Gå til innhold

Fordommer mot nordmann og asiatisk forhold?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har folk fordommer mot parforhold som består av en nordmann og en asiater? Gjør det noe egentlig? Og hvorfor det? 😠

Kan ikke folk få leve som dem vil?! :forvirra: 

 

Anonymkode: f7a31...290

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Folk må få leve som de vil. Og er begge voksne, så skulle ingen bry seg. 

Det sagt, ja, jeg tror det er masse fordommer. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er masse fordommer, og kjenner selv at tankene fort går dit når en ser enkelte par. Når en ser en litt stusselig utseende eldre kar sammen med en fresh thaidame er det klart en fort tenker sitt, selv om det kan være feil. 

Endret av herzeleid
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har fordommer. Men ikke mot alle. Men når en 60 år gammel mann, reiser ned dit og finner seg en flott dame på 20 år. Så er det en form for menneskehandel. Og jeg synes ikke noe om det. 

Men så er det jo folk som er i forhold med asiatere, som har bodd i Norge enten hele eller store deler av livet sitt. Det er jo kjærlighet.

Her jeg bor, så ser jeg jevnlig disse gubbene i 60 årene, med vakre unge asiatiske koner. Og ofte må disse små damene, hjelpe sin alt for fulle mann, med å prøve å få han hjem. Er jo de samme man ser igjen. Og synes veldig syn på disse damene. 

Anonymkode: cbe5e...31a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fordi jeg frykter at her skjer det en form for utnyttelse fra en eller begge av partene. At det er en form for akseptert menneskehandel, at én manns lykke er en annens plikt. 

Finner en 20 år gammel asiatisk jente en 60 år gammel gubbe hun blir forelsket i, okei. Men det er jo ikke standarden. Derfor har jeg fordommer som sikkert garantert går ut over dem som har helt normale sunne forhold. 

Anonymkode: 142e0...79b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.3.2019 den 10.52, Måbarefåsiat... skrev:

Folk må få leve som de vil. Og er begge voksne, så skulle ingen bry seg. 

Det sagt, ja, jeg tror det er masse fordommer. 

Ja det er det jeg mener men når folk blir utnytta så er ikke det greit. 

På 16.3.2019 den 13.19, herzeleid skrev:

Er masse fordommer, og kjenner selv at tankene fort går dit når en ser enkelte par. Når en ser en litt stusselig utseende eldre kar sammen med en fresh thaidame er det klart en fort tenker sitt, selv om det kan være feil. 

Mm. Stakkarslig. 

På 16.3.2019 den 14.20, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg har fordommer. Men ikke mot alle. Men når en 60 år gammel mann, reiser ned dit og finner seg en flott dame på 20 år. Så er det en form for menneskehandel. Og jeg synes ikke noe om det. 

Men så er det jo folk som er i forhold med asiatere, som har bodd i Norge enten hele eller store deler av livet sitt. Det er jo kjærlighet.

Her jeg bor, så ser jeg jevnlig disse gubbene i 60 årene, med vakre unge asiatiske koner. Og ofte må disse små damene, hjelpe sin alt for fulle mann, med å prøve å få han hjem. Er jo de samme man ser igjen. Og synes veldig syn på disse damene. 

Anonymkode: cbe5e...31a

Ja det blir jo det. Så de må bære en drita full mann hjem. Det er synd på begge. Han fordi han blir utnyttet og hun fordi hun må bære menn. 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er fordi jeg frykter at her skjer det en form for utnyttelse fra en eller begge av partene. At det er en form for akseptert menneskehandel, at én manns lykke er en annens plikt. 

Finner en 20 år gammel asiatisk jente en 60 år gammel gubbe hun blir forelsket i, okei. Men det er jo ikke standarden. Derfor har jeg fordommer som sikkert garantert går ut over dem som har helt normale sunne forhold. 

Anonymkode: 142e0...79b

Ok

Anonymkode: f7a31...290

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 3/16/2019 at 9:20 PM, AnonymBruker said:

Ja, jeg har fordommer. Men ikke mot alle. Men når en 60 år gammel mann, reiser ned dit og finner seg en flott dame på 20 år. Så er det en form for menneskehandel. Og jeg synes ikke noe om det. 

Anonymkode: cbe5e...31a

Om jeg ser en 60 år gammel mann med en 20 år gammel hvit dame så vil jeg også reagere. Det er ikke etnisteten som er problemet, men alderen. De burde ikke engang få familiegjenforening.

Hva tenker dere når dere ser en slik familie? Jeg tror desverre mange ser på han som en taper, og hun er bare interessert i han for å få statsborgerskap.

_95797921_toppic976.jpg

Endret av Camlon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...