AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #1 Skrevet 16. mars 2019 Hun er et bevis på at folk får det til om de vil. For et par år siden møtte jeg ei fra Brasil. Hun hadde tyrkisk kjæreste bosatt i Tyrkia. Hun er ofte hos han og lærer seg språket. Tenk å møte noen som blir født så langt unna deg. Skulle ønske jeg hadde noen i livet mitt, gjerne som jeg kunne fly til. Anonymkode: e710a...161
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #3 Skrevet 16. mars 2019 3 hours ago, AnonymBruker said: Hun er et bevis på at folk får det til om de vil. For et par år siden møtte jeg ei fra Brasil. Hun hadde tyrkisk kjæreste bosatt i Tyrkia. Hun er ofte hos han og lærer seg språket. Tenk å møte noen som blir født så langt unna deg. Skulle ønske jeg hadde noen i livet mitt, gjerne som jeg kunne fly til. Anonymkode: e710a...161 Hæ? Jeg forstår ikke helt. Det er da en nokså enkel ting å oppnå; utenlandsk kjæreste. Tenk så mye enklere dét er enn å skulle finne en i Norge! Blir jo da langt flere fisk i havet om man inkluderer alle land i verden. Du må jo bare reise til de landene du ønsker å treffe noen fra og ta det derfra? Anonymkode: bd35b...693 3
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #4 Skrevet 16. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hæ? Jeg forstår ikke helt. Det er da en nokså enkel ting å oppnå; utenlandsk kjæreste. Tenk så mye enklere dét er enn å skulle finne en i Norge! Blir jo da langt flere fisk i havet om man inkluderer alle land i verden. Du må jo bare reise til de landene du ønsker å treffe noen fra og ta det derfra? Anonymkode: bd35b...693 Du kan også bli kjent med folk på nett. Har masse internasjonale venner jeg reiser med og som jeg besøker(de besøker ikke meg så mye fordi norge blir dyrt for dem). Anonymkode: 3530e...4cb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå