeg betalte mellom 2300-3000 i måneden før jeg kjøpte elbil for to måneder siden.

Spinnvilt! Spesielt når bompengene brukes på å støtte kollektivtrafikken der det er MYE sløsing og dårlig kvalitetsstyring av større utbedringsprosjekter. (Har kjennskap til dette da jeg blir innleid via underleverandører på diverse prosjekter) 

Anonymkode: 7efd9...a80

Annonse
AnonymBruker
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

1300, må selge bilen pga bomutgiftene. Det går utover barna og fritidsaktiviteter. Heia Norge.

Anonymkode: 47285...d8f

Opptil flere politikere som ville vært fornøyd med første delen av innlegget ditt.

Anonymkode: e250c...2fc

AnonymBruker

+/- 1000kr. Jobber turnus og busstilbudet er for dårlig til at jeg kan benytte det enda jeg bor i Trondheim. Særlig i helger og helligdager er vanskelig. Pluss at det tar 45-60 minutter med buss, sammenlignet med 15 minutter med bil. Jeg trenger den halvtimen+ med ekstra søvn jeg får.

Anonymkode: 71b09...c37

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...