Gjest Gjesta Skrevet 16. april 2005 #1 Skrevet 16. april 2005 Kan ikke skjønne annet enn at dere gutta her inne må ha lært et og annet nytt om den kvinnelige rasen etter deres entre på KG! Jeg er bare nysgjerrig på hva, både godt og vondt....
Gjest Jada - Jada Skrevet 16. april 2005 #2 Skrevet 16. april 2005 Et og annet har vi da lært. At det finnes mange kvinner som sitter og bruker tiden på å stille meningsløse spørsmål, hvor svar enkelt kan søkes på nettet. Andre som bruker tid på meningsløse svar på meningsløse spørsmål. At det finnes kvinner med hodet på rett plass som som stiller spørsmål med dybde, og innlegg som er velfundert og begrunnet. At det finnes kvinner som gir råd om forhold de overhodet ikke har peiling på, mens andre råd er gode. At her er forum for unyttige, uvesentlige og meningsløse spørsmål og saker - men sikkert flott for enkle, surrete og tullete kvinner. At det også er forum for å diskutere saklig, og nyttige ting og hendelser. Hva vil dere kvinner høre; dere er flotte, fantastiske og guds gave til mannnen. Vel; det gjelder bare noen av dere. Jeg har registrert at det er endel svært oppegående kvinner her inne, men du verden hvor mange tullete spørsmål det er her Nå har vi lest om størrelser, dildoer, såkorn og frø, hvilket gulv dere har og ikke har, farge på rom (?). Dette forumet skulle jo strengt tatt vært lukket for menns adgang, så slapp vi å se hvilke enkle spørsmål dere stiller og svarer på - og så vet vi hvor dere henter kunnskap og inspirasjon
Gjest Tja Skrevet 16. april 2005 #3 Skrevet 16. april 2005 Med erfaringer fra militæret vet de fleste gutter hvor mange merkelige fyrer det faktisk finnes i dette langstrakte land. På samme måte har KG vist meg at det samme gjelder for kvinner. Det merkelige er at de yngste jentene her virker mest oppegående og ydmyke, de eldste litt kloke som hør og bør og de mellomste de mest usikre. Det står i alle fall ikke på viljen til den norske jente når det kommer til å diskutere, men savner av og til at noen av dere tenker litt mer gjennom hva dere faktisk mener, og på hvilke slutninger disse meningene blir tatt. Men har jeg lært noe mer om den norske kvinne? Nei, ikke så fryktelig mye.
Far til 2 Skrevet 16. april 2005 #4 Skrevet 16. april 2005 Jeg har lært at kvinner på Kvinneguiden har en kropp som kvinner jeg treffer andre steder ikke har (ref. avatarer)
Dagoberta Skrevet 16. april 2005 #5 Skrevet 16. april 2005 Jeg har lært at kvinner på Kvinneguiden har en kropp som kvinner jeg treffer andre steder ikke har (ref. avatarer) Det må være meg du tenker på da
Gjest Devil's Spawn Skrevet 16. april 2005 #6 Skrevet 16. april 2005 Kvinner her på KG var som jeg hadde forventet, forskjellige .
Donnie Darko Skrevet 16. april 2005 #7 Skrevet 16. april 2005 Hva jeg har lært på kg... hmm.. Jeg har lært at mange kvinner ikke liker gjester.
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2005 #8 Skrevet 18. april 2005 Som hankjønn på KG lærer man nok mer enn man er bevisst på (eller vil innrømme)... Jeg synes stadig det er fascinerende å se hvordan hun- og hankjønn for eksempel har ulik tilnærming til en problemstilling - selv om konklusjonen ofte blir lik. Jeg tillater meg faktisk å tro at jeg er bedre "forberedt" på min kjæres mange rare inn- og utfall etter å ha lest og debattert meg gjennom ymse tråder her inne. Ellers kan det vel tenkes at jeg har plukket opp noen tips og idéer her og der, men jeg vil aldri finne på å innrømme det - uansett om det gjelder hage, kultur eller andre ting som begge kjønn har felles interesse av...
