Gå til innhold

sokker eller barbent


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hater sokker, kan ikke fordra følelsen av å ha tærne mine innestengt.

Klarer fint å gå i sko uten sokker, men foretrekker sandaler

Her en dag fikk jeg slengt i fleisen at jeg var utrolig sær som alltid gikk barbent, var med en vennine på besøk til hennes mor.

Da jeg tok av meg mine sko ble moren til min vennine helt rar i ansiktet, hun lurte på om jeg ville låne noen sokker av henne, jeg takket nei, sa jeg ikke liker å bruke sokker og går alltid barbent.

Da utbrøt hun"noe så sært"og virket litt sur.

Jeg følte hun stirret på tærne mine hele tiden under besøket, og hun fikk meg til å føle meg veldig utilpass.

Jeg har aldri tenkt tanken at det skulle være noe galt i å være barbent, er det jeg eller moren til min vennine som er sær

 

 

Anonymkode: 703ea...941

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man går ikke barbent i hjemmet til andre mennesker. Du er sær og uhøflig 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir du ikke iskald på føttene da? Vi lever tross alt i et land med iskaldt klima store deler av året. Ikke akkurat "barfot-vær", får man vel si.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker å ha med sokker når jeg skal bort på besøk. Synes det er ubehagelig å gå barbeint hjemme hos andre. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går barføtt i sko og hjemme så og si året rundt, men tar på meg sokker når jeg går på besøk hos folk jeg ikke kjenner så godt. 

Anonymkode: 1d8ef...ab8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når man skal bort på besøk, til folk man ikke kjenner så godt , så tar man med sokker. Ikke alle synes det er så delikat med nakne tær.

Anonymkode: 1ab7a...f08

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for svar til seg selv. 

Minner om følgende regel: 

Sitat

* Det er ikke lov å diskutere med seg selv, eller utgi seg for å være flere personer i en tråd, ved å benytte flere kontoer eller AnonymBruker-funksjonen

Perelandra, mod. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater sokker, men har det på når jeg er hos andre. Noe annet er frekt. 

Anonymkode: 41f4b...642

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det høres ganske ekkelt ut å gå barbeint i sko! Må lukte forferdelig, og så går man rundt sånn hjemme hos andre?

🤢

Jeg er helt omvendt, hater å gå barbeint. Føler føttene klistrer seg til gulvet. I tillegg er det jo kjempekaldt! Jeg går med to par sokker inne fra september til mai... Dessuten får man veldig hard hud av å gå barbeint hele tiden.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 16.3.2019 den 10.22, AnonymBruker skrev:

Jeg hater sokker, kan ikke fordra følelsen av å ha tærne mine innestengt.

Klarer fint å gå i sko uten sokker, men foretrekker sandaler

Her en dag fikk jeg slengt i fleisen at jeg var utrolig sær som alltid gikk barbent, var med en vennine på besøk til hennes mor.

Da jeg tok av meg mine sko ble moren til min vennine helt rar i ansiktet, hun lurte på om jeg ville låne noen sokker av henne, jeg takket nei, sa jeg ikke liker å bruke sokker og går alltid barbent.

Da utbrøt hun"noe så sært"og virket litt sur.

Jeg følte hun stirret på tærne mine hele tiden under besøket, og hun fikk meg til å føle meg veldig utilpass.

Jeg har aldri tenkt tanken at det skulle være noe galt i å være barbent, er det jeg eller moren til min vennine som er sær

 

 

Anonymkode: 703ea...941

Respektløst å gå barbent når man er på besøk. 

Merkelig at du ikke fryser på beina!

Anonymkode: 4025c...265

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonymus Notarius skrev:

Synes det høres ganske ekkelt ut å gå barbeint i sko! Må lukte forferdelig, og så går man rundt sånn hjemme hos andre?

🤢

Jeg er helt omvendt, hater å gå barbeint. Føler føttene klistrer seg til gulvet. I tillegg er det jo kjempekaldt! Jeg går med to par sokker inne fra september til mai... Dessuten får man veldig hard hud av å gå barbeint hele tiden.

Enig med deg. Jeg bruker alltid både sokker og tøfler hjemme. 

Endret av KittyNose
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man bruker sokker hos andre og det er så utrolig klamt å gå barbent i sko, uansett sko at jeg ikke skjønner at folk klarer. Personlig digger jeg to par, mykt og deilig, og jeg kan vifte så mye jeg vil med tærne. Jeg kjøper jo ikke sokker som er for små. 

Anonymkode: c4d50...ce4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 17.3.2019 den 10.57, Anonymus Notarius skrev:

Synes det høres ganske ekkelt ut å gå barbeint i sko! Må lukte forferdelig, og så går man rundt sånn hjemme hos andre?

🤢

Jeg er helt omvendt, hater å gå barbeint. Føler føttene klistrer seg til gulvet. I tillegg er det jo kjempekaldt! Jeg går med to par sokker inne fra september til mai... Dessuten får man veldig hard hud av å gå barbeint hele tiden.

Helt enig med deg! Jeg bruker to par hele året, tre når det er ekstra kaldt på vinteren. Myke gode sportsokker. Komfort! Nike, adidas og champion er favorittene. Utrolig myke! 

Anonymkode: c4d50...ce4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som flere sier, ts: din venninnes mor vet jo ikke om du har fotsopp eller andre ekle ting - så derfor tar du på deg sokker når du skal bort. Jeg går også barbeint hjemme, men jeg trasker da ikke inn i andres hjem på det viset (uten at de er såpass nære venner/familie at jeg vet det er greit - og det er det jo som oftest når en kjenner hverandre godt).

Anonymkode: f3579...896

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...