AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #1 Skrevet 16. mars 2019 Vi har datet i tre måneder. Han sier han er forelsket i meg, vi møtes omtrent en gang i uka pga avstand. Han har enda ikke kysset meg. Jeg vet at han har lyst på meg. Hvordan skal jeg gå frem for å tørre selv? Jeg trekker meg litt unna i situasjoner han kan gjøre det, så kan hende jeg har ødelagt litt selv. Tips? Vi er 21 og 23 Anonymkode: 6adcf...18e
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #2 Skrevet 16. mars 2019 Om jeg hadde møtt noen som trekker seg unna hver gang det blir anledning til kyss, så hadde ikke jeg orket prøve mer. Hvordan mener du han skal være mer frampå og tørre mer når du selv trekker deg unna? Da gir du jo tydelige signaler på at du ikke ønsker kyss... Snu det andre veien, om det var han som trakk seg unna i anledninger som kunne lede til kyss, hvor mye hadde du orket pushe på da? Anonymkode: 36e2a...0fa 4
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #3 Skrevet 16. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Om jeg hadde møtt noen som trekker seg unna hver gang det blir anledning til kyss, så hadde ikke jeg orket prøve mer. Hvordan mener du han skal være mer frampå og tørre mer når du selv trekker deg unna? Da gir du jo tydelige signaler på at du ikke ønsker kyss... Snu det andre veien, om det var han som trakk seg unna i anledninger som kunne lede til kyss, hvor mye hadde du orket pushe på da? Anonymkode: 36e2a...0fa Jeg vet det, men jeg er redd det skal være helt forferdelig. Og jo lenger tid det går, jo mer nervøs blir jeg. Vi har fysisk kontakt ellers Anonymkode: 6adcf...18e
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #4 Skrevet 16. mars 2019 Datet en slik mann. Etter fjerde date fikk jeg nok og sugde tak i ham. Det satte han veldig pris på, for han ville kysse meg allerede første date men hadde ikke motet til det. Anonymkode: 13055...1a1 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #5 Skrevet 16. mars 2019 #MeeToo er grunnen til det. Anonymkode: 55aab...cea 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #6 Skrevet 16. mars 2019 Er dette offentlig eller hjemme? Er dere to gutter? to jenter? jente og gutt? (Ja, det er relevant for svaret som gis) Offentlig skjønner jeg godt, vis respekt for andre som ikke nødvendigvis vil se på dere utveksle bakterier.. Hjemme er det absolutt ingen grunn til det, da hadde jeg begynt å lure også... Jeg hadde aldri i verden holdt hånden til en annen gutt offentlig, uansett hvor mye jeg var glad i vedkommende.. (er gutt selv) Jeg synes ikke man skal drive å tvinge slikt på andre.. Kysse offentlig hadde vært helt og totalt utelukket.. Vel, holde hånda til noen inne på kinoen hadde vært greit.. Vil man utveksle spytt og bakterier kan dette gjøres innenfor hjemmets fire vegger.. Anonymkode: b3a74...2a8 1
alabaster Skrevet 16. mars 2019 #8 Skrevet 16. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Er dette offentlig eller hjemme? Er dere to gutter? to jenter? jente og gutt? (Ja, det er relevant for svaret som gis) Offentlig skjønner jeg godt, vis respekt for andre som ikke nødvendigvis vil se på dere utveksle bakterier.. Hjemme er det absolutt ingen grunn til det, da hadde jeg begynt å lure også... Jeg hadde aldri i verden holdt hånden til en annen gutt offentlig, uansett hvor mye jeg var glad i vedkommende.. (er gutt selv) Jeg synes ikke man skal drive å tvinge slikt på andre.. Kysse offentlig hadde vært helt og totalt utelukket.. Vel, holde hånda til noen inne på kinoen hadde vært greit.. Vil man utveksle spytt og bakterier kan dette gjøres innenfor hjemmets fire vegger.. Anonymkode: b3a74...2a8 Jeg synes det er trist at du føler ansvar for å ikke "tvinge" andre til å se deg vise fysisk kjærlighet. Enig i at det er litt tacky å råkline offentlig hvis man er mer enn femten år, men å holde hender/kysse burde ikke støte noen. Uavhengig av kjønn. 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #9 Skrevet 16. mars 2019 Akkurat nå, alabaster skrev: Jeg synes det er trist at du føler ansvar for å ikke "tvinge" andre til å se deg vise fysisk kjærlighet. Enig i at det er litt tacky å råkline offentlig hvis man er mer enn femten år, men å holde hender/kysse burde ikke støte noen. Uavhengig av kjønn. Føler ansvar? Er vel heller at jeg ikke ønsker det selv.. Anonymkode: b3a74...2a8