Pinocchio Skrevet 18. april 2005 #9 Skrevet 18. april 2005 Jeg tror nesten ikke jeg har lært noe nytt, men har vel heller blitt mer bevisst på visse karaktærtrekk. Dere blir langt fortere oppfarende og er sånn sett mindre kompromissterke. Dere ser rødt når vi aner en svak rosa.. Men jeg tror også det er fordi dere egentlig har et finere maskineri enn oss gutta. Det har dere også fysisk, så det er vel ikke noe dumt tips at dere også har det mentalt. Dere er mer voksne. Ta f.eks. første innlegg til jada, jada gjesten. En typisk norsk mann. Misforstått og bitter. Med en formuleringsevne på nivå med fritime og o-fag. Man kan innimellom forstå hvorfor frustrasjonen tar dere. Det er tross alt oss dere velger som livspartnere.. Jeg har vært her lenge. Riktignok ikke så mye de siste årene. Jeg er redd alderen har sunket drastisk.. Jeg savner den reflekterte voksne kvinnen som har kommet over første samboerskap. Det var hun som først trakk meg til dette stedet. Hun kan gi meg noe en date eller kompiser ikke kan. En kvinne har som regel evnen til å skille snørr og barter. En som jeg kunne virkelig hadde en skikkelig feide med kunne vise seg å være den beste støtten via pm når jeg trengte det. Det er noe av det finere maskineriet jeg mener. De mennene som er her inne, kan gjerne klage og kritisere. Men de er her. Det er ingen nakenbilder her inne eller noen form for offentlig dating. Så hvorfor er de her da?? Jeg tror de guttenavnene som går igjen elsker rett og slett og være der hvor kvinnen er. Fordi han elsker hennes væremåte.. Uansett hva han på sitt klomsete vis, skulle velge å si.. 8)
Gjest Gjesta Skrevet 18. april 2005 #10 Skrevet 18. april 2005 Tusen takk for både gjennomtenkte og mindre gjennomtenkte svar Grunnen til at jeg lurte var fordi mange kvinner her inne åpner seg mye, kanskje mye mer enn de ville gjort i real life. Og viser både gode og dårlige sider ved seg selv. Jeg kan ikke tenke meg et bedre sted for gutta å komme under huden på oss kvinner enn her inne. Og det både på godt og vondt. Forøvrig er jeg enig med dere, det er en flott gjeng jenter. Selv om vi noen ganger reagerer akkurat "etter boka"
Hu i Svingen Skrevet 18. april 2005 #11 Skrevet 18. april 2005 Ellers kan det vel tenkes at jeg har plukket opp noen tips og idéer her og der' date=' men jeg vil aldri finne på å innrømme det - uansett om det gjelder hage, kultur eller andre ting som begge kjønn har felles interesse av...[/quote'] PYSE!
Superlammet Skrevet 19. april 2005 #12 Skrevet 19. april 2005 Man lærer mens man lever. Det jeg har lært er at menn er utro i 90% av tilfellene dersom et forhold skralter, at alle som er negative til innvandringspolitikken i Norge er rasister, at FrP er en stor uting som absolutt ikke drar damer, at dette er et sted for mange gjester med usikre seksuelle preferanser osv osv. Lista er lang og frynsete. Men viktigst av alt har jeg lært å kjenne flere virkelig fantastiske Damer her inne. Dere vet hvem dere er, og takk for at dere er nettopp de dere er.
lillesky Skrevet 1. mai 2005 #13 Skrevet 1. mai 2005 Jeg har lært at kvinner på Kvinneguiden har en kropp som kvinner jeg treffer andre steder ikke har (ref. avatarer)
Gjest Emera Skrevet 1. mai 2005 #14 Skrevet 1. mai 2005 Jeg er redd alderen har sunket drastisk.. Det kan hende, jeg har ikke vært her så lenge som du. Men, det er da noen voksne damer her.
Gjest Gjesten Skrevet 1. mai 2005 #15 Skrevet 1. mai 2005 Når er ein vaksen då? Eg har nettopp fylt 30, er over mitt første sambuarskap, er eg vaksen då?
Gjest lurven Skrevet 2. mai 2005 #16 Skrevet 2. mai 2005 har fått noen tips ja og har også blitt kjente med noen søte og snille jenter her
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2005 #18 Skrevet 2. mai 2005 Jeg har lært at kvinner er forskjellige, og at de onanerer nesten like mye som oss gutta
Gjest pace Skrevet 2. mai 2005 #19 Skrevet 2. mai 2005 Det var meg da over (Sånn for ikke å legge skylda på gjesten..)
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2005 #20 Skrevet 3. mai 2005 Jeg synes det er morsomt å vite at friske vaginaer har melkesyrebakterier, som produserer melkesyre for å holde bakterier unna. Rakfisk og gravlaks dannes utifra samme prinsipp - syra endrer proteinstrukturen og holder lumskelumsk unna samtidig. Vaginaer og rakfisk baserer seg på samme prinsipp. Ellers har jeg fått utvida horisonten min her i forhold til temaer jeg ellers ikke har tenkt så mye over eller visst så mye om. Og jeg har blitt mindre redd kvinner. Kvinner er ikke så fordømt mystiske og kompliserte som alle skal ha det til, de er mest annerledes, bare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå