Gå til innhold

En historie: En mann som holdt fast to kvinner.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I fjor når jeg skulle handle klær, på vei dit så jeg en afrikansk mann fulgte etter to damer. Han gikk etter de, og hun ene skrek: la oss gå i fred. Da snudde han og gikk mot en annen kvinne. Så snudde afrikaneren og gikk mot den første jente og holdt fast i henne midt i veien. De sto og hylte og ba han gå vekk men han bare fortsatte. 

Anonymkode: c9ba2...6b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

...fortsettelse på historien: denne mannen bøyde seg over disse damene. Hun ene var kanskje 25-40 år. Hun andre tror jeg var litt eldre. Jeg fikk ikke gjort annet enn å stå å vente på at han skulle slutte å dra i disse to kvinnene. Når hun ene gikk gikk han etter henne og tok rundt henne og rev i kjolen hennes. Plutselig snur han brått. Ser da at hun ene holder på å falle. Han tar da tak i en annen dame som nevnt, og hun roper også: gå vekk. Slipp. GÅ! Slipp!!! Ingen gjorde noe for å stoppe han da jeg så dette. Håper noen kom og tok vekk han i ettertid. 

Blir så skuffet over enkelte som bare står der og glor og løfter ikke en finger for å føre vekk denne mannen. Folk ass. 

Anonymkode: c9ba2...6b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Blir så skuffet over enkelte som bare står der og glor og løfter ikke en finger for å føre vekk denne mannen. Folk ass. 

Som deg?

Anonymkode: 929a9...769

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Som deg?

Anonymkode: 929a9...769

Nei. Syns noen av alle mennene som sto like ved kunne tatt han vekk. Hvor vanskelig kan det være for to-tre menn egentlig? 

Anonymkode: c9ba2...6b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har neimen ikke noe moralsk fritak, bare fordi det var noen andre der som du mener var bedre egnet til å hjelpe. Ikke hjelper du, ikke skriver du at du tok bilde eller noe annet, men setter deg opp som moralsk overlegen de andre som ikke hjalp gjør du. Skjerp deg, bare prøv litt å bli litt bedre hva? 

Anonymkode: 94217...350

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.3.2019 den 21.15, AnonymBruker skrev:

Han tar da tak i en annen dame som nevnt, og hun roper også: gå vekk. Slipp. GÅ! Slipp!!! Ingen gjorde noe for å stoppe han da jeg så dette. Håper noen kom og tok vekk han i ettertid. 

Blir så skuffet over enkelte som bare står der og glor og løfter ikke en finger

Hvorfor påkalte ikke du hjelp, ved å snakke med de andre som var vitner eller ved å ringe til politiet?

Anonymkode: 0416f...80f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvorfor skriver du at han var afrikansk? hvordan vet du han var afrikansk? er det vesentlig om han er afrikansk?

her lukter det rasist.

Anonymkode: 18ed4...456

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...