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #10 Skrevet 16. mars 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er dette offentlig eller hjemme? Er dere to gutter? to jenter? jente og gutt? (Ja, det er relevant for svaret som gis) Offentlig skjønner jeg godt, vis respekt for andre som ikke nødvendigvis vil se på dere utveksle bakterier.. Hjemme er det absolutt ingen grunn til det, da hadde jeg begynt å lure også... Jeg hadde aldri i verden holdt hånden til en annen gutt offentlig, uansett hvor mye jeg var glad i vedkommende.. (er gutt selv) Jeg synes ikke man skal drive å tvinge slikt på andre.. Kysse offentlig hadde vært helt og totalt utelukket.. Vel, holde hånda til noen inne på kinoen hadde vært greit.. Vil man utveksle spytt og bakterier kan dette gjøres innenfor hjemmets fire vegger.. Anonymkode: b3a74...2a8 Han er gutt, jeg er jente. Vi holder hender, koser, sitter på fanget hans, klemmer, tuller og erter offentlig Anonymkode: 6adcf...18e
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #11 Skrevet 16. mars 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Datet en slik mann. Etter fjerde date fikk jeg nok og sugde tak i ham. Det satte han veldig pris på, for han ville kysse meg allerede første date men hadde ikke motet til det. Anonymkode: 13055...1a1 Skal jeg bare kysse han liksom? Anonymkode: 6adcf...18e 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #12 Skrevet 16. mars 2019 2 hours ago, AnonymBruker said: Skal jeg bare kysse han liksom? Anonymkode: 6adcf...18e Ja... det er jo det en av dere må gjøre til syvende og sist. Du kan f.eks. ta initiativet om dere sitter tett sammen når dere ser en film. Anonymkode: ec619...70c 4
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #13 Skrevet 16. mars 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Er dette offentlig eller hjemme? Er dere to gutter? to jenter? jente og gutt? (Ja, det er relevant for svaret som gis) Offentlig skjønner jeg godt, vis respekt for andre som ikke nødvendigvis vil se på dere utveksle bakterier.. Hjemme er det absolutt ingen grunn til det, da hadde jeg begynt å lure også... Jeg hadde aldri i verden holdt hånden til en annen gutt offentlig, uansett hvor mye jeg var glad i vedkommende.. (er gutt selv) Jeg synes ikke man skal drive å tvinge slikt på andre.. Kysse offentlig hadde vært helt og totalt utelukket.. Vel, holde hånda til noen inne på kinoen hadde vært greit.. Vil man utveksle spytt og bakterier kan dette gjøres innenfor hjemmets fire vegger.. Anonymkode: b3a74...2a8 Å holde hender offentlig synes jeg er helt greit, men helt enig med deg i at kyssing offentlig ikke passer seg. Det passer heller ikke i sosiale settinger, som hvis man har middagsgjester osv. Anonymkode: 6b6b0...bf2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #14 Skrevet 16. mars 2019 Neste gang dere møtes, ev. når dere gir hverandre en hadeklem, så bare gir du ham et kyss. Vips, så var det gjort. Anonymkode: 10415...ef3 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #15 Skrevet 16. mars 2019 Gi han et kyss du. Det er ikke farlig😁😉 Anonymkode: 60f9b...702 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #16 Skrevet 16. mars 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Skal jeg bare kysse han liksom? Anonymkode: 6adcf...18e Ja 😄 Neste gang dere går hvert til sitt og han ikke har turt å ta initiativ... Så holder du forsiktig på kinnene hans og gir ham et lett kyss. Skal love deg at det blir flere 😀 Anonymkode: 13055...1a1
hocane Skrevet 17. mars 2019 #17 Skrevet 17. mars 2019 (endret) Han har nok ikke lyst på en voldtektsanklage mot seg. Du må gi consent. #MeToo Endret 17. mars 2019 av hocane 2
B.Wooster Skrevet 17. mars 2019 #18 Skrevet 17. mars 2019 9 timer siden, hocane skrev: Han har nok ikke lyst på en voldtektsanklage mot seg. Du må gi consent. #MeToo Både du og de andre som drar inn temaet i tråden, framstår som reale tullinger. Sjenerte og blyge ungdommer fantes i flere tusen år, før den første hashtagen ble oppfunnet. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå